Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

vakuutukset

Aloittaja Hombre, elokuu 29, 2007, 22:20

« edellinen - seuraava »

Ricoliina

Tapiolassa liikennevakuutus (30%) 407,62 ja täyskasko (70%) 282,48

eli yhteensä 690,10 € vuodelta, saa ajaa milloin haluaa ja kelit sallii
GSF 650 SA -08 musta
Elät vain kerran – mutta kerta riittää, jos hoidat homman hyvin. - Joe E. Lewis

Roku

Lainaus käyttäjältä: Krisu - toukokuu 12, 2009, 21:26
Lähivakuutus 739€ ympärivuotinen, 20 pinnaa liikenne ja 70 pinnaa kasko.
Onko normihintainen?


Mulla oli lähivakuutuksessa n.665€ ympärivuotinen sisältäen täyskaskon. nolla boonuksilla pyörä ja kaskolle antovat täydet.

Krisu

Lainaus käyttäjältä: Roku - toukokuu 15, 2009, 15:24
Lainaus käyttäjältä: Krisu - toukokuu 12, 2009, 21:26
Lähivakuutus 739€ ympärivuotinen, 20 pinnaa liikenne ja 70 pinnaa kasko.
Onko normihintainen?


Mulla oli lähivakuutuksessa n.665€ ympärivuotinen sisältäen täyskaskon. nolla boonuksilla pyörä ja kaskolle antovat täydet.

Asuinkunta,pyörän ja vakuutuksen ottajan ikä vaikuttaa varmaan tuohon erotukseen mikä meillä on ?

numbie

Piti ihan tarkistaa: liikennevakuutus 65% bonus 267,86/vuosi ja kasko 70% bonus 278,91/vuosi eli 546,77 e/vuosi. Vakuutukset Turvassa. Vaihdoin syksyllä 2007 ja sain tuohon kaskoon vielä jonkun erityisalennuksen.  ;D
Bandit 1200 S vm. -04 2007-2012,  2013-2018 Suzuki RF 900 R -96, Kawasaki ZZR 1200 -04 2018 -2020 BMW K1200S -05 2020 ->

Kasperi

Tuntuvat alennukset Turvasta saa, ku liittyy Touring Finland Mk kerhoon.
Käykää kerhon nettisivuilla ja soittakaa Vesteriselle, ja pyytäkää tarjous...

PjA

Pohjantähti laittaa vieläkin paremmaksi eli esim 65% bonuksella liikenne olisi 197€ ja kasko 70%:lla 240€ yht 437€ (1250SA)

JuhaT

Hinta on vain yksi tekijä noissa vakuutuksissa. Henkilökohtaisesti tärkeimmäksi asiaksi muodostui Tapiolan reilu korvauskäytäntö. Tapiola korvasi radalla kaadetun pyörän noin 6000,- euron vahingot täysin ja normaalilla omavastuulla (mulla 150€).
Ennenkuin vaihtaa halvimman tarjouksen tehneeseen vakuutusyhtiöön on syytä ottaa selville miten he ovat erilaisissa vahingoissa korvauksia maksaneet. Muutoin voi tulla kovin kalliiksi verrattuna muutaman satasen vuosisäästöön vakuutusmaksuissa.
Kawasaki GTR. ex Suzuki GSF 1250SA 2007
Vantaa

Marcc

Lainaus käyttäjältä: JuhaT - toukokuu 29, 2009, 15:12
Hinta on vain yksi tekijä noissa vakuutuksissa. Henkilökohtaisesti tärkeimmäksi asiaksi muodostui Tapiolan reilu korvauskäytäntö. Tapiola korvasi radalla kaadetun pyörän noin 6000,- euron vahingot täysin ja normaalilla omavastuulla (mulla 150€).
Ennenkuin vaihtaa halvimman tarjouksen tehneeseen vakuutusyhtiöön on syytä ottaa selville miten he ovat erilaisissa vahingoissa korvauksia maksaneet. Muutoin voi tulla kovin kalliiksi verrattuna muutaman satasen vuosisäästöön vakuutusmaksuissa.

Saman olen todennut kyseisen yhtiön kohdalla. Joskus olen kuullut toisten valittavan vakuutusyhtiöistään kun ei selvässä tapauksessa meinaa korvauksia tippua. Omalla kohdalla Tapiola toiminut juuri niinkuin vakuutusyhtiön olettaakin toimivan itsensä kannalta, eli korvaukset tulee ilman suurempaa tuskailua vahingon sattuessa omalle kohdalle.

Matson

#143
Kaikille tiedoksi uusi palvelu, jossa voi vertailla erilaisia asioita (myös motskarin vakuutuksia). Tuolla on ilmeisesti tässä vaiheessa vasta kolme vakuutusyhtiötä mukana (Fennia, Turva ja Aktia), mutta toivottavasti valikoima lisääntyy, niin vertailukin helpottuu.

http://www.kilpailuttaja.fi/

Ja täältä löytyy Kauppalehden uutinen ja lisätietoa asiaan liittyen.

KORJAUS: Eihän tuolla vielä ollutkaan vielä mopovakuutuksia, vaan ne ovat vasta tulossa... Käykää nyt kuitenkin kaikki ruksimassa kiinnostuksenne sinne, jospa se nopeuttaisi vertailun saamista. :)

rapi

#144
Minulla on vakuutukset Turvassa. Kuulun Porissa Konepyörä klubiin ja lisäale on kaskoon 40% ja se n saa myös autoon.

Vakuutus ilman seisonta-aikoja.

Liikenne 65% bonus 300,48
Kasko    70% bonus 211,86 Omavastuu 160€

tsumia

Lainaus käyttäjältä: rapi - kesäkuu  4, 2009, 10:54
Kuulun Porissa Konepyörä klubiin

Offtopic, mutta meitähän on täällä foorumilla sitten kaksi!
1250SA -07

pete


Liikenne     Bonus 40%    527e
Täyskasko  Bonus 70%    404

Tapiolasta siinä on mukana vielä 13% omaetu.Ihanan kallista.
Ex.Suzuki GSF 1250 SA-08
Hayabusa K6

nikar

Lainaus käyttäjältä: pete - kesäkuu  5, 2009, 07:49

Liikenne     Bonus 40%    527e
Täyskasko  Bonus 70%    404

Tapiolasta siinä on mukana vielä 13% omaetu.Ihanan kallista.
Itse pistän talveksi täyskaskon pois ja pidän vain palo- ja varkausvakuutuksen voimassa (kaverin tallissa turvassa).
Tuolla säästää huomattavasti .... Liikennevakuutus on voimassa jatkuvana...

Töttis

Pohjolasta liikenne 70% bonuksilla 185,73e läpi vuoden.  ;D
Ihanan edullista.

lukewader

Olihan aika projekti hommata vakuutukset pyörään ,kun ei ole luottotietoja (joo tiedetään oma vika ,kun tein konkurssin viime lamassa) mutta todella iso ero yhtiöiden välillä, paras tarjous mihin tartuin  ja ilman bonuksia ja etukäteen maksu niin IF yhtiöltä koko vuosi vakuutuus 436 € eli saa ajaa aina ,no kaskoa en edes kysy,mut aika hyvä diili !