Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

vilkut näkyvämmäksi

Aloittaja poku, heinäkuu 30, 2012, 21:12

« edellinen - seuraava »

poku

Kaverit on itkeskelleet kun vilkut ei näy.Lauantaina testasin kaiffan pyörää ja huomasin kuinka huonosti takavilkut loistavat.Nyt pohjat on vuorattu foliolla, hommaan meni puolituntia ja teho on vähintään kaksinkertainen, se pohjahan on mustaa muovia ja ihmetyttää miksi niissä on säästetty ettei ole heijastavaa pohjaa.  ;)
650GT-07

Kookymppi

Olen huomannut saman asian vilkkujen suhteen. Ei pääse kehumaan kirkkaudella/ havaittavuudella. Samoin takavalo näyttää melko himmeältä, vaikka olen vaihtanut siihen uuden laatupolttimon. Huomasin sen ajellessani oman pyöräni perässä kaverini pyörällä hämärässä kaatosateessa. Kaverin Triumph Stormin led-takavalo näkyi kirkkaana kaukana oman pyöräni edessä. Kokeilin myös takavalon tilalle led polttimoa joka vastaa 21/5W. Oli vielä himmeämpi, eli meni sen suhteen rahat hukkaan. Entiseen V-Stromiini virittelin foliosta vilkkuihin heijastimet ja näkyvyys parani jonkin verran. Tuntuu jotenkin Bandiitin valosuunnittelu kaikin puolin jääneen puolitiehen.

Naked_B12

Mä vaihdoin ledi-lilkut + takavalon, onhan ne paljon kirkkaampia.
Hinnaltaanhan noi ei kaameen kalliita ole, takavaloa saanee satkun molemmin puolin, vilkkuja saanee jokusella kympillä 4 kpl.
Vilkun rele pari kymppiä.
Ja etuvalaisimen alle laitoin pari päivälediä.
Jops mä olisin nyt hieman näkyvämpi... ;D ::)
Ex-rosvo, nykyinen Bussi-kuski.