Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

Autoiliat

Aloittaja Suiza 1200, syyskuu 1, 2007, 18:58

« edellinen - seuraava »

Late81

Iso porukka ni on monenlaista liikkujaa.. Ollaan valppaina!!!

Siili

Niin juu sillä eilisellä lenkillä Mäntsällä ja Hyvinkäälle, kun palailin poikkeuksellisesti moottoritietä pohjoiseen. Ajoin oikeaa kaistaa mittarinopeudella 140 km/h, suoraan ja mutkittelematta tai kaistaa vaihtamatta, niin ohitseni pyyhkäisee musta MB Vito paku. Ilmeisesti siitä jotain iloa kuski sai kun torvea piti soittaa ja keskaria näytellä ohittaessa  ;D
1250 SA -08
EX 650 SA -07

Hale63

Lainaus käyttäjältä: Siili - syyskuu 10, 2007, 21:49
Niin juu sillä eilisellä lenkillä Mäntsällä ja Hyvinkäälle, kun palailin poikkeuksellisesti moottoritietä pohjoiseen. Ajoin oikeaa kaistaa mittarinopeudella 140 km/h, suoraan ja mutkittelematta tai kaistaa vaihtamatta, niin ohitseni pyyhkäisee musta MB Vito paku. Ilmeisesti siitä jotain iloa kuski sai kun torvea piti soittaa ja keskaria näytellä ohittaessa  ;D

Aivan uskomatonta  :o

Paras mitä itse olen motarilla linja-autosta pelireissulla nähnyt; kaveri ajoi linja-auton ohi ja näpytteli samalla läppäriä mennessään (läppäri oli pelkääjän paikalla). Toiset on vielä niin näppäriä, että lukevat iltapäivälehteä ajaessaan  ???
Hayabusa 2003
ex Bandit 1200S -99

Hombre

Lainaus käyttäjältä: Hale63 - syyskuu 14, 2007, 10:10
Lainaus käyttäjältä: Siili - syyskuu 10, 2007, 21:49
Niin juu sillä eilisellä lenkillä Mäntsällä ja Hyvinkäälle, kun palailin poikkeuksellisesti moottoritietä pohjoiseen. Ajoin oikeaa kaistaa mittarinopeudella 140 km/h, suoraan ja mutkittelematta tai kaistaa vaihtamatta, niin ohitseni pyyhkäisee musta MB Vito paku. Ilmeisesti siitä jotain iloa kuski sai kun torvea piti soittaa ja keskaria näytellä ohittaessa  ;D

Aivan uskomatonta  :o

Paras mitä itse olen motarilla linja-autosta pelireissulla nähnyt; kaveri ajoi linja-auton ohi ja näpytteli samalla läppäriä mennessään (läppäri oli pelkääjän paikalla). Toiset on vielä niin näppäriä, että lukevat iltapäivälehteä ajaessaan  ???

Jos on automaattivaihteinen auto vakionopeus säätimellä, voi helposti lukea ja kirjoittaa emaileja motaria ajettaessa   8)
Kotka with flavor,,,

Hale63

Lainaus käyttäjältä: Hombre - syyskuu 14, 2007, 14:08
Lainaus käyttäjältä: Hale63 - syyskuu 14, 2007, 10:10
Lainaus käyttäjältä: Siili - syyskuu 10, 2007, 21:49
Niin juu sillä eilisellä lenkillä Mäntsällä ja Hyvinkäälle, kun palailin poikkeuksellisesti moottoritietä pohjoiseen. Ajoin oikeaa kaistaa mittarinopeudella 140 km/h, suoraan ja mutkittelematta tai kaistaa vaihtamatta, niin ohitseni pyyhkäisee musta MB Vito paku. Ilmeisesti siitä jotain iloa kuski sai kun torvea piti soittaa ja keskaria näytellä ohittaessa  ;D

Aivan uskomatonta  :o

Paras mitä itse olen motarilla linja-autosta pelireissulla nähnyt; kaveri ajoi linja-auton ohi ja näpytteli samalla läppäriä mennessään (läppäri oli pelkääjän paikalla). Toiset on vielä niin näppäriä, että lukevat iltapäivälehteä ajaessaan  ???

Jos on automaattivaihteinen auto vakionopeus säätimellä, voi helposti lukea ja kirjoittaa emaileja motaria ajettaessa   8)

No huh - mulla on automaattivaihteinen auto vakionopeus säätimellä.... ei silti tulis mieleenkään näpytellä samalla läppäriä   :o
Mutta meitä on tietty moneksi ja kukin taaplaa tavallaan.
Hayabusa 2003
ex Bandit 1200S -99

Unhola

Asiaa ei ole yhtään, mutta pakko oli vilkasta topiccia kun joka kerta lukenu jotta "Autoilailijat"...

harmaahukka


Itse tulee kyllä nypyteltyä tekstareita kotterolla ajaessa - ihan ajan kuluksi, niin tylsää puuhaa.

Ööö... *mut mitään en kyllä tunnusta*

-hh-
1200S -05

palmia

Oli hauskaa seurata lehdestä juttua,kun taksikuski katseli telkkaria ajaessaan.Ensiksi poliisi kielsi sen ja sitten taksi kysy miks ei saa ja suraavakas pollisi sanoki et kyllä saakin ja  kolmanneks pykälänikkari todisti lakipykälällä,ei saa ajaessa katsoo kotikatua  ja neljänneks poliisi vastas ,ainiin ei saakaan katsoa telkkaria ajaessa,kun se vie keskittymisen liikenteen seuraamisesta.Aamu alkoi aina iloisesti, tietäen kuinka tarkasti isoveli tuntee tieliikenneasetukset ja pykälät...