Uusi Bandit-kuski kehiin

Aloittaja -TS-, huhtikuu 11, 2007, 14:00

« edellinen - seuraava »

-VMK-

Lainaus käyttäjältä: maccu - toukokuu  6, 2010, 14:40

Pohjolan pikkurosvo ilmoiottautuu!

98-vuoden pikkubandu hommattu viime syksynä 2 viikkoa ennen lumien tuloa. Nyt on talvi kärvistelty ja Rovaniemelläkin ajokelit jo saatu kivasti kohilleen, tosin tänään on tiputellut lunta taivaalta *huokaus*


Vähänhän tuo on vielä vilposta ajella mutta kyllä se vielä tästä lämpiää. Ite käyn vielä mopolla töissä niin voi vielä ennen 7 olla miinuksen puolella.  ;D

Wilska

Morjens. Pari viikkoa sitte tuli hommattua ekaksi pyöräksi 1200 S -99. Ei ole tarvinnut katua, mahtava peli ;D
Ilmoittaudun tähän hienoon joukkoon :D
-99 1200S-

Jomppis

Lainaus käyttäjältä: Wilska - toukokuu  9, 2010, 00:34
Ei ole tarvinnut katua, mahtava peli ;D

Eikös bandu olekaan "katupyörä"?  :P Ei vaan, menee se soratietäkin oikeen mielellään.
Tervetuloa joukkoon iloiseen!

Jaxx

Tere kaikille!

Eilen tuli haettua Bandit uuteen kotiin, ja A-korttikin on ajettu jo viime viikolla. Tästä se lähtee... Valinta muuten kohdistui Banditiin ennen kuin olin metriäkään millään mopoa tehokkaammalla ajanut. Eikä kaduta, hieno peli!

Rokkikokki79

Morjens kaikille tasapuolisesti

Minäkin ilmottaudun uutena banditin omistajan joukkoon. Eilen tuli vaihdettu customi alta pois ja vaihdoin ensinmäistä kertaan oikeaan moottoripyörään. Nyt alla 650 bandit. Mikäs teitin foorumilla on meno, onko kokoontumisajoja/ renkaan potkijaisia? Asustelen Itä-helsingissä ja olen "melkein" aina valmis lähtee heittää rundia ja pällistelemään mailmaa ;D

Tankki täynnä ja huomenna hyvät ilmat....

Nyt ajettu huimat 50 km ja ei harmita että jätin vn 800 customin kauppaan.

Ville
Suzuki gsf 650 bandit

Jukkath

Tervetuloa vaan porukkaan.

Kokoontumispaikoista on juttua tuossa osiossa.

Ricoliina

Lainaus käyttäjältä: Rokkikokki79 - toukokuu 20, 2010, 12:07
Morjens kaikille tasapuolisesti

Minäkin ilmottaudun uutena banditin omistajan joukkoon. Eilen tuli vaihdettu customi alta pois ja vaihdoin ensinmäistä kertaan oikeaan moottoripyörään. Nyt alla 650 bandit. Mikäs teitin foorumilla on meno, onko kokoontumisajoja/ renkaan potkijaisia? Asustelen Itä-helsingissä ja olen "melkein" aina valmis lähtee heittää rundia ja pällistelemään mailmaa ;D

Tankki täynnä ja huomenna hyvät ilmat....

Oikea asenne sulla, rohkeasti heti vaan mukaan kokoontumisiin! Meidän porukkaa voi varauksetta kehua, loistotyyppejä, mukavaa seuraa -aina löytyy tietotaitoa ja huumoria yllin kyllin. Tänään kokoonnumme Suvirantaan.

Tervetuloa porukkaan!
GSF 650 SA -08 musta
Elät vain kerran – mutta kerta riittää, jos hoidat homman hyvin. - Joe E. Lewis

Mauri

Rokkikokki79 tervetuloa jokkoon outoon ja kummaan, Itä-Helsinki, Vuosaari oma sijaintini on myös.
Voidaan jossain vaiheessa varmaan lähteä kimpassa Sykerille

Cakke

Moi kaikille!

Aloitteleva motoristi Etelä-Karjalasta ilmoittautuu joukkoon. Viikko sitten tuli vaihdettua vuoden 2008 1250SA:n. 
ex: 1250SA -08

numbie

Mistä näitä (uusia) Bandit-kuskeja oikein tulee?  ???

Tervetuloa kaikille uusille jäsenille ja tulkaa rohkeasti juttelemaan tai mukaan tapaamisiin. Aktiivisemman foorumilaisen tunnistaa ainakin seuraavista tunnusmerkeistä:

- suzukibandit.org -tarrat pyörässä
- Bandit t-paita (musta tai valkea)
- suzukibandit.org kaulahuivi
(- Bandit-lippis? college?) jne  ;) ;)

Ponutaipale (30.7.-1.8.) kannattaa myös laittaa kalenteriin, lisätietoa http://www.suzukibandit.org/index.php?topic=3806.0

numbie


Bandit 1200 S vm. -04 2007-2012,  2013-2018 Suzuki RF 900 R -96, Kawasaki ZZR 1200 -04 2018 -2020 BMW K1200S -05 2020 ->

Jusa

Niin...minä olen Juha Joensuusta ja kipinä syttyi bandiittiin vähän puun takaa, kunnes eräänä päivänä ajattelin, että voisko se olla bandit? (työkaveri kehui omaansa niin jäin miettimään sitä)
Selailin juttuja ja tarinoita netistä, vakuuttelin myös itselleni, että varmasti pyörän ominaisuudet riittävät. (en edes tiedä mistä moinen ajattelumalli tulee, kilokyykkymiehiltä?)

Kävin koeajamassa paria 1200 bandua. Ajattelin koeajeluiden jälkeen aina, että "eipä oli uskonut bandiitista ensinäkemältä! 5 vaihde pesässä, vauhtia 40-50km/h ja vekotin lähtee vetämään ilman mitään rytkytyksiä tai kakomisia...ei sa***na tämmönen on pakko saada! "

No nyt on bandiitti tulossa Belgiasta Suomeen ja kovasti näpit syyhyää jo! Tuuninki-vilkut ja kilpiteli on tilattu jo ja peilejä vielä kattelen, eli into on siis suuri!

Lupaan kirjoitella sitten lisää kokemuksista kunhan omani saan persiin alle.

PS. tämä foorumi on myös ollut osana apua mietiessäni bandiittia.

lexxa

#551
Lainaus käyttäjältä: numbie - toukokuu 21, 2010, 10:09
Mistä näitä (uusia) Bandit-kuskeja oikein tulee?  ???

Tervetuloa kaikille uusille jäsenille ja tulkaa rohkeasti juttelemaan tai mukaan tapaamisiin. Aktiivisemman foorumilaisen tunnistaa ainakin seuraavista tunnusmerkeistä:

- suzukibandit.org -tarrat pyörässä
- Bandit t-paita (musta tai valkea)
- suzukibandit.org kaulahuivi
(- Bandit-lippis? college?) jne  ;) ;)

Ponutaipale (30.7.-1.8.) kannattaa myös laittaa kalenteriin, lisätietoa http://www.suzukibandit.org/index.php?topic=3806.0

numbie


Morjens,

mistäs noita tarroja sun muita catwalk-pukineita  ;D saa hankittua?


EDITTIÄ:

Itse itseäni ojentaen ostospaikka löytyi:
Bandit foorumi > Keskustelualue > Ilmoitustaulu > Suzukibandit.org tuotteet


palehti

Morrjes

Viikolla kävin hakemassa Mäntsälästä tuollasen -97 Bandun.
Aika paljon on nyppimistä luvassa, mutta minkäs teet "kun halvalla sain"  ;)
Nyppimislistalla:
-Vilkut. Laitettu eilen Kellermann BL1000 tankovilkut ja taakse Micro1000
-Ajovalo LSL Urban
-Penkin vois vaihtaa vakioksi
-Noi kaatuma"tangot" lähti kans eilen poijes
-jne

1250 S 2007, ex-1200N vm 1997

track08

Lainaus käyttäjältä: Rokkikokki79 - toukokuu 20, 2010, 12:07
Asustelen Itä-helsingissä ja olen "melkein" aina valmis lähtee heittää rundia ja pällistelemään mailmaa ;D

Kesän ajan minäkin patsastelen Itä-Helsingissä, Laajasalon "high-wayltä" voi mun Banditin bongata päivittäin pariin otteeseen.. ;)
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

make-62

Eilen sain pyörän huollosta.Satoi kotiin ajaessa rankasti vettä mutta ei haitannut. olin yhtä hymyä koko ukko.Aurinko paistaa kaikki banditit tien päälle ja muistakaa ne peukalot pystyy.
1200 s