Uusi Bandit-kuski kehiin

Aloittaja -TS-, huhtikuu 11, 2007, 14:00

« edellinen - seuraava »

Mauri

Lainaus käyttäjältä: Hombre - heinäkuu  9, 2009, 22:14
Tervetuloa,

se on melkoista akrobatiaa tuo kotisuhdetoiminta ja pyöräily lomalla  ;D

nimim. kokemusta omaava

jeps aika taiteilua on

TiKu

Terveppä terve!
Tuli hommattua pikkubandiitti ja Suizan neuvosta rekisteröidyin tänne foorumille.
Valkosella ratsulla ( Bandit 600N -99 ) täällä kuopiossa päin ajelen ja vielä aika aloittelija näissä hommissa, pari tonnia tällä hetkellä alla.


Ricoliina

Tervetuloa kaikki uudet Bandun omistajat tänne foorumille! Tämä on erittäin asiapitoinen foorumi kuitenkaan hauskuutta unohtamatta. Täällä voi kysellä tyhmiäkin kysymyksiä ja saa yleensä nopeasti vielä vastauksenkin. Kannattaa ottaa hommasta kaikki irti ja tulla mukaan myös kokoontumisiin tapaamaan kasvokkain muita foorumilaisia!
GSF 650 SA -08 musta
Elät vain kerran – mutta kerta riittää, jos hoidat homman hyvin. - Joe E. Lewis

Pulpito

Hienosti tuunattu bandit.Värikin on passeli.

walde

Tervehdys kaikille!

Toista kesää sitä pienellä rosmolla ajellaan.
Tuossa muutama viikko sitten löysin kyseisen foorumin ja nyt sain itsestäni irti liittyä mukaan joukkoon  :)

Viime kesänä tuli hiukan vaille 8tkm pyörän selässä istuttua, mutta tänä kesänä tuosta jään aika roimasti.
Ensi viikon keskiviikkona nenä kohti J-kylää katsomaan noitten nelipyörästen kaahailua (mopolla tietenkin).

Muutenpa meikäläisen bongaa varmiten täältä Länsi-rannikon suunnalta.
Yamaha FJR 1300A -14
ex GSF 600S Bandit -03

Hale63

Lainaus käyttäjältä: jupeilva - heinäkuu 24, 2009, 14:09
Tervehdys kaikille!

Toista kesää sitä pienellä rosmolla ajellaan.
Tuossa muutama viikko sitten löysin kyseisen foorumin ja nyt sain itsestäni irti liittyä mukaan joukkoon  :)

Viime kesänä tuli hiukan vaille 8tkm pyörän selässä istuttua, mutta tänä kesänä tuosta jään aika roimasti.
Ensi viikon keskiviikkona nenä kohti J-kylää katsomaan noitten nelipyörästen kaahailua (mopolla tietenkin).

Muutenpa meikäläisen bongaa varmiten täältä Länsi-rannikon suunnalta.

Tervetuloa mukaan porukkaan - muuten maininnan arvoinen asia on se, että veli jupeilva tilasi paitapaketin vain tunti rekisteröitymisen jälkeen - hieno suoritus.
Hayabusa 2003
ex Bandit 1200S -99

JouniA

Tervehdys kaikki vaan.

tänään on takana 3200 km lenkki 1200S Banditilla vm -99. Toimi kun nakutettu vaikka kelit eivät suosineet.
Oli enempi vesirosmona nyt tällä reissulla.

Pyörässä on nahkainen erikois HD-satula, Bandit lokolla. Ei perus puutunut tällä matkalla kertaakaan, vaan yhtä ajamisen iloa.
Kamat kuivaksi vaan ja jos pääsisi sitten Ponun Taipaleessa vielä piipahtaa ennen töiden alkua.

doc A

Tuli tällä viikolla sorruttua 650 SA uuteen. Nyt on mittarissa 1100 km, jolla reissuttu Saimaan ympäri. Koko ajan matkustaja takana. Hemmetin hienosti on pyörä toiminut, ei kerta kaikkiaan mitään huomautettavaa tässä vaiheessa. Jarrut on tosi tehokkaat, kone antaa tasaisesti tehoa ainakin sisäänajon kierrosalueella. Mutkissakin yllättävän vakaa ja kun säädin heti aluksi sekä etu- että takajousia, kahden ajettaessa pyörä meni vakaasti. Ensi vaikutelma on että Bandiitti on hyvä peruspyörä. Mitkähän on tunnelmat 1000-6000 km välissä?
650 SA Abs -08/-09
ex: Pappatunturi noin 1969 käsivaihteinen viri; pappatunturi noin 1976 jalkavaihteinen viri; Tunturi Super Sport noin 1983 viri; Yamaha RD 125

Mauri

Tunnelmat itsellä 4800km jälkee uudessa Bandussa nam nam, kuitenkin himottaa jo iso Bandu

Kolmone

Lainaus käyttäjältä: bandiaimo - heinäkuu 25, 2009, 21:30
Tuli tällä viikolla sorruttua 650 SA uuteen. Nyt on mittarissa 1100 km, jolla reissuttu Saimaan ympäri. Koko ajan matkustaja takana. Hemmetin hienosti on pyörä toiminut, ei kerta kaikkiaan mitään huomautettavaa tässä vaiheessa. Jarrut on tosi tehokkaat, kone antaa tasaisesti tehoa ainakin sisäänajon kierrosalueella. Mutkissakin yllättävän vakaa ja kun säädin heti aluksi sekä etu- että takajousia, kahden ajettaessa pyörä meni vakaasti. Ensi vaikutelma on että Bandiitti on hyvä peruspyörä. Mitkähän on tunnelmat 1000-6000 km välissä?

Tervetuloa joukkoon veli bandiaimo! Kovasti sinustakin yritettiin tehdä yamaha-miestä, mutta ostit kuitenkin Banditin ;)
GSF 1250 S 2008 ja muutama 50 cc, GSF 400 1992, CBR1000RR 2008YZF-R6 2008,
GSX-R 600 K9, GSX-R 1000 K6, GSX-R 1000 K2, 1200 S->N -04, 600 S -98, NX 250 Dominator -90, PV 50 -88, 2 x PV50 -81

duratech

Turussa uusi pikku Banditkuski (musta varttikatettu abs malli) ,pyörä ollut ennen mua yhdellä joka vaihtoi isompaan,ties vaikka olisi foorumilaisia ?
Itse olen aloittelija (yli 40v),pyörän hommasin n. kuukausi sitten ja 2 viikkoa kerkesin ajella kunnes autolla menetin ylinopeudesta kortin kuukaudeksi... >:(  noh,säästän nyt vakuutuksissa ja vahailen pyörää talissa...
Hyviä ajokelejä teille muille... ;)

Hombre

Lainaus käyttäjältä: duratech - heinäkuu 27, 2009, 17:17
Turussa uusi pikku Banditkuski (musta varttikatettu abs malli) ,pyörä ollut ennen mua yhdellä joka vaihtoi isompaan,ties vaikka olisi foorumilaisia ?
Itse olen aloittelija (yli 40v),pyörän hommasin n. kuukausi sitten ja 2 viikkoa kerkesin ajella kunnes autolla menetin ylinopeudesta kortin kuukaudeksi... >:(  noh,säästän nyt vakuutuksissa ja vahailen pyörää talissa...
Hyviä ajokelejä teille muille... ;)


Onnea mopetille ja osanotto kortille  :P
Kotka with flavor,,,

lukewader

Hei !
nyt tuli kehiin ihan uusi Bandit kuski ....no uusi ;) mulle uusi ,eli 96 1200 bandit.... ja ikää on mulla jo 44 ,mut paras pyörä mitä olen ajanut /omistanut. mutta se vääntö... on vaan hyvä ,nyt omistanut 6 päivää ja 1300 km takana ja joka päivä on parempi !

Cramer

Päälle kolmekymppisenä tuli hommattua ensi pyöräksi naku 600cc Bandit. Vähän ajettu 2003vm pyörä, ihan mukava on ollu päästellä pari päivää...

tikru

come back!!

terve tulin takaisin bandit mieheks.

oli vähän aikaa ducati kivat metelit ja mahtava ajettava, mutta ei sopinut ihan meikäläosen ropalle ja enemmän matkamaiseen nautiskelu ajoon jota tarkoitus jatkaa taas bandulla.