Uusi Bandit-kuski kehiin

Aloittaja -TS-, huhtikuu 11, 2007, 14:00

« edellinen - seuraava »

Pulpito

Lainaus käyttäjältä: Torsti - syyskuu 20, 2009, 20:00
Terve vain. BMW K75S vaihtui juuri GSF 1200 -98:iin.
Ethän vaan hävittänyt ruisku bemaria?Noilla pyörillä arvo vaan nousee.Mikä vuosimalli?-87?

Torsti

Lainaus käyttäjältä: Pulpito - syyskuu 20, 2009, 21:37
Lainaus käyttäjältä: Torsti - syyskuu 20, 2009, 20:00
Terve vain. BMW K75S vaihtui juuri GSF 1200 -98:iin.
Ethän vaan hävittänyt ruisku bemaria?Noilla pyörillä arvo vaan nousee.Mikä vuosimalli?-87?
Kyllä se BMW lähti. Vuosimalli on -88 ja mittarissa 96tkm.

jouni56

Kawasaki VN 800 vaihtui Suzuki GSF 650  ABS  2005 malliin,JK

Bandito

Morjensta vaan täältäkin. Uusi jäsen paikalla.

Viikolla tuli ostettua ensimmäinen Bandit. (1250SA) Kyseessä on viides pyöräni. Täytyy tänään ajella pyörä talveksi talliin. Tulee taas pitkä talvi  :'(


Yucca

Moikka
Täälläkin uusi Bandit-kuski.
Tuhat kilsaa ehdin ajella ja ostaessani en olisi uskonut noin monipuoliseksi pyöräksi.
Tykkään koluta pikkuteitä (hiekkateitä) ja silloin tällöin reissuakin. Käy molempiin.
Muu ei tosiaan harmita kuin talven pituus :(

Muitakin pyöriä on ollut ja on edelleen.
http://www.mp-galleria.com/index.php?sivu=hakemisto&id=98

Mjooh

Moro!
Eilispäivänä tuli elämäni ensimmäiset mp kaupat tehtyä. Kevättä odottaa nyt -08 vuoden 650 Bandit abs.

harmaahukka

Onneksi olkoon - ja olkoon päiväsi lyhyitä, kunnes kevät koittaa! :D

-hh-
1200S -05

Mauri

Hienoa kiva pyörä oli omani, kunnes kolaroin. 08 mallinen naku oli ja vain 6500km ajettu.
Teretulemast joukkoon kirjavaan

reka

Lainaus käyttäjältä: Mauri - marraskuu 20, 2009, 17:03
Hienoa kiva pyörä oli omani, kunnes kolaroin. 08 mallinen naku oli ja vain 6500km ajettu.
Teretulemast joukkoon kirjavaan
Hyvä,hyvä Veli Mauri.  Sinähän osaat "rääkki eesti kielt"!   Milloin lähdetään...?

Pannari

Tervehdys kaikille!
Neljä kesää olen pienellä ja nyt syksyllä isolla rosvolla ajellut, kunnes löysin nämä loistavat sivut! Olin selälleni lentää sisällön runsaudesta sekä juttujen hyvästä tasosta. Mukavaa tulla jäseneksi "Bandit-perheeseen" ihan näin foorumillakin - menee meinaan talvi mukavammin sivuja selaillessa ja uusia reissuja suunnitellessa ;D
Nyt pikkujouluihin mutta rustaillaan juttuja ja palaillaan astialle!!!
nyt 1250SA -09
650S -05

harmaahukka

Tervetuloa vaan konkarillekin, olikin varmaan jo korkea aika :)

-hh-
1200S -05

reka

#461
Lainaus käyttäjältä: Pannari - marraskuu 27, 2009, 13:52
Tervehdys kaikille!
Neljä kesää olen pienellä ja nyt syksyllä isolla rosvolla ajellut, kunnes löysin nämä loistavat sivut! Olin selälleni lentää sisällön runsaudesta sekä juttujen hyvästä tasosta. Mukavaa tulla jäseneksi "Bandit-perheeseen" ihan näin foorumillakin - menee meinaan talvi mukavammin sivuja selaillessa ja uusia reissuja suunnitellessa ;D
Nyt pikkujouluihin mutta rustaillaan juttuja ja palaillaan astialle!!!

Tervetuloa,minunkin puolesta!  Sinullahan on heti ote foorumiin!  Noin sitä pitää uuden  jäsenen! ;D  Tästä sinun hyvä jatkaa,odotamme mielenkiinnolla.  Toki muistat/huomioit, meidän/foorumin säännöt kirjoittelussa? ;)

Pannari

Tottahan toki!
Yritän olla ihmisiksi! ;) Liian monia hyviä asioita on munittu turhalla hölmöilyllä. >:( Tämä foorumi tuntuu sellaiselta hyvältä "tukiverkostolta", jossa voidaan jakaa vinkkejä puolin sun toisin - ruutia ei tarvitse aina keksiä uudelleen...

Siispä vinkkejä heti alkuunsa. Olen tuossa tuumaillut sliparin laittoa mutta...
Miten on keskieuroopan melukuviot? Mittailevatko ääniä ja onko vaara, että matka tyssää liian koviin ääniin? Toisaalta, tuoko se tehoja, vai ainoastaan miehekkäämmät äänet?

Tähän asti olen ajellut ihan vakiovehkeellä (650) mutta pikku hiljaa tuntuu, että jotain pientä vois vaikka kokeilla... :)
nyt 1250SA -09
650S -05

Pulpito

#463
Tuskin matka meluun katkeaa keskieuroopassa.Kyllä pysäyttämiseen täytyy olla jokin vakavampi syy kuin sliparin aiheuttama voimistunut ääni.
Minä kyllä pitäisin desibelikillerin paikallaan pitkällä reissulla.Päivästä toiseen murinan kuuntelu alkaa ottaa ns:ti" pannuun."
Mitä tehoihin tulee,niin pikku bandit ei ratkaisevasti piristy pelkällä sliparilla,toisin kuin isompi jossa tehonlisäys on jo huomattavissa persdymolla.
Ulkonäköön ja painonhallintaan putken vaihto vaikuttaa kyllä melkoisesti.Ainakin jos omistaa vesibandiitin.

Mauri

Tere pannari, jotenkin tulle harrikka mies tosta nickistä mieleen, mutta tere tulemast. Eipä se putken vaihto muut kuin miehekkäämmät äänet tuo, itse kyllä niistä tykkäsi, tule edes tunne tehoista  ;D