Bandit mallien muutokset vuosimalleittain.

Aloittaja Suiza 1200, huhtikuu 7, 2007, 21:44

« edellinen - seuraava »

artzu

Lainaus käyttäjältä: tsumia - kesäkuu  9, 2014, 15:10
Mielenkiintoista. Eikö usein ole sanottu, että penkki on sama? Istuinkorkeus on kyllä speksien mukaankin hiukan eri (isommassa 15mm enemmän). Tästä juontuukin kysymys, että tuleekohan istuinkorkeuden ero nimenomaan penkistä vai rungosta? Vai molemmista.

Myös rengas koko vaikuttaa. 180/55 17" vs. 160\60 17".
Suzuki Bandit 1216T ic -00
Suzuki Bandit 1200N -99 (projekti)
Suzuki GSX-R 1100W -95 (emännän)

borssi

Vuoden 2015 GSF 1250 S:ssä näköjään katteen alareuna "kasvaa alaspäin", muutoin näyttää samalta kuin nykyinen:

http://www.motorcycle.com/manufacturer/suzuki/intermot-2014-2015-suzuki-bandit-1250s-abs.html

Suzukin kotimaisilla nettisivuillakin on kuva plus värivaihtoehdot:
http://www.suzukifinland.fi/mp/uutuudet.php?a=93

"Uutuus 2015" -termi antaisi odottaa vähän muutakin kuin päivitetyn varttikatteen...
GSF 1250 SA -09

tonttuj


track08

Lainaus käyttäjältä: tonttuj - lokakuu 12, 2014, 21:11
Tää kilon peli tulee olemaan mielenkiintoinen.

Samaa katsoin itsekin. Ensimmäinen Suzuki-uutuus aikoihin, mikä vaikuttaa mielenkiintoiselta: GSX-S1000FA. Jännä nähdä miten korkeaksi hinta kipuaa. Myyjä jolta asiasta ennakkoarvioita kysyin sanoi että pitäisi jäädä reilusti Kawasakin ja Bemarin vastaavia edullisemmaksi, mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan.
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

Miikaael

Nyt on hyvä syy lähteä MP-messuille. Pitkästä aikaa Suzukin osastollaki jotain uutta mielenkiintoista.
Yamaha Tracer 900 -18
ex: 1250S -09, 1250SA -10, 1200S -05, GSX750 -00

track08

Suzuki GSX-S1000FA (ja tietysti myös GSX-S1000A): 107 kW (145 hv) / 10000 rpm, 106 Nm / 9500 rpm.
Suzuki GSF1250SA / GSX1250FA: 72 kW (98 hv) / 7500 rpm, 108 Nm / 3700 rpm.

Tuskin tulee tarvetta vaihtaa, ellei nyt hinta pystytä laskemaan äärimmäisen kilpailukykyiseksi. Ettei Suzuki olisi nyt vaan ampunut itseään jalkaan jättämällä uutuusmallin tehot noin vaatimattomiksi.

Lähde: www.suzukifinland.com
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

track08

Pikku-Bandit on näemmä pudotettu maahantuontilistalta kokonaan pois.
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

Mägine

Lainaus käyttäjältä: track08 - tammikuu  5, 2015, 08:50Ettei Suzuki olisi nyt vaan ampunut itseään jalkaan jättämällä uutuusmallin tehot noin vaatimattomiksi.
Mitenkä niin?

Jos kahtot saman luokan Z kawan tehoja, niin nehän on melkein samat.
Käsittääkseni tarkotuksena ei ollut tehdä mitään supertehokasta tykkiä, vaan muokata "vanhanmallin" kilogikserin moottori alavääntöisemmäksi ja käyttökelpoisemmaksi.

Omasta mielestä tuo katteellinen GSX-S on ainakin äärimmäisen makean näköinen ja semmosen voisi hommata, kunhan käytettyjen hinnat alkavat olla järkevällä tasolla..
Pari Suzukia ja Ktm

Kugel

Hyvältähän nuo numerot vaikuttavat. Erityisesti jos ne ovat samalla tavalla terveitä hepoja, kuin Banditissa.
-----------------------
BMW R GS 1200 '2010

track08

No ehkä odotin vain enemmän tehoa, kun huhuissa liikkui 150-160 hevosvoimaa ennen virallisten tietojen julkistusta. Tuossahan on vähemmän vääntöä kuin kilogikserissä. Vääntökäyrä olisi mielenkiintoista nähdä. Nyt kun se on spekseiltään "identtinen" Kawasakin kanssa, niin odotan kyllä maltillisempaa hinnoittelua.
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

Kugel

Heh. Minua eivät ne paperihevoset kiinnosta.

Jos mediaan syötettyyn markkinointimateriaaliin voi luottaa? , ovat yrittäneet tehdä alhaalta hyvin moottorin, joka laulaa myös korkealle ja antaa käypäisen huipputehon.

Eihän sellaisesta ( Bandit & GSXR:n ristisiitoksesta ) voisi olla tykkäämättä. Mutta katsotaanhan nyt, mikä on totuus.
-----------------------
BMW R GS 1200 '2010

track08

Minkälainen mahtaa olla ajoasento? Onko sekin jotain Banditin ja Gikserin välimaastosta? Olisi meinaan ihan tervetullut vähän sporttisempi ajoasento menemättä kuitenkaan liiallisuuksiin..
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

Kugel

tuossahan tuota ajetaan sporttisesti:

https://www.youtube.com/watch?v=L1tN7WQruHQ

Hayabusa maksaa 19190
GSX R1000 maksaa 18999.

S1000 maksanee 16999. 
-----------------------
BMW R GS 1200 '2010

Kolmone

Lainaus käyttäjältä: track08 - tammikuu  8, 2015, 09:02
No ehkä odotin vain enemmän tehoa, kun huhuissa liikkui 150-160 hevosvoimaa ennen virallisten tietojen julkistusta. Tuossahan on vähemmän vääntöä kuin kilogikserissä. Vääntökäyrä olisi mielenkiintoista nähdä. Nyt kun se on spekseiltään "identtinen" Kawasakin kanssa, niin odotan kyllä maltillisempaa hinnoittelua.

Vääntökäyrä on arvatenkin tasaisempi kuin kilogixxerissä, ellei sitä ole pilattu saastemääräysten vuoksi liian laihalla seoksella (se on melko varmaa, mutta toki korjattavissa). Nuo lukemat eivät ole ollenkaan huonot, sillä vaparissa on maksimivääntö enemmän ja vähemmän rajallinen (ja suhteessa iskutilavuuteen). Todennäköisesti tuo on mukava peli ajaa ainakin moottorin osalta. Ja onhan tuosta padasta mahdollista tuunata gixxerin moottori nokkia vaihtamalla etc.

Kilogixxerit (etenkin K5-6 ja sitä nuoremmat) ovat käytännössä moottoreiltaan mukavia ajaa myös arkiliikenteessä. Vääntöä riittää, eikä ohituksissa tarvitse turhaa pykältää. Korkeammilla kierroksilla on tietenkin "hemmetti irti".

Ostolistalla tuo ei ole, mutta täytyy käydä vähintään koeajolla ja sitä ennen kylmätyypit messuilla...
GSF 1250 S 2008 ja muutama 50 cc, GSF 400 1992, CBR1000RR 2008YZF-R6 2008,
GSX-R 600 K9, GSX-R 1000 K6, GSX-R 1000 K2, 1200 S->N -04, 600 S -98, NX 250 Dominator -90, PV 50 -88, 2 x PV50 -81

track08

R.M.Heino myy MP-messujen ajan ennakkomyyntihintaan GSX-S1000A: 16490 € ja GSX-S1000FA: 17990 €. Mitkä mahtaa olla normaalihinnat?
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)