Uusi Bandit-kuski kehiin

Aloittaja -TS-, huhtikuu 11, 2007, 14:00

« edellinen - seuraava »

Pyöräilijä

Joo tota kyllä mä ennen ja jälkeen katselin...jälkeen tässä tapauksessa sen takia, kun ohjekirjasessa luki että pitää konetta pitää ensin hetki käyttää, sitten sammuttaa ja vasta muutaman minuutin jälkeen tarkastaa se pinta. Mutta eihän se keskiseisontatuella ole ollu kun oon sitä kattellu ;) Kiitoksia jelpistä!

harmaahukka

Lainaus käyttäjältä: Pyöräilijä - huhtikuu 28, 2009, 16:15
Joo tota kyllä mä ennen ja jälkeen katselin...jälkeen tässä tapauksessa sen takia, kun ohjekirjasessa luki että pitää konetta pitää ensin hetki käyttää, sitten sammuttaa ja vasta muutaman minuutin jälkeen tarkastaa se pinta. Mutta eihän se keskiseisontatuella ole ollu kun oon sitä kattellu ;) Kiitoksia jelpistä!

Tai siis Hale kai tarkemmin meinasi, ettei nyt ainakaan sivujalalla ole - silloinhan silmä ei näytä mitään, eikä kuulukaan... Max viitisen minuuttia piisaa, sitten valunut melkein kaikki alas.

-hh-
1200S -05

blind bob

Jep jep taas uusi kuski kehässä tosin viiveellä. Vuosi sitten ostin -08 1250s mopon. Ajokausi on jo korkattu ja ainahan tuo maistuu.
Ja hyvää valpuria vaan kaikille siman kera.

jusalami

moro!

ostin viime syksynä AVK:lta 600 banditin korjattavaksi, nyt odottelen innoissani katsastusta, joka on ensiviikolla!

testiajot on jo tehty ja pyörä hyväksi havaittu. täällä siis erittäin tyytyväinen tuore bandiitti-kuski!

ja kiitoksia foorumista, talven aikana muutaman kerran löytynyt arvokas tieto juuri täältä. mahtavan asiallisia vastauksia, eikä heti mitään naljailua... hyvähyvä!!!

sitten hieman off-topic:
onko täällä kukaan tehnyt banditista cafe-raceria? jos on, niin vinkkejä perän muokkaukseen otetaan vastaan... ;D
on hieman raskaan näköinen tuo alkuperäinen takakate-penkki-yhdistelmä.

hauskaa vappua kaikille!


Jukkath

Lainaus käyttäjältä: jusalami - huhtikuu 30, 2009, 08:46
sitten hieman off-topic:
onko täällä kukaan tehnyt banditista cafe-raceria? jos on, niin vinkkejä perän muokkaukseen otetaan vastaan... ;D
on hieman raskaan näköinen tuo alkuperäinen takakate-penkki-yhdistelmä.

hauskaa vappua kaikille!

Katsos tuota ketjua: http://www.suzukibandit.org/index.php?topic=22.0
Sieltä löytyy kuvia foorumin jäsenten pyöristä.

Siilitär

"Kuukauden vanha" Bandit-kuski ilmoittautuu mukaan. Toinen ajokausi alkoi pääsiäisenä uudella -08 pikku-Banditilla. Sitä ennen ajoin ensimmäisen vuoteni GS500 E:llä. Oli hyvä aloittelijalle. 10 000km sillä ajoin ja nyt olen taas aloittelijana uudella pyörällä. Hyvät kelit ovat tuoneet jo melkein ekan tonnin täyteen ja huoltoa odotellessa on vielä EAK -kurssia tulossa. Bandit tuntuu "turvalliselta" ja vakaalta pyörältä edelliseen verrattuna, kunhan kuskikin oppii sitä ajamaan paremmin.

Ihan uusi olen foorumilla, mutta mukavaa porukkaa on tullut jo tavattua Suvirannassa ja ruosteenpoisto -kurssilla tänä keväänä. Tapaamisiin jatkossakin!



650SA 2008

Hombre

Lainaus käyttäjältä: Siilitär - toukokuu  3, 2009, 21:01
"Kuukauden vanha" Bandit-kuski ilmoittautuu mukaan. Toinen ajokausi alkoi pääsiäisenä uudella -08 pikku-Banditilla. Sitä ennen ajoin ensimmäisen vuoteni GS500 E:llä. Oli hyvä aloittelijalle. 10 000km sillä ajoin ja nyt olen taas aloittelijana uudella pyörällä. Hyvät kelit ovat tuoneet jo melkein ekan tonnin täyteen ja huoltoa odotellessa on vielä EAK -kurssia tulossa. Bandit tuntuu "turvalliselta" ja vakaalta pyörältä edelliseen verrattuna, kunhan kuskikin oppii sitä ajamaan paremmin.

Ihan uusi olen foorumilla, mutta mukavaa porukkaa on tullut jo tavattua Suvirannassa ja ruosteenpoisto -kurssilla tänä keväänä. Tapaamisiin jatkossakin!





Kyllä 10tkm antaa jo jonkunlaisen perspektiivin mopolla ajosta, eli ei ihan aloittelija mielestäni. Se on sama onko 10 vai 100tkm alla kun vain starttivaiheessa tuntuu hyvältä  ;D
Kotka with flavor,,,

ilkka75

Heips kaikille,
Talliin liittyi uusi tulokas isolla Banditilla, 08 mallisella.
Hyviä kilometrejä kaikille ja moikataan kun nähdään.
1250S -08

Bandida

Tässä kanssa uunituore Bandit-omistaja. Kuskiksi pääsen vasta n. kuukauden päästä, eli koulunpenkillä pitää ensin käväistä.  ;)

Koulua odotellessa aika menee tallissa kun uusvanhaa Bandiittia pitää pikkasen huoltaa ja fiksata. Meinaan kaikkien kauhuksi (niin olen rivien välistä täällä ollut lukevinani) maalauttaa pyörää helmiäisvalkoiseksi!  8) Saa nähdä mitä muuta kivaa siihen vielä keksitään! Kertokaa minulle miksi valkoinen Bandit on niin tabu?  ;D ???

Kuvia tulee sitten kun on valmis, tällä hetkellä niin purattu ettei kohta enää pyöräksi tunnista!

harakka

Moro,
Tuli piiiitkän harkinnan jölkeen hommattua k7 iso bandit ja kylläpä on ollut hymy herkässä sen jälkeen..  ;D

evuutti

Terve!
Turkkusesta taas yksi onnellinen banditin omistaja ilmoittautuu joukkoon ihmeelliseen  ;D
Toista kautta tässä vasta alottelemassa, 14tkm takana ja vieläkin on uutuuden viehätys  :)

Krisu

Terveiset Uudestakaupungista uusi Bandit kuski astuu kehiin, pärinärikasta kesää kaikille  ;)

Antsa

Lainaus käyttäjältä: ilkka75 - toukokuu  7, 2009, 14:39
Heips kaikille,
Talliin liittyi uusi tulokas isolla Banditilla, 08 mallisella.
Hyviä kilometrejä kaikille ja moikataan kun nähdään.
Missäpäin majailet, siis Helsingissä.
Minkä värinen Bandusi on?

T. Hansu M Kartano
1250 SA ABS-14. EX 1250 SA  ABS-12.   EX 1250 SA  ABS-10,   EX 1200 SA -06

Antsa

Lainaus käyttäjältä: Bandida - toukokuu  8, 2009, 13:47
Tässä kanssa uunituore Bandit-omistaja. Kuskiksi pääsen vasta n. kuukauden päästä, eli koulunpenkillä pitää ensin käväistä.  ;)

Koulua odotellessa aika menee tallissa kun uusvanhaa Bandiittia pitää pikkasen huoltaa ja fiksata. Meinaan kaikkien kauhuksi (niin olen rivien välistä täällä ollut lukevinani) maalauttaa pyörää helmiäisvalkoiseksi!  8) Saa nähdä mitä muuta kivaa siihen vielä keksitään! Kertokaa minulle miksi valkoinen Bandit on niin tabu?  ;D ???

Kuvia tulee sitten kun on valmis, tällä hetkellä niin purattu ettei kohta enää pyöräksi tunnista!

Tälläistäkö työstät?
http://www.streetfighters.nl/bandit/Supmike.jpg
1250 SA ABS-14. EX 1250 SA  ABS-12.   EX 1250 SA  ABS-10,   EX 1200 SA -06

Bandida

Lainaus käyttäjältä: Hansu - toukokuu 11, 2009, 17:11
Lainaus käyttäjältä: Bandida - toukokuu  8, 2009, 13:47
Tässä kanssa uunituore Bandit-omistaja. Kuskiksi pääsen vasta n. kuukauden päästä, eli koulunpenkillä pitää ensin käväistä.  ;)

Koulua odotellessa aika menee tallissa kun uusvanhaa Bandiittia pitää pikkasen huoltaa ja fiksata. Meinaan kaikkien kauhuksi (niin olen rivien välistä täällä ollut lukevinani) maalauttaa pyörää helmiäisvalkoiseksi!  8) Saa nähdä mitä muuta kivaa siihen vielä keksitään! Kertokaa minulle miksi valkoinen Bandit on niin tabu?  ;D ???

Kuvia tulee sitten kun on valmis, tällä hetkellä niin purattu ettei kohta enää pyöräksi tunnista!

Tälläistäkö työstät?
http://www.streetfighters.nl/bandit/Supmike.jpg

Noh, ei ihan... Siitä tulee kyllä vähähän kiltimmän näköinen  ;)  Ollaan kohta puolessa välissä, joen kuvia tulee kohta puolin. Mutta kiinnostaa vieläkin tietää miksi Bandiitti ei "saa" olla valkoinen.  ::)

Odotellaan parhaillaan osia takaisin maalamosta, joten saas nähdä mikä lopputulos on!