Uusi Bandit-kuski kehiin

Aloittaja -TS-, huhtikuu 11, 2007, 14:00

« edellinen - seuraava »

Hale63

Lainaus käyttäjältä: Ressu - maaliskuu 18, 2008, 19:35
Kyseinen peli tulee olemaan 2008 mallinen musta 1250A.

Olet sitten toinen henkilö foorumilla, jolla on / tulee olemaan 1250A 2008. Ainakaan kukaan muu ei tähän mennessä teidän kahden lisäksi ole kertonut omistavansa nimenomaan tuota A-mallia.
Hayabusa 2003
ex Bandit 1200S -99

harmaahukka

Mikäs se A nyt taas olikaan ???

-hh-
1200S -05

arde


harmaahukka

Oh... ai niin... kuvittelin, että se tarkoittaa muuten vaan A-luokan moottoripyöräkonstruktiota.

-hh-
1200S -05

Pepe


muumu

S on kate. En tosin tiedä mistä tulee..  :o A taas se ABS.

SA on siis varttikatettu absi malli. Pelkkä A taas naku absi. Näin kuvittelen tietäväni.
BAT1200S -01

Jukkath

Lainaus käyttäjältä: muumu - maaliskuu 19, 2008, 20:51
SA on siis varttikatettu absi malli. Pelkkä A taas naku absi. Näin kuvittelen tietäväni.

Kyllä. Näinhän se menee.

Pepe

Lainaus käyttäjältä: muumu - maaliskuu 19, 2008, 20:51
S on kate. En tosin tiedä mistä tulee..  :o A taas se ABS.

SA on siis varttikatettu absi malli. Pelkkä A taas naku absi. Näin kuvittelen tietäväni.
No perskuta noinhan sen täytyy olla  :)

Ressu

Lainaus käyttäjältä: Pepe - maaliskuu 18, 2008, 20:10
Lainaus käyttäjältä: Ressu - maaliskuu 18, 2008, 19:35
Kyseinen peli tulee olemaan 2008 mallinen musta 1250A. Kolmekymmentäyksi yötä jouluun on...
Onnea uuden pyörän johdosta. Missä on näin pitkä toimitusaika ? Ite sain viikossa  :)

Heheh.. odottavan aika on pitkä. No Kuhmon mies se lupasi sen tuoda - aikaisemminkin mikäli tarvi.

Tällä kertaa näin jotta yritetään varmistua kevään&lämpimien säiden tulosta sekä turhaan mää sitä missään tallissa makuutan ja makselen vakuutusmaksuja - eikö  ???

Juuh, nakuabsi seon. Ois kelevannu ihan lukkojarrullinenkin malli vuan eipä moisia nävy mallistossa paitti maailmalla oon ollu huomaavinani...

jjk

No nyt se sitten kävi meikäläisellekkin, eli kaupat on sovittu 1200 S -04:sta ;D. Pari edellistä kevättä olen selvinnyt läpsyttelemällä tyhjällä lompakolla otsanahkaa, mutta nyt ei sekään auttanut. Tilanne on nyt vaan sellanen, että olen kahden pyörän loukossa... Eli jos jollakulla olis tietoa kuka tarvis käyttöpeliksi takuuvarman uskollisen palvelijan, eli GSX 750 F:n vm -90, se olisi joutilaana.
1200 S -04
Pappatunturi -71

Arppa75

Morjensta vaan kaikille tasapuolisesti !

Viime kesänä elokuussa ostin ensimmäisen moottoripyöräni. Sattui kutakuinkin niin, että sen hetkinen budjetti ja Rikumotorin Banditin hinta kohtasivat ja kaupat lyötiin lukkoon.

Lopputuloksena

Hopeanvärinen Suzuki Bandit 600s -02 muutti meille...

Hombre

Tervetuloa, joukkoon tummaan   ;D
Kotka with flavor,,,

pikkurosmo

Viikko sitten tuli tehtyä kaupat pikkubandiitista ja pitäs lähteä ens sunnuntaina hakemaan "poika" kotiin....

Ikkunasta ku katsoo ulos niin räntää tupruttaa mukavasti :P, onneks loppuviikosta on luvattu tänne susirajallekin poutaa 8).....  vissiin.

T:uusvanha motoristi

Miki

Uusi lumi vanhan surma ;D Täällä länsirannikolla oli aamulla lunta melkein nivusiin asti ;) Nopeasti onneksi tuo uusi lumi sulaa... Mua taas lumentulo helpottaa. Toivun isohkosta vatsanalueen leikkauksesta ja eipä muutamaan viikkoon uskalla kokeillakkaan kaksipyöräisen päälle menemistä. Sairaslomaa toukokuun loppuun että varmaan ennättää ajella ennenkuin työ alkavat häiritsemään harrastusta.

Mutta onnea pyöränhankinnalle ja mukavia kilometrejä ja mukava kun olet löytänyt oikean foorumin ;)
650S-07

purpeli

Lainaus käyttäjältä: Hale63 - maaliskuu 18, 2008, 20:20
Lainaus käyttäjältä: Ressu - maaliskuu 18, 2008, 19:35
Kyseinen peli tulee olemaan 2008 mallinen musta 1250A.

Olet sitten toinen henkilö foorumilla, jolla on / tulee olemaan 1250A 2008. Ainakaan kukaan muu ei tähän mennessä teidän kahden lisäksi ole kertonut omistavansa nimenomaan tuota A-mallia.

En tiedä olenko minä sitten se "toinen". Mutta vähän alkaa syömään miestä, kun maksoin käsirahan samasta pelistä jo helmikuussa, enkä vieläkään ole itse pyörää saanut.