Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

Ensimmäinen Bandit

Aloittaja -MS-, huhtikuu 22, 2018, 10:44

« edellinen - seuraava »

-MS-

Noniin kaikki keinot käyttöön!

Olen vakavissani harkitsemassa Bandit-perheeseen siirtymistä. Kiikarissa on -08 katteeton 1250, kohtuullisilla kilometreillä. Tarkoituksena on saada tasaisesti vääntävä pyörä välillä nurkka-ajoa pidemmillekin siirtymille, kuten työmatkoihin (+75km) ja bandithan on muuten kaunis kuin mikä! Mitään tykkiä en edes kuvittele saavani.

Nyt hakusessa yleisiä kokemuksia vastaavasta mallista. Riittääkö teho, onko siedettävä ajettava moottoritienopeuksilla? Jotain erityishuomioita kyseisestä vuosimallista?

Toki työmatkoihin löytyisi varmasti mukavampiakin vaihtoehtoja, mutta joku tuossa vaan viehättää. Ja toisaalta budjettikin täytyy rajata johonkin. Vaihtoehtona olen miettinyt myös FA-mallia 2011 alkaen, mutta niitä on tuntuu olevan hieman harvakseltaan myynnissä järkevillä kilometreillä.

Aikaisemmin on tullut kikkailtua KTM-perheen pyörillä, mutta nyt on aika katsoa jotain järkevämpää :-D Kiitos jo etukäteen!

mallorca

Ostaessa saa samaan rahaan niitä varusteltuja pyöriä kun vähän katselee. Kun sulla on kokemusta jo mistä pidät, niin valitse hyvin. Tourinkiin laukut ja pleksit ja blingblingit vilkut ja putket, alustajutut sun muut. Koeajoa ei voi korostaa liikaa. Rosvo paljastaa kyllä luonteensa.
Suzuki GSF 1250 S 2007 ( myyty )

track08

Lainaus käyttäjältä: -MS- - huhtikuu 22, 2018, 10:44
Vaihtoehtona olen miettinyt myös FA-mallia 2011 alkaen, mutta niitä on tuntuu olevan hieman harvakseltaan myynnissä järkevillä kilometreillä.

Minun moottoripyöräilyharrastus on edennyt Suzukista toiseen: GS500E, GSF650S, GSX1250FA('10) & GSX1250FA('12). Pidän tästä täysin katetusta mallista eniten. Mainitsit että olet katsonut juuri vuosimallista 2011 alkaen GSX1250FA:ta. Onko siihen jokin syy?

Jos sinulla on jotain FA-spesifiä kysyttävää, niin voin yrittää niihin vastata tarkemmin.
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

Handegunnar

Jos haluat tasaisesti vääntävän koneen, kannattaa ehkä katsella sellaisia, joista on ruisku säädetty. Säätämättömät kuulemma nykivät matalammilla kierroksilla ja vääntö laskee jyrkästi 6000 rpm jälkeen. Minulla on kokemusta vain omasta hyvin säädetystä. Mitä tehoon tulee, niin kyllä 1250 Banditista sitäkin löytyy. Tehon tuotto matalilla ja keskikierroksilla on hyvää, paljon enemmän kuin nimellisesti tehokkaammista tonnisista, se on vääntö :)
Bandit 1250A -07, ex.Bandit 1200 naked -99 (huoltosuhde jatkuu)

-MS-

Ja niin siinä kävi; bandit tuli hankittua ja alkufiilistelyjen perusteella ihan käypä peli. Todella mukavasti vääntävä kone ja ei ainakaan omissa käsissä tuntunut mitenkään erityisen kömpelöltä pyörältä. Ei tunnu nykimistä matalilla kierroksilla.