Bandit foorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Kirjoittaja Aihe: Uusi Bandit-kuski kehiin  (Luettu 211470 kertaa)

Dyny

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 648
Vs: Uusi Bandit-kuski kehiin
« Vastaus #1035 : Maaliskuu 11, 2019, 00:07 »

Kaakon kulmalta terve!

Viime kesänä tuli vihdoin ajankohtaiseksi hommata pitkästä aikaa pyörä. Edelliset kokemukset oli piikistä 15 vuotta sitten. Vähän jääräpää ja tyhmänrohkea kun pitää olla, niin ekaksi "oikeaksi" pyöräksi valikoitui sinivalkoinen iso rosvo hämärällä huoltohistorialla. Eka kesä meni sisäänajellessa persettä banditin penkkiin noin 8000km verran, enkä ole katunut metriäkään. Rauhallinen luonne ja äärettömän kärsivällinen hermorakenne piti pyörän tiellä ja kortin taskussa. Ilmeisesti jonkun foorumilaisen vanha pyörä kun foorumin tarrat löytyi runkoputkista  ;D

Tervetuloo porukkaan,itellä melkein samanlailla kävi ison rosmon ostossa 2011. 50cc moposta 2 pyöräsen kokemukset 70-80 luvulta ja suoraan 1200cc puikkoihin,pyörän historia nyt jotenkuten tiedossa,pyörä tuli ostettua melkein sikaa säkissä ku tallissa pysty käytteleen sillon tammikuun keli oli kunnon lumimyräkkä niin ajolenkkiä oli turha koittaa  ;D
Kirjattu
1200N vm 2000

Rexa

  • Tulokas
  • Viestejä: 1
Vs: Uusi Bandit-kuski kehiin
« Vastaus #1036 : Maaliskuu 12, 2019, 10:16 »

Minä ostin mustan 100 000 km ajetun -05  1200S banditin tuossa tammikuulla, olen nyt sitä huollellut kesää varten, uudet renkaat, jarrupalat eteen, ja ketjut sekä hammaspyörät vaihtuu myös.

Tuo alkuperäinen puolikate haluttais ottaa pois, saako siihen mistään pulikoita millä pyörän voi muuttaa "katteettomaksi" ? Mitään tarvikehiluja en haluaisi laittaa, vaan yamahan orggisosia käyttäen muutos pitäisi tehdä.
Kirjattu

pekka

  • Tulokas
  • Viestejä: 1
Vs: Uusi Bandit-kuski kehiin
« Vastaus #1037 : Maaliskuu 22, 2019, 17:36 »

Moro.

Palasin eilen Bandit-kuskiksi ja tälle foorumille parin vuoden Kawasaki-hairahduksen jälkeen. Onhan tuo 1250 aika eri kone kuin vanha 600...
Kirjattu
GSF1250S, 2007

Miikaael

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 133
Vs: Uusi Bandit-kuski kehiin
« Vastaus #1038 : Maaliskuu 22, 2019, 21:13 »

Tervetuloa takas ruotuun. Tuo 1250 on kyllä hyvä kone ja siitä saa helposti kutiteltua vielä mukavamman kun vähän säätää ja avartaa ilmanottoa.
Toivotaan hyviä ajokelejä.
Kirjattu
1250S -09
ex: 1250SA -10, 1200S -05, GSX750 -00

Lappis

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 91
Vs: Uusi Bandit-kuski kehiin
« Vastaus #1039 : Huhtikuu 4, 2019, 21:31 »

Tervetuloa takas ruotuun. Tuo 1250 on kyllä hyvä kone ja siitä saa helposti kutiteltua vielä mukavamman kun vähän säätää ja avartaa ilmanottoa.
Toivotaan hyviä ajokelejä.

Ohi aiheesta, mut miten toi ilmanoton avarrus tapahtuisi helpoiten ja halviiten?
Kirjattu
GSF 1250 SA ´07 GT (´16->)
GSF 650 SA '07 ('15-'16)

Miikaael

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 133
Vs: Uusi Bandit-kuski kehiin
« Vastaus #1040 : Huhtikuu 4, 2019, 22:24 »

Helpoiten käy, kun lähetät ilmanputsarikotelon kannen ja ecu:n aj-bike:lle, tai menet käymään jos lähellä asut. Tekevät putsarin kanteen reijän, asentavat tehtyyn reikään metalliverkon estämään lintujen pesimisen putsarikoteloon ja ajavat ecuun uuden ohjelman jolla poistetaan toisioläppien aiheuttama hengenahdistus ja mukautetaan polttoaineensyöttö vastaamaan ilmansaantia. Mukaan tulee vielä lambda-anturin poistamiseen tarvittavat välineet.
Penkitin pyörän ennen ja jälkeen tuon modin samassa penkissä. Tehoa tuli lisää 22hp ja vääntöä 8Nm.
Hintaa tulee 175€ + mahdolliset postikulut. Sain mielestäni rahalle mukavasti vastinetta.

Halviten tuo käy varmaan jos ite väkästelee sen reijän putsarin kanteen ja poistaa toisioläpät ruuvaamalla ruiskurungoista irti. Mutta sitten on vielä se ecu säätämättä.
Kirjattu
1250S -09
ex: 1250SA -10, 1200S -05, GSX750 -00

Lappis

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 91
Vs: Uusi Bandit-kuski kehiin
« Vastaus #1041 : Huhtikuu 8, 2019, 12:32 »

Helpoiten käy, kun lähetät ilmanputsarikotelon kannen ja ecu:n aj-bike:lle, tai menet käymään jos lähellä asut. Tekevät putsarin kanteen reijän, asentavat tehtyyn reikään metalliverkon estämään lintujen pesimisen putsarikoteloon ja ajavat ecuun uuden ohjelman jolla poistetaan toisioläppien aiheuttama hengenahdistus ja mukautetaan polttoaineensyöttö vastaamaan ilmansaantia. Mukaan tulee vielä lambda-anturin poistamiseen tarvittavat välineet.
Penkitin pyörän ennen ja jälkeen tuon modin samassa penkissä. Tehoa tuli lisää 22hp ja vääntöä 8Nm.
Hintaa tulee 175€ + mahdolliset postikulut. Sain mielestäni rahalle mukavasti vastinetta.

Halviten tuo käy varmaan jos ite väkästelee sen reijän putsarin kanteen ja poistaa toisioläpät ruuvaamalla ruiskurungoista irti. Mutta sitten on vielä se ecu säätämättä.

Vielä jos sallitte topikin ulkopuolisen höpinän, olisiko sulla tai jollakin kuvaa laittaa tuosta modatusta ilmanputsarista? Voi laittaa kuvan/kuvat yyveenäkin.
Kirjattu
GSF 1250 SA ´07 GT (´16->)
GSF 650 SA '07 ('15-'16)