Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

Kingiä alkaa jo tulla hyllyyn

Aloittaja harmaahukka, lokakuu 5, 2007, 14:00

« edellinen - seuraava »

Kolmone

LainaaKäväisin myös EE-speedillä,kun mainostivat kingiä kevennetyllä perällä.Mutta huomasitko Kolmone saman asian,että takalampputsydeemi puuttui kokonaan?Devilit ja kilpiteline oli.Kattelin se verran,että keskeneräiseksi oli jäänyt.Tielle tossa versiossa ei oo asiaa,ennenkuin väsäävät siihen taka-jarruvalo hässäkän.Orkkislamppu jää käyttämättä,se ei tuohon perään istu enää kirveelläkään.

Huomasin toki. Uskon, että ensi kesänä näkee paljon esimerkkejä, kuinka homma toteutetaan. Voi olla, että alkuperäiseksi jää aika harva...
GSF 1250 S 2008 ja muutama 50 cc, GSF 400 1992, CBR1000RR 2008YZF-R6 2008,
GSX-R 600 K9, GSX-R 1000 K6, GSX-R 1000 K2, 1200 S->N -04, 600 S -98, NX 250 Dominator -90, PV 50 -88, 2 x PV50 -81

ippo

Minä testasin kylmätyypit ja täytyy sanoa,että ehkä rumin naku mitä
olen katsellut.
Älyttömät muoviset lätkät polttoainetankin kyljissä.Saa näyttämään
pelin leveältä kuin ...jätänpä sanomatta.

blackwomans

[

Tuosta ulkonäöstä voi olla tosiaan montaa mieltä. Mikä on vaan hyvä asia. Messujen toinen mopo oli varustettu aika ohuilla tuplacarbonakroilla, mikä teki perästä vähemmän ohjusveneen ahteria muistuttavan.

Sairaan leveältä se kylmillä tyypeillä vaikutti, mutta ajoasento hyvältä.

Hmm... milläs noilla heposilla selviää koeajosta korttia menettämättä ??? ::)

-hh-
Kokeilin kingiä messuilla ja mun mielestä siinä joutuu ajamaan potkat niin levällään,ettei se ois mua varten.
Rumakin se oli kun mikä.no on mulla siitä parit kuvatkin,mut en osaa niitä laittaa tänne foorumille.
Mitä ajoasentoon tulee ,niin olen samaa mieltä kanssasi. :)
[/quote]

harmaahukka

Tuossahan tuosta foto vaihtorööreillä.

1200S -05

-TS-

Lainaus käyttäjältä: harmaahukka - maaliskuu 10, 2008, 09:18
Tuossahan tuosta foto vaihtorööreillä.



Ihastelin viikonloppuna tuota vaihtoputkilla (ja uudella kilpitelineellä + minivilkuilla) varustettua B-Kingiä tuolla Tuusulan pyöräliikkeessä ja kyllä se on vaan helevetin hieno vehje. Tuskin maltan odottaa että pääsen kokeilemaan B-Kingiä ensi kesänä...

(Vähällä tuli jo vaihdettua Bandit Kawan ZZR 1400:aan mutta onneksi ei ollut vaadittavaa välirahaa taskussa..)
Oli Bandit 1250 SA '07, nyt BMW K1200 R Sport '07
-Kauden '11 aloituskilsat 33358, Kauden '12 aloituskilsat 36633, Kauden 14 aloituskilsat 38140, kauden '15 aloituskm: 39303

hcaape

tulihan sitten tilattua b-king
ehkä huomenna saan  ;D ;D

arde

Kunhan olet tyypännyt,niin kerro kokemuksia!

hcaape

no empä saanut tänään ehkä houmenna  ???

hcaape

no niin ekat 150 km takana ja eipä voi muuta sanoa kuin aivan mahtava peli ;D

Hombre

Vieläkö sinulla on ajokortti tallella?
Kotka with flavor,,,

hcaape

no sisäänajo vielä menossa  :P
katsotaan kuinka tämän päivän lenkin jälkeen  ;D
eli vielä löytyy kortti  :D

hcaape

no  niin kortti tallella vielä on se vaan upea laite  ;D