Bandit mallien muutokset vuosimalleittain.

Aloittaja Suiza 1200, huhtikuu 7, 2007, 21:44

« edellinen - seuraava »

Miikaael

Nyt kun Hayabusakin on kaivettu naftaliinista, niin jokohan kohta olis uudistetun Bandiitin vuoro?
Suzuki V-Strom 800DE -24
ex: Yamaha Tracer 900 -18, Suzukit 1250S -09, 1250SA -10, 1200S -05, GSX750 -00

Suiza 1200

Kawasaki Z H2 SE -23
Ex- pyörät: Honda VFR750F -96, Suzuki Bandit 1200S -00, Suzuki bandit 1200S -05, Yamaha FZ1-N -07, Suzuki bandit 1200S -99. Suzuki bandit 1200N -99 + monta muuta 1200 bandua. Bandit 1216T -99.

track08

Lainaus käyttäjältä: Miikaael - helmikuu  5, 2021, 16:41
Nyt kun Hayabusakin on kaivettu naftaliinista, niin jokohan kohta olis uudistetun Bandiitin vuoro?

Hayabusan uudistus oli pettymys ja joutaa sinne uudelleenlämmittelylistalle jonon jatkoksi GSX-S:n ja Katanan seuraksi. Voisiko Euro 5 -normit täyttävä Bandit olla menestys?
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

Handegunnar

Lainaus käyttäjältä: track08 - helmikuu  9, 2021, 20:09
Hayabusan uudistus oli pettymys ja joutaa sinne uudelleenlämmittelylistalle jonon jatkoksi GSX-S:n ja Katanan seuraksi. Voisiko Euro 5 -normit täyttävä Bandit olla menestys?

Hayabusan uudistuksesta oli monilla suuria odotuksia, lisää kuutioita, lisää tehoa, turbo... Ehkäpä maailmanlaajuisesti suuritehoisille sport touring tyyppisille pyörille ei kuitenkaan ole kovin paljoa kysyntää. Nykyään matkakäytössä ovat adventure pyörät hyvin suosittuja ja niissäkin suosiota ovat lisänneet eniten pienemmät alle tonniset mallit. Jos siinä valossa ajattelee voisi Euro-5 Banditille ja GSX-F:lle ollakin markkinoita.
Bandit 1250A -07, ex.Bandit 1200 naked -99 (huoltosuhde jatkuu)