Bandit foorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Kirjoittaja Aihe: Vanhojenkin motoristien pitäisi ajaa moottoripyöräkortti (ESS)  (Luettu 12516 kertaa)

palmia

• Vieras
Vs: Vanhojenkin motoristien pitäisi ajaa moottoripyöräkortti (ESS)
« Vastaus #15 : Syyskuu 20, 2007, 20:13 »

Kirjoittelin kyl pitkän tarinan miksi en kannata ajokortin uusimista,mut hävis taivaan tuuliin, en usko et sensuuri sen söi.
Mikä on se suomalaisten enemmistö,tuskinpa vaan motoristi.Onko enemmistö oikeassa,jos niin on,missä sitten viipyy huokeampi autoverotus,oikeudenmukaisempi tuonti ajoneuvojen verotus kohtelu ja halpa bensa,sitäkin enemmistö suomalaisista haluaa.Käsittämätöntä että viitsitään eri arvoistaa motoristi minä vuonna on minkäkin korttinsa ajanut.
Kirjattu

Suiza 1200

• Ylläpito
  • Hero member
  • Foorumin perustaja
« Vastaus #16 : Syyskuu 20, 2007, 20:53 »

Kirjoittelin kyl pitkän tarinan miksi en kannata ajokortin uusimista,mut hävis taivaan tuuliin, en usko et sensuuri sen söi.
Mikä on se suomalaisten enemmistö,tuskinpa vaan motoristi.Onko enemmistö oikeassa,jos niin on,missä sitten viipyy huokeampi autoverotus,oikeudenmukaisempi tuonti ajoneuvojen verotus kohtelu ja halpa bensa,sitäkin enemmistö suomalaisista haluaa.Käsittämätöntä että viitsitään eri arvoistaa motoristi minä vuonna on minkäkin korttinsa ajanut.

Viestiäsi ei ole sensuroitu tai poistettu.
Kirjattu
Bandit 1216T -99
Ex- pyörät: Honda VFR750F -96, Suzuki Bandit 1200S -00, Suzuki bandit 1200S -05, Yamaha FZ1-N -07, Suzuki bandit 1200S -99. Suzuki bandit 1200N -99 + monta muuta 1200 bandua.

velpoika55

• Vieras
« Vastaus #17 : Marraskuu 17, 2007, 17:30 »

mulla oli ekaksi mp-kortti sitten vasta autokortti mutta kyllä minä talutus-kortin katsoisin ansaineeni
syystä että kun lähden tuohon paikkalliseen anniskelu paikkaan niin polkupyöräni menee sinne
vanhasta muistista ja antaa ajaa mutta loppuehtoosta annas olla ei päästä selkään sen joutuu
joka jumankerta taluttamaan kotio silti se nuohoaa kaikki pyörätien ojatkin
naapurin antero sano että siinä on tämä virus tämä vikuri-virus voimaa on takaritsinkin
väänti notkolle senkin voiman kun saisin omaan banduuni jes.....
Kirjattu