Bandit foorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Kirjoittaja Aihe: varokaa rosmorosmoja  (Luettu 3278 kertaa)

Rapu

• Jr. Member
  • **
  • Taittuu!
varokaa rosmorosmoja
« : Syyskuu 3, 2011, 16:20 »

Poliisi pysäytti tuossa äskön Kaisaniemessä ja kyseli ajokortit ja rekisteri otteet ja totes vaan, että ovat tarkistelleet kaikki rosmot, kun kuulemma niitä on viety pääkaupunkiseudulla aika runsaasti. Kannattaa ilmeisesti katsoa miten ja minne pyöränsä jättää ainakin pk-seudulla..

-R 
Kirjattu
1200S -03

Iron Horse

• Vieras
Vs: varokaa rosmorosmoja
« Vastaus #1 : Syyskuu 4, 2011, 10:06 »

Muutaman kerran olen huomannut liikennevaloissa, että itäblokin alueelle rekisteröidystä autosta on tiirattu mopoa hyvinkin tarkkaan.
Kannattaa tehdä AKE:en osoitetietojen luovutuskielto niin pysyy kalusto paremmin parkkipaikalla  ;)
Kirjattu

-TS-

• Full Member
« Vastaus #2 : Syyskuu 4, 2011, 10:58 »

Oho,
olen aina ollut sitä mieltä että Bandiitti on varmaan yksi vähiten varkaita kiinnostava moottoripyörä. Siinä ei ole mitään erikoista, se ei ole sporttinen eikä järin urheilullinenkaan.
Olen aina veikannut että jos parkkiksella on rivi pyöriä ja varkaat käyvät kylässä niin Bandit on se, joka jää ruutuun muiden kadotessa pakettiauton nieluun.

Kirjattu
Oli Bandit 1250 SA '07, nyt BMW K1200 R Sport '07
-Kauden '11 aloituskilsat 33358, Kauden '12 aloituskilsat 36633, Kauden 14 aloituskilsat 38140, kauden '15 aloituskm: 39303

olvix

• Newbie
  • *
« Vastaus #3 : Syyskuu 4, 2011, 15:37 »

En kyllä itsekään ole pitänyt vanhaa isorosvoa erityisen houkuttelevana kohteena. Toisaalta uudemmat pyörät on kaikki varustettu ajonestolla, en tiedä minä vuonna Bandittiin on moinen tullut vai onko ollenkaan? Random piripäältä jää ajonestollinen starttaamatta mutta Bandit lähtenee naurettavan helposti. Sen takia tulee pidettyä levyjarrulukkoa niin ehkä edes vähän hidastaa.

Sitten asia erikseen toki nuo ammattilaiset, siinä ei paljoa lukot tai ajonestot auta jos mopo vaan nostetaan pakuun ja ajetaan rajan yli / puretaan osiksi...Tätä porukkaa tosin ei Bandit varmaan niin paljoa kiinnostakaan.

Tosi paljon kyllä tuntuu että pyöriä on lähiaikoina viety kun .orgin puolta lukenut.
Kirjattu
1200S, nykyään N vm 1997

kake

• Vieras
« Vastaus #4 : Syyskuu 4, 2011, 17:10 »

Tosi paljon kyllä tuntuu että pyöriä on lähiaikoina viety kun .orgin puolta lukenut.

En minä mitään väitä, mutta varkauksien lisääntyminen ajokauden lopun lähestyessä tuntuu olevan jokavuotinen ilmiö.
Kirjattu

tonttuj

• Vieras
« Vastaus #5 : Syyskuu 4, 2011, 19:15 »

En minä mitään väitä, mutta varkauksien lisääntyminen ajokauden lopun lähestyessä tuntuu olevan jokavuotinen ilmiö.
Valitettavan totta turhaan usein, kun pyörä ei käy kaupaksi ajokauden lopun lähestyessä, se "varastetaan".
Kirjattu

poku

• Sr. Member
« Vastaus #6 : Syyskuu 15, 2011, 22:10 »

Banu on ainut pyörä joka mun alta on yritetty pölliä!Se tapahtu Rigassa ja hotellin tallissa,pyörän pelasti Abussin lukko ja ketju.Että se siitä ettei ketään kiinnosta. 8)
Kirjattu
650GT-07