Uusi Bandit-kuski kehiin

Aloittaja -TS-, huhtikuu 11, 2007, 14:00

« edellinen - seuraava »

Roiha

Tervehdys!
Viime kesänä naapuri möi minulle Viragon 535 joka oli minulle ensimmäinen motari. Kuukausi Viragon ostosta minulla oli jo iso Bandy 1250. Ensi kesää odotten kauhulla. No, elämä on vai mite se menikään... ?
T. Roiha
1250 Sa vm.2016

El.Nyy

Helouh!
Entinen Hondamies ilmoittautuu Suzukin omistajaksi, pyöränä on GSF 1250 - 07. Edelliset pyörät ovat pääsääntöisesti olleet Hondia, joten miulle eka Suzuki ✌️👏

Tapsa

sama täällä uusi kuski   1200 s  v.2006

Miikaael

Yamaha Tracer 900 -18
ex: 1250S -09, 1250SA -10, 1200S -05, GSX750 -00

Sipuli

#1054
tääläkin uus bandit kuski. tuli tollanen 1200s  05 mallinen haettua. onhan se vähän erillainen pyörä ajaa kun entiset ( suzuki gsxr 1000 k3 ja kawasaki zx10r )   ja hyvällä tavalla erillainen :)

rosmokuski

Hei wain täältäkin.
Kolmas kesä kortti taskussa ja tämän kesän hankintana 1200s '04.
Edellinen oli gsx750f  ja ainakin näin muutaman tuhannen kilsan bandit-kokemuksella vaihto kannatti. Kiva ajoasento ja mukavan vääntävä kone. Aika pahaa nykimistä alakierroksilla ja katteet rämisee jollain kierrosalueella, mutta pureksitaan niitä sitten talvella.
Gsf 1200 s '04
Ex. Gsx750f

pmtk

Uusi Banditin omistaja ilmoittautuu. Aloittelin moottoripyöräilyn uudelleen kolme vuotta sitten pitkästä aikaa, GSX750F:llä. Tulee reissattua kaksi päällä ja laukkujen kanssa, niin kaipailin lisää vääntöä.

Tuli hommattua Bandit 1250 SA, vuosimallia 08. Mittarissa 41 tkm ja värinä musta. Onhan vääntö uskomaton äffään verrattuna  :D

Perä on omaan makuun ja pituuteen nähden korkea. Koetin mittailla koiranluita, niin näyttäisi olevan jotain 175 mm . Ilmeisesti ei orkkikset ja niillä saisi perää pudotettua.

Miikaael

Onneks olkoon, hyvä valinta. Olethan tarkastanut että istuin on alemmassa asennossa?
Yamaha Tracer 900 -18
ex: 1250S -09, 1250SA -10, 1200S -05, GSX750 -00

GSF1250S-kuski

Ja täälläkin uusi Bandiitti kuski. Ajopelinä musta 2008 GSF 1250S, kokokatteilla ja 3 laukulla. Virinä Yoshimuran slipari ja yllätyksenä penkin alta löytyi power commanderi.

1500 Intruderista rosvoon siirtyneenä, pakko sanoa että pelkäsin korkeata pyörää vaikeaksi käsitellä, mutta turhaan. Tuntuu todella ketterältä ja  kevyeltäkin intikkaan verrattuna.
GSF 1250S -2008

Handegunnar

Lainaus käyttäjältä: GSF1250S-kuski - heinäkuu 28, 2021, 23:31
1500 Intruderista rosvoon siirtyneenä, pakko sanoa että pelkäsin korkeata pyörää vaikeaksi käsitellä, mutta turhaan. Tuntuu todella ketterältä ja  kevyeltäkin intikkaan verrattuna.

Onkohan kovinkin yleistä sellainen käsitys, että pyörä olisi helpompi käsitellä, jos istutaan lähellä maata? Ainakin siitä päätellen, että moni hankkii ensimmäiseksi pyöräksi matalan custom tyyppisen pyörän. Monilla sellaisen kuljettajalla alkaa jalat tavoittelemaan tietä risteystä lähestyttäessä ja vauhdin hidastuessa. Olen itsekin sellaisia pyöriä kokeillut ja kaikki ne ovat olleet kömpelöitä ja huonosti kääntyviä.
Bandit 1250A -07, ex.Bandit 1200 naked -99 (huoltosuhde jatkuu)

Sami73

Moro!  Laitoin äsken banditin 1250 Sa - 08. Kortti ollut vasta vuoden vaikka ikääkin jo on kertynyt. Eka pyörä oli gsx 750f, jolla pääsi vähän lajin makuun🙂 Vanhale ja liha ale miehelle se oli vähän liian kyykky, joten sen myytyä ni laitoin tuon Banditin. Ajokelit alkaa olla ohi joten cähän vasta tyypittänyt sitä, mutta kivalta peliltä se tuntuu
1250 Sa - 08

eahket

#1061
Tervehys Tunturi-Lapista ! Uutena jäsenenä tällä foorumilla, ko FB:n Bandit-ryhmässä kuulin tästä. Mulla on tuo Iso Rosvo ollu 5-vuotta ja sillä olen ajanu n.65000km, mutta mittarissa on 90000km. Ostin sen siis vähän ajettuna "vanhana" pyöränä. Enimmäkseen on täälä Lapin teitä ajettu, mutta myös etelässä joitaki kesäloma reissuja ja myös jonku verran Norjassa ja Ruottissa, ko ovat tuossa likelä. Jos asvalttitiet kyllästyttää, voi aina siirtyä ajahmaan sorateitä, Iso Rosvo käy niilekki teile 🏍️. Mukavia ja turvallisia retkiä tulevalle kesäle 🙂
Suzuki Bandit 1200S vm.2004

HiTec

#1062
Karvan vajaa 2vko on ollut tuollainen iso rosvo nyt talossa ja kyllähän on kypärän sisällä niin :) ettei tosikaan. Aivan loistava laite, vaikka yli 91tkm kelattuna hiukan huolenpitoakin jo kaipailee. Vaan sehän on se tämän harrastuksen toinen nautintoa tuottava puoli, pieni tekniikan kanssa väkertäminen pyörän parissa, lähinnä vain pelkkien kulutusosien uusimista tässä tapauksessa 8)

Suzuki GSF1250SA GT ABS -08

JTH77

Tervehdys.
Täällä uusi bandit kuski, alla on -08 1250S banditti. Edeltäjä oli V-strommi ja aika eri maailma on pyörässä, pientä totuttelua uuteen menopeliin joka on erilainen ajettavuudeltaan. Pirteä laite tuntuu olevan.
2008 Bandit 1250S ABS

TaioJ

Uusi Bandit kuski, pyörä ei niinkään. Tuli vähän niin kuin ennakko perintönä isältä -95 GSF 600 Bandit, mittarissa 84tkm. Mittari näyttäisi olevan vaihdettu mutta luulen että siihen on laitettu oikeat lukemat vaihdon yhteydessä. Seissyt nyt melkeinpä kokonaan jo kolme vuotta. Laittamista löytyy, maalipinnassa on sanomista, joku maalaillut itse ja jälki on sen mukainen vaikka väri sinällään ihan ok.
GSF Bandit 600 -95