Bandit foorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Kirjoittaja Aihe: Vesirosvo jo vuona 1990.  (Luettu 11623 kertaa)

Tscc

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 292
Vs: Vesirosvo jo vuona 1990.
« Vastaus #15 : Helmikuu 7, 2009, 20:11 »

Tais olla ensimmäinen isompi pyörä tuo GT750 mitä pääsin koe-ajamaan.Vesi-iiska oli kova sana,koneella pääsi ensimmäisen 100tuhatta murheitta.Näin kertoivat tuohon aikaan.Windjammeri oli tungettu ton pelin nokalle ja siitä varmaan johtui,ettei 180 tuntunut miltään.Runko oli kyllä vesiletkusta tehty nykypeleihin verrattuna,jarruista ei ole muistikuvia.
Kawasakin 250:n oli toinen mitä pääsin kokeilemaan,äreältä tuntui mopon jälkeen.Kawasta ei oikeen jäänyt muistoja,kun kyseinen peli ei ollut kunnossa koko kesänä.Säädöt oli päin honkia,ja poltti männän kun tultiin ilta-ajelulta.Koko Kawan kakstahtikatras oli vikaherkkä,paikkakunnalla oli myös Kawan 500mach3,sen omistaja kehui ajaneensa mittariin 220.Tosin pyörää en nähnyt kuin pari kertaa,syy oli se,kun oli kone hajalla.
Oma prätkäkuume heräsi jo pikkupoikana,kun tuossa kyläpahasessa oli moottoripyöriä väkilukuun nähden uskomattoman paljon.Niitä näki tämän tästä,se oli -70luvun alkua,osalla noista äijistä on vieläkin.
Kirjattu
1200N -99
ex Z750-81  GPZ750-85  XJ900-88  FZ750-91  GSF1200-98  VTR1000-97

kake

  • Vieras
Vs: Vesirosvo jo vuona 1990.
« Vastaus #16 : Helmikuu 7, 2009, 20:32 »

Tais olla ensimmäinen isompi pyörä tuo GT750 mitä pääsin koe-ajamaan.Vesi-iiska oli kova sana,koneella pääsi ensimmäisen 100tuhatta murheitta.Näin kertoivat tuohon aikaan.Windjammeri oli tungettu ton pelin nokalle ja siitä varmaan johtui,ettei 180 tuntunut miltään.Runko oli kyllä vesiletkusta tehty nykypeleihin verrattuna,jarruista ei ole muistikuvia.
Kawasakin 250:n oli toinen mitä pääsin kokeilemaan,äreältä tuntui mopon jälkeen.Kawasta ei oikeen jäänyt muistoja,kun kyseinen peli ei ollut kunnossa koko kesänä.Säädöt oli päin honkia,ja poltti männän kun tultiin ilta-ajelulta.Koko Kawan kakstahtikatras oli vikaherkkä,paikkakunnalla oli myös Kawan 500mach3,sen omistaja kehui ajaneensa mittariin 220.Tosin pyörää en nähnyt kuin pari kertaa,syy oli se,kun oli kone hajalla.
Oma prätkäkuume heräsi jo pikkupoikana,kun tuossa kyläpahasessa oli moottoripyöriä väkilukuun nähden uskomattoman paljon.Niitä näki tämän tästä,se oli -70luvun alkua,osalla noista äijistä on vieläkin.
Sain itsekin kokeilla GT 750 pyörää 70 luvulla. Itellä silloin alla T 500 Suitsa.Kaverille jouduin " juoppokuskiksi". Kyllä oli hiukka eroa pyörissä, vesipyssyssä potkua huimat ~70 heppaa. Yli 200 oli mittarissa 2 päällä Elimäen suorilla, kun joutu jotain Bemarikotiloo kouluttamaan liikennetavoista. Pyrki vaan nostelemaan keulaa ylös pompuista sillä kuormalla ja nopeudella, joten housupyykille meinas joutua. No Bemarikotilo kuitenkin oppi paikkansa liikenteeessä. Aikanaan hieno ja laadukas pyörä. Miksiköhän Suzuki lähti esim. Bandiitin osalta välillä ilmajäähyn pariin, palatakseen taas vesiviilennyksen suosijaksi?
Kirjattu

poku

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 543
Vs: Vesirosvo jo vuona 1990.
« Vastaus #17 : Helmikuu 7, 2009, 23:55 »

Niittykummun Esson porukoissa oli kolme samovaaria, porukasta on mulla vieläkin kuva seinällä kehyksissä jonka otti Iltasanomat Länsiväylällä ja poliisit yritti sakottaa meitä jälkikäteen kun ajettiin koko tien täydeltä vaan eipä onnistuneet. Itsellä ajoin femman honulla jossa oli konin iskarit ja etupäässä paksummat öljyt eikä sille Suitsa pärjännyt. Kyllä siinä koneessa oli voimaa, mutta huonon rungon takia sitä ei voinut laskea vekkiin. Ja sen aikaiset renkaat ei välittänyt pitoa tiehen, olisko suitsassakin ollu 110 mittainen tämän päivän lukujen mukaan. Ja se seiskapätkä kawa oli aivan eri planeetalta, sillä pystyi keulimaan 160 nopeudesta, mutta niissä ekoissa oli huono runko. Ja jotenkin muistaisin että suitsa ei mennyt kuin 180 ja kawa olisi mennyt kovaa mutta rupesi voflaamaan 170 jälkeen. Mutta samovaari oli sivistynyt ja sen käynti hieno, mutta satula tosi pehmeä.
Kirjattu
650GT-07