Uusi Bandit-kuski kehiin

Aloittaja -TS-, huhtikuu 11, 2007, 14:00

« edellinen - seuraava »

jk

- Olen juuri hankkinut 1200s suskan banditin vuosmallia -02  oli ajettu 35000km toivottavasti ei ollut huono ostos.  :)
- Uutena jäsenenä toivotan kaikille oikein hyvää kevättä ja kun ajokausi alkaa niin moikkaillaan kun vastaan tullaan. :D

japa vaan

Varman ikiliikkujan ostit. Tervetuloa mukaan. ;)

Tsaude

Suizalle: Ei ole minun Bandu musta vaan sinivalkea.

Tsaude
GSF1200S -05, 67.000km

Suiza 1200

Lainaus käyttäjältä: Tsaude - maaliskuu  4, 2011, 12:28
Suizalle: Ei ole minun Bandu musta vaan sinivalkea.

Tsaude

Ok. Bandiitin kilometrit, vuosimalli ja vaihdossa mennyt yamaha täsmäsi vaan tuohon ex mustaan banduun enemmän kuin hyvin.
Bandit 1216T -99
Ex- pyörät: Honda VFR750F -96, Suzuki Bandit 1200S -00, Suzuki bandit 1200S -05, Yamaha FZ1-N -07, Suzuki bandit 1200S -99. Suzuki bandit 1200N -99 + monta muuta 1200 bandua.

Tsaude

Lainaus käyttäjältä: Suiza 1200 - maaliskuu  4, 2011, 15:24
Lainaus käyttäjältä: Tsaude - maaliskuu  4, 2011, 12:28
Suizalle: Ei ole minun Bandu musta vaan sinivalkea.

Tsaude

Ok. Bandiitin kilometrit, vuosimalli ja vaihdossa mennyt yamaha täsmäsi vaan tuohon ex mustaan banduun enemmän kuin hyvin.

Oukkei, jollain muullakin kun minulla tullut tunne että nyt loppu hernepyssyllä ajelu.
GSF1200S -05, 67.000km

kotivalo

GSF 1200S -05 . Kaupat tehty, mutta pyörä vielä 600 km:n päässä ja entinenkin (GSX 750F) vielä myymättä :o

Ricoliina

Tervetuloa kaikki uudet foorumilaiset ja uudet hyvän pyörän omistajat  ;D joukkoomme iloiseen. Toivottavasti tuleva kesäkausi on yhtä hieno kuin viime kesä! Paljon turvallisia kilometrejä! Tulkaa rohkeasti moikkaamaan, kun näette foorumin paitaa kantavia ihmisiä kokoontumisissa.
GSF 650 SA -08 musta
Elät vain kerran – mutta kerta riittää, jos hoidat homman hyvin. - Joe E. Lewis

Juza

Morjens vaan kaikille!

Tuli sitten viimein rekisteröidyttyä foorumille.
Oman pikku-rosmon sain hommattua 2010 elokuussa...samalla, kuin kortinkin.
Eli on tuo Bandit eka pyöräni...ja vakio.

2011 ajokausikin tullut avattua...kaikki 20km talvisäilöstä kotiin ;D
Viime kausi jäi lyhyehköksi tuon kortin viivästyessä(saamattomuus),
mutta n.5000km elokuusta marraskuun alkuun tuli ajeltua...vaimon kera ja ilman.

Toivotaan hyvää ajokautta kaikille!

Natu

Back in business :) , saako tänne keskusteluun osallistua tällaisen GSX1400:sen omistaja ?


takaratas

ainakin itse mielenkiinnolla lueskelisin astetta miehekkäämmästä moposta juttuja! ja et sinä eka ei-rosvo motoristi täällä olisi.. 

Unlit

Lainaus käyttäjältä: Natu - huhtikuu 13, 2011, 02:25
Back in business :) , saako tänne keskusteluun osallistua tällaisen GSX1400:sen omistaja ?
Saahan sitä kait kirjoitella, mutta se on sitten pe**ele sun syys, mikäli mun GSX1.4-kuume kasvaa liian suureksi ja joudun ostaa semmosen!

Äläkä siellä naura. Se että se on sun syys, tarkottaa sitä et sä joudut selittää ostoksen mun vaimolle...  :D

harmaahukka

Tervetulotoivotukset uusille näin ihan nipussa.

-hh-
1200S -05

Handegunnar

Lainaus käyttäjältä: Natu - huhtikuu 13, 2011, 02:25
Back in business :) , saako tänne keskusteluun osallistua tällaisen GSX1400:sen omistaja ?


Minun mielestä on hyvä, jos keskusteluihin osallistuu muidenkin pyörien kuin Banditien omistajia, ettei mene liian uskonnonomaiseksi tämä touhu. Erityisen hyvä olisi, jos ne foorumilaiset, jotka vaihtavat Banditin johonkin muuhun kertoisivat uusista pyöristään verrattuna Banditiin.

Tämähän on tietysti vain minun mielipide. Foorumin virallisesta linjasta en tiedä.
Bandit 1250A -07, ex.Bandit 1200 naked -99 (huoltosuhde jatkuu)

Suiza 1200

Lainaus käyttäjältä: Natu - huhtikuu 13, 2011, 02:25
Back in business :) , saako tänne keskusteluun osallistua tällaisen GSX1400:sen omistaja ?


Toki saa tänne keskusteluun osallistua muutkin, mutta kirjoittelut muita malleja koskien vain Off-topic alueelle.
Lienee ihan ymmärettävää, kun mallikohtaisesta foorumista on kuitenkin kysymys.
Bandit 1216T -99
Ex- pyörät: Honda VFR750F -96, Suzuki Bandit 1200S -00, Suzuki bandit 1200S -05, Yamaha FZ1-N -07, Suzuki bandit 1200S -99. Suzuki bandit 1200N -99 + monta muuta 1200 bandua.

Natu

Saahan sitä kait kirjoitella, mutta se on sitten pe**ele sun syys, mikäli mun GSX1.4-kuume kasvaa liian suureksi ja joudun ostaa semmosen!

Äläkä siellä naura. Se että se on sun syys, tarkottaa sitä et sä joudut selittää ostoksen mun vaimolle...  :D
[/quote]


Joo kyllähän sitä aina saa vaimolle selitellä näitä omia ostoksia  ;D . Mp harrastusta aloittaessa jo tämä 1.4gsx oli haaveena mutta silloin vielä sen hankinta jäi odottamaan itseään.

Edellisen kesän ajelin 1200S Banditilla ja syksyllä myin pois kun sain hyvän hinnan siitä ja syksyn/talven ajelin Africa twinillä ja keväällä myin senkin pois kun huomasin että ei sitä tuolla metsäteillä niiiiin paljoa tulekaan möyryttyä ja hommasin GSX1400:sen -07 ja tuntuma siihen mitä nyt olen muutamat sadat kilsat ajellut niin tuntuu todella kevyeltä käsitellä vaikka möhköksi väittävät.

Ja ajellessa naamari koko ajan  ;D ja fiilis on että tällainen sen MP:n pitääkin olla,,,tuntuu ett nyt on löytynyt mulle oikea pyörä.