Moottoripyräkauppiaat pääkaupunkiseudulla

Aloittaja JuhaT, joulukuu 29, 2007, 16:42

« edellinen - seuraava »

poku

Olikohan Tuus motorissa huono päivä. Justhan omistaja vaihtu keväällä? ja sen mitä olen asioinut niin palvelu on ollu hyvää ja kaverin vanhaan 750:een tilattiin öljypumpun kumitiiviste jonka hinta tais olla parieuroo ja tuli viikon päästä. Neuvojakin on saanu.  8)
650GT-07

morris66

kyselin viime kesänä Frank Nymanilta hienovaraisesti Suzukin orginaalia tankkilaukkua, vastaus tuli silmät pyöreänä ei, eihän täällä sellaista, joo ja saisko olla jotain muuta.......  No eihän se mitään ajelin muuten vaan tänne Espooseen, paikkaan johon ei ole muuten mitään asiaa.

sopanja

Tuusmotorissa useasti asioineena en voi palvelua moittia. Varaosatiskillä on tullut vierailtua moneen otteeseen, viimeksi viime viikolla. Pyöräkaupan puolellakin tullut pyörittyä ja ukon FJR Jammu on sieltä myös ostettu. Joka kerta palvelu ollut mun mielestä ihan asiallista. Kevväämmällä täytyy käydä mielenkiinnosta koeajamassa tää uusi Kawan GTR. Järvenpäästä saa samat Suzukin orkkis osat tilaamalla Ykkös MP:stä. Hyllyssä ei juurikaan ole kun ei taida olla virallinen Suzuki jälleenmyyjä mutta tilaamalla hommaavat.
GSF1200S -02
VX800 -94 -Myyty-
Pappis -88

jarik

Tuo Jpään liike tuntuu kyllä kaikenkaikkiaan ammattitaitoisemmalta ja esim.takuu jututussa aikanaan ohjasivat sinne kun tuusulassa ei edes oikein haluttu keskustella koko asiasta kun pyörä muualta ostettu,aika huonot kokemukset jäänyt kaikenkaikkiaan,muualla tulee nykyään asioitua vaikka matka vähän piteneekin.

Tscc

Oon asioinu paljon Tuussissa.Aina saanut asiallista palvelua.Mutta hyvääkin voi parantaa.Marssin kerran hankkimaan sieltä tuplakuplapleksiä,olivat juuri tulleet markkinoille.Duellin luettelosta bongasin,mutta miten sitten kävikään tiskillä.Myyjän mielestä semmoisesta ei ollut mitään hyötyä,valmistajakin oli outo.Ei kannata tilata,haluja tilata pleksiä ei ollut.Joten itsekin sitten kallistuin samanlaisiin aatoksiin.Säästin 100e,mutta pikkasen jäi ihmetyttämään miksi ne ei halunneet ryhtyä koko hommaan?
1200N -99
ex Z750-81  GPZ750-85  XJ900-88  FZ750-91  GSF1200-98  VTR1000-97