Bandit foorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Kirjoittaja Aihe: Ajelu seuraa  (Luettu 3197 kertaa)

juntu

• Newbie
  • *
Ajelu seuraa
« : Kesäkuu 1, 2011, 00:27 »

Tuli yks kaks mieleen että, vois olla mukava ajella pitempiä matkoja kaverinkin kanssa.

Tarkoitus olis (näillä näkymin) pysytellä pääasiassa Suomessa, mahdollisesti myös pohjois-Ruotsi ja/tai -Norja. Ajelu seuraa kelpaa ihan päivä reissuista pitempiin turneisiin. Ajatuksissa olis suorittaa tänä kesänä rautaperse ajo, saa sitten nähdä tuleeko toteutettua. Myöskin vois ajatella että osallistuis siihen lossin bongaus peliin. Tärkeintä on kuitenkin mennä fiiliksen mukaan, ilman verenmakua suussa.

Töitten takia pyörin pääkaupunkiseudulla, mutta lomien aikana saatan oleilla Kainuun suunnilla (josta löytynee tarvittaessa majapaikka myös kaverille/kavereille) Lomat ovat elokuussa, mutta pekkaspäivillä saatan saada järjestettyä "pitkiä viikonloppuja" nopeallakin aikataululla :)

Itse olen 26-vuotias kundi, alla on vuoden -99 1200s Bandit. Mun puolesta mukaan saa tulla vaikka pappatunturilla, eli ajelu seuralaisen ei tarvi olla Bandit-kuski, eikä edes Suzuki-kuski
Toivottavaa olis että huumorintaju ja ajo tottumukset passais yksiin, senhän voi testata vaikka pienellä päiväajelulla :)

Huom! seuraava sisältää sitä huumoria :D

Ajokaveri ehdokkaista etusijalle asetetaan
-Suunnilleen mun ikäiset sinkku naiset ;)
-Suunnilleen mun ikäiset naiset joiden puoliso ei harrasta nyrkkeilyä, kamppailulajeja tai kehonrakennusta :D
-Muut :)

Eli kuten kaikki huomaa huumori on huonoo ja jutut vielä huonompia :P

Edit:kirjoitus virhe
Kirjattu
Suzuki GSF 1200s -99