Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

MP messut 2016

Aloittaja Ottopoika, lokakuu 14, 2015, 20:40

« edellinen - seuraava »

Kootee

Kauhee tungos oli lauantaina iltapäivällä, kun kävin. Kameran muistikortti sanoi "card error" kesken messujen ja kortista tuli niin vainaa, ettei tietokonekaan sitä lue! Ei tainnut Sukisuki-osastolla olla bandua lainkaan näytillä!? Suzuki-tytöt oli nättejä, mutta ne kuvat jäi korttivainaaseen  :'(
DL1000 2015
GSF 1250A 2007

NiQ

Lainaus käyttäjältä: Kootee - helmikuu  8, 2016, 14:14
Ei tainnut Sukisuki-osastolla olla bandua lainkaan näytillä!? Suzuki-tytöt oli nättejä, mutta ne kuvat jäi korttivainaaseen  :'(
Oli siel, sai itekki ettii vähä aikaa ennenku kaikkien seasta sen löys.
Pitäs täst kohtpuolii jotai kahentonnin isorosvoo alkaa hakemaa, saa sit kiillotella kun kesällä vasta saa kortin kätee...  :o
1200N -97

track08

Lainaus käyttäjältä: Kolmone - helmikuu  3, 2016, 21:55
Jos/kun moottori on lähelläkään lähtökohtaa (gixxerin k5-k6), niin kokemuksen syvällä rintaäänellä se on loistava. Ei tietenkään busan koneen veroinen, mutta yksi parhaista.

No koeajettua tuli GSX-S1000FA, mutta kyseinen yksilö oli tosiaan perjantaina käyttöönotettu ja sen takia vähän Suzukimies kuvaili kaasua tunnoltaan hieman kulmikkaaksi, niin aika varovasti sai ajella. Itse ratahan oli minikopio Keimolan radasta ja huippunopeus oli rajoitettu 60 km/h ja radalla oli ohituskielto.

Polvikulma ei tuntunut mitenkään erityisen pahalta ja radalla kokoajan tuntui siltä että seuraava mutka jo tulee, niin ei siinä mitään mittaria ehtinyt katsoa, niin tuntuma siitä että miten hyvin mittariston näkee tai miten tällainen 188 cm pitkä kuljettaja sinne pleksin taakse asettuu jäi aika vähälle huomiolle. Täytyy koeajaa ihan kunnolla kunhan saa mp-kauden '16 käyntiin, mutta tosiasiahan on se, että 18000 euroa tuosta pelistä kuulostaa kyllä liian suurelta summalta. Yllätyksenä minulle tuli se, ettei kyseisessä pelissä ole tehokarttoja ollenkaan. Muistaakseni siinä oli 3-portainen luistonesto, mutta viisaammat varmaan kertoo jos muisti on jo mp-messuista liialti heikentynyt. Koeajopyörä oli musta-punainen, mutta ainakin mun silmään se sininen mikä löytyi Suzukin ständiltä sopi paremmin.
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

track08

Tuusmotor sanoo Nettimoton myynti-ilmoituksessaan GSX-S1000FA:n tiedoissa "Suzuki GSX-S1000F ABS. Uusi GSX-S nyt myymälässä. ABS-jarrut, muutettavat tehokartat, säädettäväluistonesto ym. Huoltoväli nyt 12tkm."

Myyjä Suzukin ständillä mp-messuilla sanoi ettei tehokarttoja ole, on vain luistonesto. Huoltoväli kuulostaa positiiviselta yllätykseltä, terveisin nimimerkki "vähintään neljä huoltoa vuodessa". ;)
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

tsumia

Lainaus käyttäjältä: track08 - maaliskuu  2, 2016, 12:49
kyseinen yksilö oli tosiaan perjantaina käyttöönotettu ja sen takia vähän Suzukimies kuvaili kaasua tunnoltaan hieman kulmikkaaksi

Kuulostaa mun korvaan siltä, että Suzukimiehen puheet on hevon humppaa ja höpöhöpöjuttuja. Viime kesänä kun tuota S tonnista koeajoin, niin kaasuvaste oli aika herkkä, ehkä juuri kulmikas. Tuosta on mielestäni ollut juttua muuallakin. Tuonne muiden mopojen koeajoihin kirjoitinkin

Lainaa
Edit: http://www.nettimoto.com/artikkeli/suzuki_gsx_s1000_voima_olkoon_kanssanne
Samaa mieltä Rajalan kanssa, että kaasuvaste turhankin herkkä. Banditti on paljon leppoisampi ajettava ja 50 kiloa isompi paino tuo vielä lisää säyseyttä. Makuasia sitten kuka tykkää tuosta leppoisuudesta ja kuka aggressiivisuudesta.

Tietysti on mahdollista, että on tullut softapäivitys, joka muuttaa kaasuvastetta pehmeämmäksi ja sitä ei olisi siihen koeajoyksilöön vielä asennettu, mutta vähän epäilen.
1250SA -07