Mikuni BST 36 SS kaasarit

Aloittaja Dyny, maaliskuu 26, 2025, 15:15

« edellinen - seuraava »

Dyny

Tänään tein kaasareiden ultraääni pesun Koiton servicellä mut siellä tuli puheeksi ku purin kaasarit pesuun niin henkilökunta sano että "katso että muistat mitkä pääsuuttimet tulee mihinkä että keskimmäisissä on isommat suuttimet ku laidoilla olevissa kaasareissa ja mulla on taas kaikissa kaasareissa pääsuutin koko 102 ja syyksi sanoivat että keskimmäiset pytyt käyvät aina vähän lämpöisempinä laitoihin verrattuna.Itse en ole tätä koskaan kuullut en edes koulun ku kävin pienkoneella.Mitä täällä ollaan tästä mieltä? Tuohon omaan on entinen omistaja vaihtanut Dynojetin suutinsarjan.En tiedä vedettiikö mua 100-0  ;D  ;D

Toivottavasti tästä jutusta saa tolkut tuntu menevän vähän sekavaksi  :)
1200N vm 2000

meisseli

Itse olen joskus kuullut samaa tarinaa mutta en ole vakio bandustakaan löytänyt eri kokoisia pääsuuttimia. Pilotilla olen joskus vähän rikastanut keskimmäisiä.
1216T -97
ex honda cb 1300 -08
ex z750 -09
ex 1200N -05

Dyny

Jatkan tähän viestiketjuun. Reilun vuoden kerkesi rosvo olemaan tallissa levällään ja nyt kaasareiden asentamisessa tuli tämmönen ongelma että nuo kumikurkut on kovettuneet aika pahasti,millä niitä voi elvyttää että sais kaasarit noihin kumikurkkuihin takasin?
1200N vm 2000

meisseli

Vähän lämpöä niin pehmenee
1216T -97
ex honda cb 1300 -08
ex z750 -09
ex 1200N -05