Uusi Bandit-kuski kehiin

Aloittaja -TS-, huhtikuu 11, 2007, 14:00

« edellinen - seuraava »

Honsu57

Pari viikkoa sitten sain vihdoinkin toteutettua kauan suunnitellun pyörän vaihdon: vm -90 Honda CBR1000F vaihtui -10-mallin 1250S Bandit'iin eli mp nuoreni kerralla 20 vuotta. Ei Hondassa mitään vikaa ollut, hyvä matkapyörä ja riittävästi tehoa, hiukan raskas käännellä, mutta uudempia koeajaessa ei kovin montaa parempaa vastaan tullut. Tällä uudella on kyllä mukava ajaa ! Vääntöä on, ketterä ja tarvittaessa maisema vaihtuu.
Nähdään tien päällä !

numbie

#661
Onnittelut hyvästä valinnasta! Hetken aikaa jo säikädin otsikon perusteella, että onko joku vaihtanut oman Bandunsa pois, mutta tämähän olikin toisin päin.  ;D ;D

Itsekin vaihdoin 4 vuotta sitten 20 vuotta tuoreempaan eli Kawasakin 750 GPZ vm. 1984 vaihtui hopeiseen 1200 S vm. 2004. Nyt siinä on jo 50 tkm enemmän mittarissa kuin ostaessa ja lisää tulee koko ajan... ;D ;D

edit: ylläpito taisi siirtää tämän parempaan viestiketjuun. Kiitos siitä, nyt viesti näyttää tosi oudolta täällä  :o  alkuperäinen veli Honsun57 otsikko taisi olla tyyliä "Pyörä vaihtui" Mutta iso käsi ylläpidolle, että jaksaa siistiä keskusteluita.  ;D ;D t. numbie

Bandit 1200 S vm. -04 2007-2012,  2013-2018 Suzuki RF 900 R -96, Kawasaki ZZR 1200 -04 2018 -2020 BMW K1200S -05 2020 ->

1200

Tulipa tässä sitten hommattua Bandiitti. 1200S -06. Ja Vantaalta löytyy.
1200 SA. 2006  .
Ei kaatuminen satu, ylösnousu on se joka koskee.

mugeltaja

Hankin sitten 1200s Banditin. Edellinen pyörä oli Suzuki XN-85 aikalailla viritettynä. Koeajoin Suzukin 750gsx-f:n ja Bemarin 800ST:n ennen Banditia, joten suu oli messingillä Banditin koeajon jälkeen. Lopun voi arvata:) Vääntö se on vasta poikaa, mutta ääntä tahtoopi lisää ku on orkkis vaimennin.

TheMan

Tänne tuli kanssa juuri hankittua iso rosvo, jollaista on tullut haikailtua jo useampi vuosi :)
Bandit 1200N -97, KTM 950 SuperEnduro -07, KTM 690 EnduroR -14, KTM 450EXC -13

goofy

Tervehdys!

Tuli käytyä Saksassa "lomamatkalla". Rensseleihin tarttui pari Bandiittia. Itselle 1200S -01 ja rouvalle 650SA -05. Onhan se joulu!
Nyt vaan kun kerkeis ajelemaan. Jyväskylässä tulee pyörittyä.


lavetti

tervehdys myös minun puolelta. tuli vaihdettua 750 kawa saman vuotiseen -03 isoon rosvoon. tunne on sama kuin vaihtais fiat unosta ferrariin. ;D. morjestellaan kun tavataan

Kutis

Morjens, Tuli tehtyä kaupat -08 1250 S:stä. Pyörä tosin jäi vielä myyjän hoteisiin odottamaan veropäätöstä ja rekisteröintiä.
Tiistai-iltana sitten pääsee ottamaan ensityypit. C U on the road!

Black Ice

Moro!
Kohta on kolme viikkoa täynnä 1250SA -07 Banditin omistajana ja kilsoja on kertynyt toisen tuhannen puolelle. Parin vuosikymmenen tauon jälkeen homma on ollut melkoista opettelua ja vanhasta muistista kaivamista, mutta homma etenee kuin junan vessa.

+ Mukava matkapyörä. Ajaminen maantiellä mukavaa ja ajoasentokin löyty ilman kipuja.
+ Jarrut on kehittyneet vuosikymmenten saatossa verrattuna elämäni ensimmäisiin ajokokemuksiin.
+ Lastattunakin pyörä toimii hyvin. Hitaissa nopeuksissa käännyttäessä ohjaustuntuma muuttuu huomattavasti, kun paino takana lisääntyy.

- Vilkku tahtoo unohtua vielä aika ajoin raksuttelemaan omia aikojaan ja onpa siinä saanu yhden vaaratilanteenkin aikaan. Onneksi ei auto kuitenkaan lähtenyt talla pohjassa risteyksestä eteen. Herättipä kuitenkin aika tehokkaasti.
- En tiedä, onko paikallaan kaato kovin yleistä, mutta itellä lahje tarttu autokatoksessa vaihdetappiin ja nurin mentiin. Mies ja pyörä. Tappiopuolelle kirjattiin katkennut kytkinkahva ja nirhaumat moton poskeen ja peiliin.

Lisää kilometrejä ja harjoittelua, niin taidot karttuu.
GSF 1250SA -07

Mykkman

Tervetuloa Black Ice myös tänne foorumille. Täältä löytyykin sitten mahottoman paljon tietoo. Oon saanu täältä
vastauksen lukemattomiin mieltä askarruttaviin asioihin.

Toi hitaasti ajo onkin yllättävän vaikeeta. Eihän siinä oikeen muuta voi ku harjottelemalla sitä oppii!
Niin ja pelkästään takajarrulla sitten!

Ton paikaltaan kaadon on myös varmaan aika moni tehny. Mulla kävi niin, et lähin huolimattomasti ja sammua töksähti. Ratti oli linkussa ja asfaltilla hiekkaa joka luistatti kenkää. Siitä sit nätisti nurin.
1200S -02
LS650 Savage

ceebbari

#670
Lainaus käyttäjältä: Mykkman - heinäkuu  4, 2011, 13:27
Ton paikaltaan kaadon on myös varmaan aika moni tehny. Mulla kävi niin, et lähin huolimattomasti ja sammua töksähti. Ratti oli linkussa ja asfaltilla hiekkaa joka luistatti kenkää. Siitä sit nätisti nurin.

Juu onnistui täältäkin 1200km ajettuna. Parkkiin pieneen mäkeen, ja siitä jalalta nurin. Olin onneksi vielä vieressä ja pelastin muulta vaurioilta kuin posken naarmuilta..... :'(

edit: lainaus korjattu

Mikko89

Lainaus käyttäjältä: Kutis - heinäkuu  2, 2011, 10:51
Morjens, Tuli tehtyä kaupat -08 1250 S:stä. Pyörä tosin jäi vielä myyjän hoteisiin odottamaan veropäätöstä ja rekisteröintiä.
Tiistai-iltana sitten pääsee ottamaan ensityypit. C U on the road!

Ostitko pyöräsi kenties korvenpäältä Ruutanasta? Itsellä oli viikko sitten ihan sama tilanne, hain -07 1250S:n kun olin ensin joutunut juhannuksen odottamaan kilpiä ja veropäätöstä. Nyt viikon jälkeen on tullut yli 1300km tauluun ja olen erittäin tyytyväinen ostokseeni. Ainoa miinuspuoli on kova penkki, mutta onko porukalla kokemuksia geelipenkeistä?
Rosvo 1250SA -07

tsumia

Lainaus käyttäjältä: Mikko89 - heinäkuu  6, 2011, 19:52
Ainoa miinuspuoli on kova penkki, mutta onko porukalla kokemuksia geelipenkeistä?

Kokemuksia geelipenkeistä löytyy ainakin omasta topicistaan.
1250SA -07

Rosmotar

Hei kaikki!
Olen liittynyt iloisten Bandiitti kuskien joukkoon. Pari kesää kyytiläisenä ja nyt uusi perheen jäsen on Suzuki GSF 650 SA -06 kirkkaan punaisena :)

Kutis

Lainaus käyttäjältä: Mikko89 - heinäkuu  6, 2011, 19:52
Lainaus käyttäjältä: Kutis - heinäkuu  2, 2011, 10:51
Morjens, Tuli tehtyä kaupat -08 1250 S:stä. Pyörä tosin jäi vielä myyjän hoteisiin odottamaan veropäätöstä ja rekisteröintiä.
Tiistai-iltana sitten pääsee ottamaan ensityypit. C U on the road!

Ostitko pyöräsi kenties korvenpäältä Ruutanasta? Itsellä oli viikko sitten ihan sama tilanne, hain -07 1250S:n kun olin ensin joutunut juhannuksen odottamaan kilpiä ja veropäätöstä. Nyt viikon jälkeen on tullut yli 1300km tauluun ja olen erittäin tyytyväinen ostokseeni. Ainoa miinuspuoli on kova penkki, mutta onko porukalla kokemuksia geelipenkeistä?

Sieltäpä hyvinkin. Nyt on joku 500 km ajettu ja mukavalta tuo tuntuu. ZR-7 oli oikea painajainen Rosvoon verrattuna.
Miten penkin korkeuden säätö tapahtuu? PItääkö ABS muillakin melko kuuluvaa "sirinää" jarrutuksissa?