Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

Googlen reitit tomtom softaan?

Aloittaja savorau, heinäkuu 11, 2014, 19:20

« edellinen - seuraava »

savorau

Google mapsilla tein reitit Norjan reissulle, ja olisi aika jees jos saisi siirrettyä reitin suoraan samsung galaxy s4 activen tomtom
softaan,mahdollista?

Ja nyt puhelut kuuluu cellular line kypäräpuhelimessa, mutta puhelimen sisäiset äänet ei,joten nuo navigointi ohjeet ei tule kypärään asti.
Löytyykö androidiin softaa jolla tuon saisi hoidettua?
Suzuki Bandit 1200 -03

muumu

Tuolta saattaa löytyä vastaus ongelmaan. En ole kokeillut itse. Tulostan itse reitin ja syötän sitä naville sitä mukaan kun reissu etenee. Yleensä ei etene suunnitelman mukaan sään/teknisten murheiden/nähtävyyksien tms takia joten alkuperäiset tarkkaan harkitut reitit menee romukoppaan joka tapauksessa

http://www.tyretotravel.com/info-new-interactive-tyre-library/
BAT1200S -01

savorau

LainaaTuolta saattaa löytyä vastaus ongelmaan. En ole kokeillut itse. Tulostan itse reitin ja syötän sitä naville sitä mukaan kun reissu etenee. Yleensä ei etene suunnitelman mukaan sään/teknisten murheiden/nähtävyyksien tms takia joten alkuperäiset tarkkaan harkitut reitit menee romukoppaan joka tapauksessa
Taitaa olla just noin. Merkkasin tomppaan tärkeimmät kohteet suosikkeihin ja kattoo sitten paikan päällä miten / mihin menee. Tankkilaukkuun vielä printit jos sattuu puhelin tilttaamaan.
Suzuki Bandit 1200 -03

muumu

yr.no on varmaan tärkein varuste Norjassa jos haluaa nähdä vuoria sateelta. Toimii myös keski-euroopassa paikkallisten mukaan kohtuu luotettavasti tuo Norjalainen kikotin.
BAT1200S -01

track08

Menee vähän off-topic, mutta mitä paikkoja meinaat kiertää Norjassa? Oletko minkälaista majoitusta katsonut? Entä milloin olet siellä päin liikenteessä? Itse olen perjantaina lähdössä viikon lomalle, jonka vietän enimmäkseen Norjassa. Ajattelin ajaa sen etelästä pohjoiseen halki.
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

savorau

https://mapsengine.google.com/map/edit?mid=zU8o9qn_MGiA.kmUI39Ypt0ec
Tuolla alustava reitti johon tumpattu mahdollisimman paljon mutkapätkää/vuorimaisemaa. Lillehammerin jälkeen ei tietoa mennäänkö Uumajan vai Tukholman kautta takaisin.
Majoitus teltassa tai mökissä, kattoo sitten paikan päällä. Lähtö huomenaamuna ja takaisin viimeistään 27.7 .
Vinkkiä sen verran että trangia on ehdoton peli Norjassa..ravintolasapuskat sairaissa hinnoissa.
Suzuki Bandit 1200 -03