Bandit foorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Kirjoittaja Aihe: Bandit mallien muutokset vuosimalleittain.  (Luettu 76916 kertaa)

artzu

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 686
  • 332hv/293Nm
Vs: Bandit mallien muutokset vuosimalleittain.
« Vastaus #90 : Syyskuu 3, 2014, 21:28 »

Mielenkiintoista. Eikö usein ole sanottu, että penkki on sama? Istuinkorkeus on kyllä speksien mukaankin hiukan eri (isommassa 15mm enemmän). Tästä juontuukin kysymys, että tuleekohan istuinkorkeuden ero nimenomaan penkistä vai rungosta? Vai molemmista.

Myös rengas koko vaikuttaa. 180/55 17" vs. 160\60 17".
Kirjattu
Suzuki 1216 Turbo Ic

borssi

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 14
Vs: Bandit mallien muutokset vuosimalleittain.
« Vastaus #91 : Lokakuu 12, 2014, 21:04 »

Vuoden 2015 GSF 1250 S:ssä näköjään katteen alareuna "kasvaa alaspäin", muutoin näyttää samalta kuin nykyinen:

http://www.motorcycle.com/manufacturer/suzuki/intermot-2014-2015-suzuki-bandit-1250s-abs.html

Suzukin kotimaisilla nettisivuillakin on kuva plus värivaihtoehdot:
http://www.suzukifinland.fi/mp/uutuudet.php?a=93

"Uutuus 2015" -termi antaisi odottaa vähän muutakin kuin päivitetyn varttikatteen...
 
Kirjattu
GSF 1250 SA -09

tonttuj

  • Vieras
Vs: Bandit mallien muutokset vuosimalleittain.
« Vastaus #92 : Lokakuu 12, 2014, 21:11 »

Tää kilon peli tulee olemaan mielenkiintoinen.

http://www.suzukifinland.fi/mp/uutuudet.php?a=90

Kirjattu

track08

  • Hero member
  • *****
  • Viestejä: 1430
  • GSX 1250 FA '12
Vs: Bandit mallien muutokset vuosimalleittain.
« Vastaus #93 : Lokakuu 13, 2014, 12:12 »

Tää kilon peli tulee olemaan mielenkiintoinen.

Samaa katsoin itsekin. Ensimmäinen Suzuki-uutuus aikoihin, mikä vaikuttaa mielenkiintoiselta: GSX-S1000FA. Jännä nähdä miten korkeaksi hinta kipuaa. Myyjä jolta asiasta ennakkoarvioita kysyin sanoi että pitäisi jäädä reilusti Kawasakin ja Bemarin vastaavia edullisemmaksi, mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan.
Kirjattu
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

Miikaael

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 137
Vs: Bandit mallien muutokset vuosimalleittain.
« Vastaus #94 : Lokakuu 13, 2014, 14:11 »

Nyt on hyvä syy lähteä MP-messuille. Pitkästä aikaa Suzukin osastollaki jotain uutta mielenkiintoista.
Kirjattu
1250S -09
ex: 1250SA -10, 1200S -05, GSX750 -00

track08

  • Hero member
  • *****
  • Viestejä: 1430
  • GSX 1250 FA '12
Vs: Bandit mallien muutokset vuosimalleittain.
« Vastaus #95 : Tammikuu 5, 2015, 08:50 »

Suzuki GSX-S1000FA (ja tietysti myös GSX-S1000A): 107 kW (145 hv) / 10000 rpm, 106 Nm / 9500 rpm.
Suzuki GSF1250SA / GSX1250FA: 72 kW (98 hv) / 7500 rpm, 108 Nm / 3700 rpm.

Tuskin tulee tarvetta vaihtaa, ellei nyt hinta pystytä laskemaan äärimmäisen kilpailukykyiseksi. Ettei Suzuki olisi nyt vaan ampunut itseään jalkaan jättämällä uutuusmallin tehot noin vaatimattomiksi.

Lähde: www.suzukifinland.com
Kirjattu
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

track08

  • Hero member
  • *****
  • Viestejä: 1430
  • GSX 1250 FA '12
Vs: Bandit mallien muutokset vuosimalleittain.
« Vastaus #96 : Tammikuu 5, 2015, 10:14 »

Pikku-Bandit on näemmä pudotettu maahantuontilistalta kokonaan pois.
Kirjattu
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

Mägine

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 56
Vs: Bandit mallien muutokset vuosimalleittain.
« Vastaus #97 : Tammikuu 7, 2015, 17:09 »

Ettei Suzuki olisi nyt vaan ampunut itseään jalkaan jättämällä uutuusmallin tehot noin vaatimattomiksi.
Mitenkä niin?

Jos kahtot saman luokan Z kawan tehoja, niin nehän on melkein samat.
Käsittääkseni tarkotuksena ei ollut tehdä mitään supertehokasta tykkiä, vaan muokata "vanhanmallin" kilogikserin moottori alavääntöisemmäksi ja käyttökelpoisemmaksi.

Omasta mielestä tuo katteellinen GSX-S on ainakin äärimmäisen makean näköinen ja semmosen voisi hommata, kunhan käytettyjen hinnat alkavat olla järkevällä tasolla..
Kirjattu
Suzuki GSX1300 B-King
Ktm SXC 625
Suzuki Dr600
Yamaha Dt 125R
Suzuki Pv
Solifer Sm

Kugel

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 66
Vs: Bandit mallien muutokset vuosimalleittain.
« Vastaus #98 : Tammikuu 7, 2015, 17:28 »

Hyvältähän nuo numerot vaikuttavat. Erityisesti jos ne ovat samalla tavalla terveitä hepoja, kuin Banditissa.
Kirjattu
-----------------------
BMW R GS 1200 '2010

track08

  • Hero member
  • *****
  • Viestejä: 1430
  • GSX 1250 FA '12
Vs: Bandit mallien muutokset vuosimalleittain.
« Vastaus #99 : Tammikuu 8, 2015, 09:02 »

No ehkä odotin vain enemmän tehoa, kun huhuissa liikkui 150-160 hevosvoimaa ennen virallisten tietojen julkistusta. Tuossahan on vähemmän vääntöä kuin kilogikserissä. Vääntökäyrä olisi mielenkiintoista nähdä. Nyt kun se on spekseiltään "identtinen" Kawasakin kanssa, niin odotan kyllä maltillisempaa hinnoittelua.
Kirjattu
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

Kugel

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 66
Vs: Bandit mallien muutokset vuosimalleittain.
« Vastaus #100 : Tammikuu 8, 2015, 09:07 »

Heh. Minua eivät ne paperihevoset kiinnosta.

Jos mediaan syötettyyn markkinointimateriaaliin voi luottaa? , ovat yrittäneet tehdä alhaalta hyvin moottorin, joka laulaa myös korkealle ja antaa käypäisen huipputehon.

Eihän sellaisesta ( Bandit & GSXR:n ristisiitoksesta ) voisi olla tykkäämättä. Mutta katsotaanhan nyt, mikä on totuus.
Kirjattu
-----------------------
BMW R GS 1200 '2010

track08

  • Hero member
  • *****
  • Viestejä: 1430
  • GSX 1250 FA '12
Vs: Bandit mallien muutokset vuosimalleittain.
« Vastaus #101 : Tammikuu 8, 2015, 09:13 »

Minkälainen mahtaa olla ajoasento? Onko sekin jotain Banditin ja Gikserin välimaastosta? Olisi meinaan ihan tervetullut vähän sporttisempi ajoasento menemättä kuitenkaan liiallisuuksiin..
Kirjattu
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

Kugel

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 66
Vs: Bandit mallien muutokset vuosimalleittain.
« Vastaus #102 : Tammikuu 8, 2015, 09:35 »

tuossahan tuota ajetaan sporttisesti:

https://www.youtube.com/watch?v=L1tN7WQruHQ

Hayabusa maksaa 19190
GSX R1000 maksaa 18999.

S1000 maksanee 16999. 
Kirjattu
-----------------------
BMW R GS 1200 '2010

Kolmone

  • Hero member
  • *****
  • Viestejä: 1275
  • Vita tempus optimum hominis est;-)
Vs: Bandit mallien muutokset vuosimalleittain.
« Vastaus #103 : Tammikuu 10, 2015, 09:50 »

No ehkä odotin vain enemmän tehoa, kun huhuissa liikkui 150-160 hevosvoimaa ennen virallisten tietojen julkistusta. Tuossahan on vähemmän vääntöä kuin kilogikserissä. Vääntökäyrä olisi mielenkiintoista nähdä. Nyt kun se on spekseiltään "identtinen" Kawasakin kanssa, niin odotan kyllä maltillisempaa hinnoittelua.

Vääntökäyrä on arvatenkin tasaisempi kuin kilogixxerissä, ellei sitä ole pilattu saastemääräysten vuoksi liian laihalla seoksella (se on melko varmaa, mutta toki korjattavissa). Nuo lukemat eivät ole ollenkaan huonot, sillä vaparissa on maksimivääntö enemmän ja vähemmän rajallinen (ja suhteessa iskutilavuuteen). Todennäköisesti tuo on mukava peli ajaa ainakin moottorin osalta. Ja onhan tuosta padasta mahdollista tuunata gixxerin moottori nokkia vaihtamalla etc.

Kilogixxerit (etenkin K5-6 ja sitä nuoremmat) ovat käytännössä moottoreiltaan mukavia ajaa myös arkiliikenteessä. Vääntöä riittää, eikä ohituksissa tarvitse turhaa pykältää. Korkeammilla kierroksilla on tietenkin "hemmetti irti".

Ostolistalla tuo ei ole, mutta täytyy käydä vähintään koeajolla ja sitä ennen kylmätyypit messuilla...
Kirjattu
GSF 400 1992, YZF-R6 2008, Pappatunturi -74,
GSX-R 600 K9, GSX-R 1000 K6, GSX-R 1000 K2, 1200 S->N -04, 600 S -98, NX 250 Dominator -90, PV 50 -88, PV50 -81

track08

  • Hero member
  • *****
  • Viestejä: 1430
  • GSX 1250 FA '12
Vs: Bandit mallien muutokset vuosimalleittain.
« Vastaus #104 : Tammikuu 29, 2015, 11:50 »

R.M.Heino myy MP-messujen ajan ennakkomyyntihintaan GSX-S1000A: 16490 € ja GSX-S1000FA: 17990 €. Mitkä mahtaa olla normaalihinnat?
Kirjattu
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)