Mulla on pyörän vakuutus Pohjolassa. Siellä oli halvin kaikista.
Siellä minullakin seuraavaksi. Nimittäin tämä porin taannoinen tulva kohtasi omankin talon ja fennian kanta on että "ei korvata" ja varsinkin kun if pohjola ja tapiola ovat korvanneet. Fennia on kuulemma korvannut kaikista heikoimmin (epävirallisesti munters). Nordeastakin todella huonoja kokemuksia.... kiltisti kyllä korvasivat auton rypyt mutta sanoivat esim ettei heillä ole porissa vakuutustarkastajaa. Jouduin soittamaan kaverille joka on automaalari jotta sain selville nordean tarkastajan. neljästä yhtiöstä kokemuksia.
Tapiola: korvaavat mutta osaavat sekoittaa laskut ym hommat totaalisesti.

If: The best paras kaikilla osaalueilla. homma toimii laskutus sujuvaa ja selvää eikä korvauksissa
yritetä kusettaa ja keplotella. Harmi vain että niin kallis ettei duunari pysty
Nordea: Pankki joka yrittää vakuutella. Kuin ostaisi ruohonleikkurin ärrältä. Kokoajan oli sellanen olo
että mahtaako autot ym omaisuus olla kuitenkaan vakuutettu.

Fennia: Huoh.... Laskutus sekoitetaan täälläkin sopivasti. Sen vielä kestää mutta kun tulee pirttiin vesi
sisälle ja naapurille kilpaileva yhtiö maksaa viulut ja itse revit villoja

seinistä kun naapuri
pesee pirssiään niin tulee väkisinkin mieleen että näin sitä apinaa taas koijattiin.
Lupaukset on lupauksia ja teot tekoja. Vakuutus yhtiöiden korvauksia on tavallisen maallikon
vaikea vertailla mutta kun tulee porin kaltainen kymmenien miljoonien vahinko niin erottuu
jyvät akanoista. Itse jouduin avaamaan säkin ja akanoitahan siellä. ei enää ikinä fenniaan.
Josko sitä sitten vaikka pohjolasta saisi hinnan ja laadun kohdalleen