Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

Bandit bongattu

Aloittaja välläri, heinäkuu 30, 2007, 13:29

« edellinen - seuraava »

tonttuj

Tänään keskiviikkona näkyi Kahvila Roosan parkissa olevan musta ässä-Bandu, näytti ainakin aivan upo-uudelta.

kerma

#1096
Totanoin, mihinkähän aikaan? Olin tänään siellä Roosassa kaakaolla, kello tais olla siinä puoli kuuden pintaan.

Edit: Tjaa mutta eihän mun oo enää upouusi, mutta pesun jäljiltä kumminkin  ;D
GSX 1250 FA (-11)
GS 500 (-02), GSF 650 SA (-10)

tonttuj

Lainaus käyttäjältä: kerma - lokakuu  5, 2011, 21:40
Totanoin, mihinkähän aikaan? Olin tänään siellä Roosassa kaakaolla, kello tais olla siinä puoli kuuden pintaan.

Edit: Tjaa mutta eihän mun oo enää upouusi, mutta pesun jäljiltä kumminkin  ;D
No pirskatti, se oli sinä.
Mää ajoin teitin perässä parkkiin ja näin kun te lampsitte Kahvilaa kohti, ite lässytin hetken puhelimessa potta päässä ja suuntasin kahveelle mutta en nähnyt teittiä.

tonttuj

#1098

kerma

Pihalta oli tuolit viety varastoon mutta siinä vähän matkan päässä katoksen alla istuskeltiin. Nääs ei voi olla istumatta tauoillakaan, polvi vetelee viimesiään. Niinkus kausikin.
GSX 1250 FA (-11)
GS 500 (-02), GSF 650 SA (-10)

Antsa

Eilen 29.10 Hämeenlinnan motarilla tuli eteläänpäin Riihimäen paikkeilla katettu kirkkaan sininen Bandu noin klo 15.00 paikkeilla. Kausi siis jatkuu muillakin.
1250 SA ABS-14. EX 1250 SA  ABS-12.   EX 1250 SA  ABS-10,   EX 1200 SA -06

Hekku

Tänään tuli Klaukkalassa vastaan S mallin hopeanharmaa bandu Isoseppäläntiellä itse ajoin autolla ja nostin kaverille peukkua, mutta ei tainnut olla forumilainen kun selvästi ihmetteli peukun nostoa. Kunnioitettava saavutus silti ajella vielä joulupäivänä tosin lämpöä oli ulkona + 6 astetta, joten mikäpä vielä ajellessa, kun tie oli kuiva tosin tuulta oli kyllä rajusti ja puitakin oli kaatunut melkoisesti lähiympäristöstä.

tsumia

Hieno kypärä ;D Tunnustaako joku ajelleensa stadin cruisingissa?

1250SA -07

kerma

Kontulassa Ostostien varren lumikasasta pilkottaa vinksallaan ihan nakubandun näköinen pyörä.
Sääliksi käy, oli sitten mikä fillari tahansa.
GSX 1250 FA (-11)
GS 500 (-02), GSF 650 SA (-10)

suki suki 56

Lainaus käyttäjältä: kerma - helmikuu  3, 2012, 22:26
Kontulassa Ostostien varren lumikasasta pilkottaa vinksallaan ihan nakubandun näköinen pyörä.
Sääliksi käy, oli sitten mikä fillari tahansa.
Oliskohan tuo jo moottoripyörän rääkkäystä.??
bandit 1250SA -07 ex myyty
Yamaha Venture RS 1000 4t

kerma

Törkeä heitteillejättö  >:(
GSX 1250 FA (-11)
GS 500 (-02), GSF 650 SA (-10)

Dyny

Omistus- ja käyttökielto tommosille=)
1200N vm 2000

BTmies87

Aiheesta sivuten: Toiminta-elokuvassa nimeltä Dhoom2, 2006. On käytössä uudempikorinen I/Ö bandu 1200cc, S malli.

brenoskar

Bongasin kevään 2012 ensimmäisen (ja tähä mennessä ainoan omani poislukien) banditin 21.3 kehä III:lla itään ajelemassa Viinikkalan kohdilla. Bandit S ja punainen väriltään. :)

Hekku

Keskiviikkona 11.4 ajellessani Selki-Lepsämä suunnalla tuli vastaan sininen Bandit ja nostin peukkua, mutta vastaantulija tervehti normaalisti kättä nostamalla, joten ei tainnut olla foorumilainen, ainakaan vielä.