Kokemuksia kannettavista painepesureista?

Aloittaja track08, kesäkuu 4, 2014, 14:39

« edellinen - seuraava »

track08

Työkaveri vinkkasi alunperin kannettavasta painepesurista. Idea kuulostaa äkkiseltään hyvältä tällaisen kerrostaloasujan korvaan, jolla ei ole parkkipaikkaa (saati vesi- ja sähköpistettä) moottoripyörän pesua varten. Työkaverillani on käytössä Mobi V-15 Portable Pressure Washer. Siinä virta tulee 12V-liitännästä, eikä se sisällä erillistä akkua.

Minulla on nyt kiikarissa nimenomaan akkukäyttöinen versio eli käytännössä Mobi V-17 Portable Bike Pressure Washer tai Nomad 18 V Orange with 1 Li-ion battery.

Laitteita ei näemmä ole hinnalla pilattu: V-15 111,99€; V-170,99€; Nomad 18V 257,64€. Työkaveri sanoi tuosta edullisimmasta että sen paine riittää oikein hyvin moottoripyörän pesemiseen.

Tuleeko jollain jotain huomioitavaa mieleen ylipäätänsä kannettavasta painepesurista tai tietäisikö joku onko näitä saatavana ihan Suomesta ja mihin hintaan tai olisiko joku muu merkki/malli jollain tapaa parempi kuin nämä tässä esitellyt mallit?
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

jacce

Lainaus käyttäjältä: track08 - kesäkuu  4, 2014, 14:39
Työkaveri vinkkasi alunperin kannettavasta painepesurista. Idea kuulostaa äkkiseltään hyvältä tällaisen kerrostaloasujan korvaan, jolla ei ole parkkipaikkaa (saati vesi- ja sähköpistettä) moottoripyörän pesua varten. Työkaverillani on käytössä Mobi V-15 Portable Pressure Washer. Siinä virta tulee 12V-liitännästä, eikä se sisällä erillistä akkua.

Minulla on nyt kiikarissa nimenomaan akkukäyttöinen versio eli käytännössä Mobi V-17 Portable Bike Pressure Washer tai Nomad 18 V Orange with 1 Li-ion battery.

Laitteita ei näemmä ole hinnalla pilattu: V-15 111,99€; V-170,99€; Nomad 18V 257,64€. Työkaveri sanoi tuosta edullisimmasta että sen paine riittää oikein hyvin moottoripyörän pesemiseen.

Tuleeko jollain jotain huomioitavaa mieleen ylipäätänsä kannettavasta painepesurista tai tietäisikö joku onko näitä saatavana ihan Suomesta ja mihin hintaan tai olisiko joku muu merkki/malli jollain tapaa parempi kuin nämä tässä esitellyt mallit?
Omana mielipiteenä: Turha värkki koko painepesuri. Itse käytän lämmintä Fairyvettä ja kahdenlaista sientä pyörän pesuun.  Rättiä ja dieseliä ketjuille ja rasvoittuneille vanteille.  Mutta itse kukin taablaa tyylillään.
Suzuki Bandit GSF 1250 SA -10

track08

Nyt näemmä Verkkokauppa.comista olisi saatavana Kärcher Mobile Outdoor Cleaner OC 3 ‐matalapainepesuri. Tärkeimmät speksit:

  • 4 litran vesisäiliö
  • kulutus 2 litraa minuutissa
  • akkukesto 15 min
  • maksimipaine 5 bar
  • paino 2,3 kg
  • mitat 28 x 24 x 24 cm
  • hinta 169,90

Vaikuttaisi melko sopivalta mun käyttöön eli prätkän pesemiseen ilman sähkö- tai vesipistettä. Hinta pistää kyllä vielä harkitsemaan asiaa.
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

Kökkö

Lainaus käyttäjältä: track08 - maaliskuu 29, 2017, 16:49
Nyt näemmä Verkkokauppa.comista olisi saatavana Kärcher Mobile Outdoor Cleaner OC 3 ‐matalapainepesuri. Tärkeimmät speksit:

  • 4 litran vesisäiliö
  • kulutus 2 litraa minuutissa
  • akkukesto 15 min
  • maksimipaine 5 bar
  • paino 2,3 kg
  • mitat 28 x 24 x 24 cm
  • hinta 169,90

Vaikuttaisi melko sopivalta mun käyttöön eli prätkän pesemiseen ilman sähkö- tai vesipistettä. Hinta pistää kyllä vielä harkitsemaan asiaa.
Tuo 4 litran vesisäiliö ei mielestäni riitä mihinkään. Samalla rahalla saa parempiakin esim tämä:
https://www.rosebikes.fi/tuote/aqua2go-battery-powered-pressure-cleaner/aid:611102?channable=e9291.NjExMTAy&utm_campaign=611102&utm_medium=psm&utm_term=&utm_source=vertaa&utm_content=
ex 1250s -08,nyk muu mopo