Jaa-a, Busa, B-Kinky, Bandit ja edesmennyt 1400gsx. Sitten isot customit ja V-Storm.Suzukilla taitaa olla kattavin isojen pyörien suora. En jaksa uskoa, että kovin kummoista uudistusta Bandit tulee lähivuosina kokemaan. Jotenkin japsien pyöränteko filosofia pysyttelee turvallisissa ratkaisuissa, mistä johtunee? Teknisissä innovaatioissa, esim Bimotan risutakahaarukka, tai Ducatin tapa toteuttaa vaikkapa jarrunestesäiliön kiinnitys. Japsipeleissä ratkaisut ovat "perinteisempiä" vaikkakin kyllä sitten myös todella luotettavia. Toisaalta on jotain uutta on näkynyt Yamahan tai Hondan tavassa ripustaa kone runkoon, alapuolisia putkia ei ole muutamassa mallissa. Joskus odottais näkevänsä kuitenkin jotain radikaalia myös japanin pyörissä.