Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

vakuutukset

Aloittaja Hombre, elokuu 29, 2007, 22:20

« edellinen - seuraava »

quumies

Pistetäänpä vähän omaa kokemusta. En jaksa enää kertoa koko tarinoita mutta nordea tuntui kuin ostaisi sähköurakan parturilta. Ja fenniassa taas kulminoituu minun mielessäni huijaus,kusetus,pienellä präntätty ja yksi vesivahinko. Porin vesivahingoissa fennia taisi olla ainoa yhtiö joka ei korvannut kenellekään. Kyseisestä korvauserimielisyydestä johtuen olen ottanut tehtäväkseni varoittaa ihmisiä jokaisessa vakuutuksia koskevassa keskustelussa yhtiöstä jonka mainos on niin harhaanjohtava kuin vain voi olla "kun jotain yllättävää tapahtuu"

Pulpito

Mulla on ollut kaikki vakuutusasiakirjat nordeassa jo kolme vuotta.
Tiedot löytyvät kätevästi verkkotunnuksilla,eikä tarvitse kaivella lipastoja.
Avainasiakkaana hintakin kilpailukykyinen. Parasta lopettaa alan jo kuulostaa nordean mainokselta.

reka

Lainaus käyttäjältä: Hippendale - helmikuu 16, 2009, 16:39
Vakuutukset kilpailutettu ja vaihdettu viime viikolla täälläkin, ja kaikkien keskittämisalennusten jälkeen If vei voiton, joten Pohjola menetti toisenkin asiakkaan! Liikennevakuutus tippui 420€->355€.  Mukana sopassa tosiaan myös autoa, kotia yms vakuutusta, mutta jokatapauksessa tuo If on meikäläisen kohdalla halvempi!
,,,,,,,,,,, If vuoden jaksolla noin 400€ kalliimpi!! Siis kysymys mopon vakuutuksesta. Minulla on "kaikki"vakuutukset samassa yhtiössä! Useinhan,melkein aina vaativat,että saa maksuja alemmas! Eli mopo "kytketään"samaan pakettiin. 8)

Patse

Mullakin Iffissä kaikki henkilökohtaiset sekä firman vakuutukset paitsi mopo pohjolassa,
koska hinta eroa oli satoja euroja.

reka

Lainaus käyttäjältä: reka - helmikuu 16, 2009, 20:22
Lainaus käyttäjältä: Hippendale - helmikuu 16, 2009, 16:39
Vakuutukset kilpailutettu ja vaihdettu viime viikolla täälläkin, ja kaikkien keskittämisalennusten jälkeen If vei voiton, joten Pohjola menetti toisenkin asiakkaan! Liikennevakuutus tippui 420€->355€.  Mukana sopassa tosiaan myös autoa, kotia yms vakuutusta, mutta jokatapauksessa tuo If on meikäläisen kohdalla halvempi!
,,,,,,,,,,, If vuoden jaksolla noin 400€ kalliimpi!! Siis kysymys mopon vakuutuksesta. Minulla on "kaikki"vakuutukset samassa yhtiössä! Useinhan,melkein aina vaativat,että saa maksuja alemmas! Eli mopo "kytketään"samaan pakettiin. 8)
,,,,,,täsmennän "minun" yhtiö ei ole IF! Vaikka siellä on/oli tuttu virkailija,sanoi vain minulle "valitan,kun ei pärjätä"! ::) USKOMATONTA,mutta totta! ;)

harmaahukka

Lainaus käyttäjältä: Jukkath - helmikuu 16, 2009, 15:58

Kolmeen muuhun yhtiöön soittelin ja tänään vaihtui pyörän vakuutus Nordeaan.

Oliko Tapiola mukana kierroksessa?

-hh-
1200S -05

Jukkath

Lainaus käyttäjältä: harmaahukka - helmikuu 17, 2009, 08:20
Lainaus käyttäjältä: Jukkath - helmikuu 16, 2009, 15:58

Kolmeen muuhun yhtiöön soittelin ja tänään vaihtui pyörän vakuutus Nordeaan.
Oliko Tapiola mukana kierroksessa?

-hh-

Ei ollut tällä kierroksella. Vuosi sitten oli ja silloin oli selvästi kalliimpi muita, joten jätin pois. Katsotaan sitten taas ensi vuoden kierrokseen :)

Hippendale

Melko jännä homma...ei kai tässä enää jää muuta vaihtoehtoa kun se, että nuo vakuutushinnat menee pärstäkertoimen perusteella eri yhtiöissä! Ilmeisesti meikäläisen kuontalo ei noissa yleensä mopovakuutuksissa halpana pidetyissä yhtiöissä miellyttänyt, kun oli kallista... ;D Voisikohan ikä jotenkin vaikuttaa tuohon hintaan, ja tehdä eroja vakuutusyhtiöiden välille? Pidän ainakin itseäni melko junnuna vielä, joten kai tuossa If:n hinnassa jotain lapsialennusta on sitten mukana...ejjummarra... ???
1200N -97
Speed kills, but who wanna live forever       Anatomia

tsumia

Viime syksynä Tapiola heitti ainakin mulle yllättävänkin hyvän tarjouksen. Pari vuotta takaperin niiden tarjous oli ihan järjetön.

Noissa vakuutuksissa tuntuu olevan vaan ongelma se, että ei ne asiakaspalvelijat tiedä moottoripyörävakuutuksista mitään, vaan joutuu aina soittamaan jonnekin pääkonttoriin/vast. ja kyselemään apuja. Toistaiseksi parhaiten homma on ollut tiedossa Turvassa. Voisikin tehdä taas tarjouskierroksen, ehkä. Ainakin Iffillä on tuntunut olevan kovin vaikeaa saada halutunlaisen vakuutuksen hinnat kerrottua ja pari vuotta sitten hinta oli Tapiolan kanssa yhtä järjetön. Viime keväänä/kesänä hinta oli järkevämpi, mutta ei vieläkään hyvä. Pohjolan tarjous oli pari vuotta sitten ensimmäiselle vuodelle hyvä tai ainakin parempi kuin Turvassa, mutta skippasin Pohjolan sillä perusteella, että toisena vuotena hinta olisi pompsahtanut, mitä se ei Turvassa tehnyt.
1250SA -07

KAKE-71

Mulla vakuutukset tällähetkellä Turvassa, oli joskus muinoin If:ssä mut oli pyörän vakuutus tuplaten verrattuna Turvaan, joten ei tarvinu miettiä mihin vakuutukset laittaa, ja nyt oon pyytäny tarjouksen Pohjantähdeltä luutavasti vielä edullisempi kuin Turva. Tosin asuin paikka vaikuttaa myös hintoihin.
SUZUKI HAYABUSA -09
EX.SUZUKI HAYABUSA -06
EX. SUZUKI SV 1000 -03
EX. SUZUKI BANDIT 1200s  -99

Jukkath

Lainaus käyttäjältä: KAKE-71 - helmikuu 17, 2009, 14:49

Tosin asuin paikka vaikuttaa myös hintoihin.

Kyllä. Huomattavasti. Mitä pienempi asuinkunta, sitä halvemmat hinnat. Hyvä ainakin mun osalta :)

tsumia

Laskin, että 53 euroa eroa vuodessa (liikenne+kasko) riippuen olisiko kirjat tuossa muutaman tuhannen asukkaan kunnassa vai kymmenien tuhansien kaupungissa. Empä taida vaihtaa kirjoja tuon takia, vaikka rahaa se on sekin.
1250SA -07

KAKE-71

Kyllä autovakuutuksis on ainakin paljon suuremmat erot, huomasin kun lasketin vakuutukset parivuottasitten ja mun asuinpaikaksi oli laitettu vantaa ja kun se muutettiin vaasaksi nii pudotus oli noin 100€ (tässä oli siis kysees auto ei prätkä)
SUZUKI HAYABUSA -09
EX.SUZUKI HAYABUSA -06
EX. SUZUKI SV 1000 -03
EX. SUZUKI BANDIT 1200s  -99

meisseli

se tapiolan "vuoden ympäri" vakuutus itellä ja kulut on
liikenne 652.20 bonus 20% ja osakasko 129,35 yht. 781,55e vuodessa
melko kallista...
kilpailutus käyntiin tääläkin!!
1216T -97
ex honda cb 1300 -08
ex z750 -09
ex 1200N -05

Jukkath

Mulla on hinnat: Liikenne bonus(35%) 320,86 ja osakasko 40,90