Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

...taitaa tulla kesä.

Aloittaja harmaahukka, helmikuu 25, 2008, 12:48

« edellinen - seuraava »

Mik@

Kesä lähestyy kun noita kataloogia postilaatikosta tippu yhtenään. ;)

maximal

Otsikko pitäisi olla: ...sais tulla kesä.  ;D

Teme78

Juu ei näytä kovin lupaavalta täällä Helsingissäkään.
Tänään täällä mitattiin 10cm:n lumipeite. Se on tän talven ennätys :o
Eikös talven pitänyt olla jo ohi ::)
1200S -05/06

iiöö

Nyt taas näyttää että saattaa se kesä tulla sittenkin. Tiet on sulina, ja tallin edustakin sen verran että sai pienet burnikset aikaan ;D
Vielä kun tuo sadan metrin pätkä tallin ja isomman tien välissä sulaisi niin...
GSF-R 1200 K1

petska

vähän kun tiet sulaisi ja kuivuisi niin voisi käydä pikkuisen kokeileen miten mopo pelaa...
Suzuki gsf  1200s vm03...tyttöjen malli (vapari) 1216cc... akran race ränni..RS-36...dyna 2000... Suzuki gsxr 1100
ex suzuki gsf 1200s vm98 mut kuitenkin tallissa, ex suzuki gsx750es vm86 ja tietysti 57vm pappatunturi...

Kouku

Eilen 11.3 kävin hakemassa mopon tallista, ja ajelemassa n.60km lenkin.
Kyllä nyt vaan se kesä alkoi  ;D

Saapa nyt nähdä miten nuo kelit pitävät. Viilenevää lupasivat loppuviikoksi  :-\

Hale63

Hienoa, että osa porukasta on jo edes pienen lenkin päässyt tekemään tänä keväänä - tällä hetkellä ainakin täällä Hämeessä tulee 'jalkarättejä' taivaan täydeltä  :(
Hayabusa 2003
ex Bandit 1200S -99

Kouku

Lainaus käyttäjältä: Hale63 - maaliskuu 13, 2008, 09:18
...tällä hetkellä ainakin täällä Hämeessä tulee 'jalkarättejä' taivaan täydeltä  :(

Joo niin täälläkin. Tällähetkellä.

blackwomans

Täällä kouvolan lähellä ekat mopot liikenteessä jo ti iltana,vähän olin kade:)
Mut jos jossain paistais nyt aurinko ,,niin voisko joku ystävällisesti käskee sen tulla tänne ja sulattaa mun pihan,sekä ton pikkutien tonne isolle tielle niin mun bantsu lähtis kyllä mielellään mua ulkoiluttaa.
Ens viikolla jos ei oo jäät ja lumet pois ..kun mulla on loma,,niin mä lähden vaikka väkisin heittää pienen lenkin sillä:)
Paitsi jos tulee metri lunta,,niin kaivan sukset ja lähden hiihtelee...

harmaahukka


Vielä pari viikkoa... sit... Kauheessa kunnossa muuten etelän tiet tämän ensimmäisen täysin talvettoman talven jäljiltä.

-hh-
1200S -05

fantti

kyllä riittää asfalttimiehillä parsimista. :)

90micetoo

Tiet on kyllä karsinyt rajan tuntumassakin aika kovasti tuosta lumen puutteesta. Joutunee jonkun aikaa ajelemaan varovasti kuoppia pujotellen kunhan vain pääsis ajelemaan. Perhana ku narraa nuo kelit tuota ajokuumetta aina vaan kovemmaks  >:(
Kuumeen lievittämiseks piti tilata minivilkut  ;D

tkari

Lainaus käyttäjältä: Kouku - maaliskuu 13, 2008, 11:48
Lainaus käyttäjältä: Hale63 - maaliskuu 13, 2008, 09:18
...tällä hetkellä ainakin täällä Hämeessä tulee 'jalkarättejä' taivaan täydeltä  :(

Joo niin täälläkin. Tällähetkellä.

Lunta tuli  >:( Joensuussakin 10 senttiä, mutta vielä uskon, että viikolla 13, päässee aloittamaan ajokauden 2008  ;) .

akylas

Ajelin pari päivää sitten uuden Iso-Rosmon liikkeestä uuteen kotiin... ;D
Voi olla, että joku näki leveästi hymyilevän moottoripyöräilijän. ;)
GSF 1250SA -08, AJS 18S -52

fantti

lunta on taas niin ettei puhettakaan että pääsis ajamaan. >:(
enemmän ku mitä koko talvena on ollu.

no toivotaan et se kesä sielt tulee.