Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

Ajofiiliksiä

Aloittaja Jusa, kesäkuu 7, 2010, 22:42

« edellinen - seuraava »

Suiza 1200

Eilen kävin viemässä pyörä talliin ja tuskin sillä tulee enää tälle kesälle ajettua. Taitaa olla jo enemmän rakentelufiiliksiä ilmassa.
Kawasaki Z H2 SE -23
Ex- pyörät: Honda VFR750F -96, Suzuki Bandit 1200S -00, Suzuki bandit 1200S -05, Yamaha FZ1-N -07, Suzuki bandit 1200S -99. Suzuki bandit 1200N -99 + monta muuta 1200 bandua. Bandit 1216T -99.

bandu 12

Lainaus käyttäjältä: Suiza 1200 - elokuu 12, 2010, 17:35
Eilen kävin viemässä pyörä talliin ja tuskin sillä tulee enää tälle kesälle ajettua. Taitaa olla jo enemmän rakentelufiiliksiä ilmassa.
Mulla vähän sama juttu. Fiilikset hupenivat kulutusosien loppumisen myötä. En tohtinut enää investoida tälle kaudelle, joten
mopo saa levätä vähän pidemmät talviunet. Varsinaista rakentelua ei tosin tapahdu mutta jotain pienta fiksailua kuitenkin ;).

lada-v8

Lainaus käyttäjältä: bandu 12 - elokuu 12, 2010, 19:07
Lainaus käyttäjältä: Suiza 1200 - elokuu 12, 2010, 17:35
Mulla vähän sama juttu. Fiilikset hupenivat kulutusosien loppumisen myötä. En tohtinut enää investoida tälle kaudelle, joten
mopo saa levätä vähän pidemmät talviunet. Varsinaista rakentelua ei tosin tapahdu mutta jotain pienta fiksailua kuitenkin ;).

No johan nyt, täällä pikkupandu puunattiin talviteloille tänään, joskin huomiselle jäi vahaus. Johan sillä tulikin ajettua tänä kesänä, ennätysmäärä :) Syksystä muut haasteet edessä ja mopoilu ei siihen mahdu. Ensi kesää siis odotellessa 8) Ps. Merkittävää rakentelua ei ole mielessä...

Mahtavia ajofiiliksiä tuli koettua pitkin kesää, yksi mieleenpainuvimmista oli Ponusta lähtiessäni, kun ajoin Punkaharjulla harjualueen läpi, melkosta hieno paikka!
600 S -99

Jusa

Syksyn tuntua ilmassa, aurinko silti paistaa, lämpötila sopiva voi pukea kaikki kamppeet hyvin päälle eikä ainakaan hiki virtaa.
Mukavia kanttauksia mutkatiellä ja mutkasta ulos reilulla kaasulla!  ;)
Hieno ja haikea fiilis...

iku

Etelän kuskit pistää pyöriään jo nyt talviteloille? :-O

Viime vuonna ajoin viimeisen ajon melkein puolivälissä marraskuuta. Tällekään vuotta todennäköisesti mikään kiire tule olemaan. Jotain kivaa noista ympärivuotisista vakuutuksista, kun ei tarvitse miettiä onko pyörä seisonnassa hyvän syyspäivän sattuessa kohdalle.

takaratas

alle kymmenessä asteessa en tarkene, siihen saakka kyllä!! :D

Jomppis

Syksyn edetessä ajofiilikset vain nousee.. Nuo kovimmat hellekelit sai rosvo suurimmaksi osaksi viettää lomaa, kun ei luonne anna periksi tinkiä varusteiden käytöstä ja nuo goret on vähän tukalat kolmessakympissä.  ;D Just vartti sitten päräytin töistä kotiin 20km ja lämpömittari näytti 11°C. Hyvin vielä tarkenee t-paita+verkkarit varustuksella.  ;)

pxu

Tä!? Vastahan täällä on 2kk odotettu ajelukelejä !? Kyllä noi 27-35 asteen helteet on olleet ihan liikaa.
Itse just aattelin että kun viime vuonna lokakuu oli niin sateinen ja surkea ettei kilsoja tullut yhtään että josko tänä vuonna kausi olis yhtään pitempi.
GSF1250SA (vm11)-12
exGSF650SA

bandu 12

Noh, minkäs teet, jos ei asiat aina suju odotetusti. Ei tämä suinkaan maailmanloppu ole, laatumetrejä kaikki ja hauskoja ihmisiä tuli tavattua.
Nyt on töitä ja muuta puuhaa. Ensi kesänä baanalle entistä ehommalla rassilla. Näin se nyt menee, ainakin mun kohdalla ;).

kake

Lainaus käyttäjältä: pxu - elokuu 18, 2010, 10:33
Tä!? Vastahan täällä on 2kk odotettu ajelukelejä !? Kyllä noi 27-35 asteen helteet on olleet ihan liikaa.
Itse just aattelin että kun viime vuonna lokakuu oli niin sateinen ja surkea ettei kilsoja tullut yhtään että josko tänä vuonna kausi olis yhtään pitempi.

Just näin, kausi lyheni tänä vuonna keskeltä kesää.

Isorosmo

Lainaus käyttäjältä: kake - elokuu 18, 2010, 16:12
Lainaus käyttäjältä: pxu - elokuu 18, 2010, 10:33
Just näin, kausi lyheni tänä vuonna keskeltä kesää.
Varustekysymys, tänä kesänä ehti kokeilla kalvottomia ajoasuja kunnolla ja ainakin MP-asun unit-1 takilla rintataskut auki ja karting-kengillä pärjäs 35 asteeseen asti. Kalvottomat housut vaan lähtee vaihtoon ens kesäks. Kaupungissa ei oo viittinyt kuitenkaan ajaa, mut on ollu todella hienot ajokelit.

Muutaman kerran on vetänyt suuta hymyyn, kun  on etsinyt paksumpia hanskoja ja kahvalämppäreitä päälle ja lämpöä on kuitenkin ollu yli 20. On tää vaan ollu loistava suvi. :)
1200S -06

reka

Kuten Veli Isorosmo edellä toteaa "mahtava kesä"= loistava suvi.    Pätee ainakin täällä eteläisessä Suomessa.
Toivottavasti tämäntyyppiset kesät toistuvat?    Ei ainakaan meillä motoristeilla valittamista.  Ehkä pientä
sopeutumista tarvitaan?     Myöskin tuo pukeutumisasia kannattaa miettiä.   Tarkoitan miten helteellä pukeudutaan.
Sellainen pieni asia kuin yksilöllisyys tuli mieleen!
Elikkä toiset henkilöt "kärsivät"lämmöstä herkemmin.   Havainnut ns etelänmaissa mm +42.C ja sillei.
Jatketaan harjoituksia,huomenna mopon selkään,suuntana Su,,,,,,,,,,  fiilikset korkealla. ;D

kake

Tuli vaan mieleen se, että ei taida olla kauheasti järkee lähteä Keski-Eurooppaan ajelemaan keskikesällä, jos ei tykkää ajella suomen helteissäkään. Keski-Euroopassa on tunnetusti yli 30 helteitä. Taitaa toi Norja voittaa näissä kisoissa, Suomen lisäksi siis. Keski-Eurooppaan mennään sitten autolla, ja vuokrataan pyörä paikan päältä tarpeellisia ajoja varten.

doc A

Minä olen pitänyt duunimatkailussa rajana aamulla +5-6 astetta. Silloin alkaa näpit jäätyä vaikka kuinka olisi kahdetkin hanskat päällekäin. Harmi sinänsä kun tuo kotilolla työmatkailu käy niin pitkäksi Suomessa.
650 SA Abs -08/-09
ex: Pappatunturi noin 1969 käsivaihteinen viri; pappatunturi noin 1976 jalkavaihteinen viri; Tunturi Super Sport noin 1983 viri; Yamaha RD 125

Hombre

Lainaus käyttäjältä: bandiaimo - elokuu 18, 2010, 20:21
Minä olen pitänyt duunimatkailussa rajana aamulla +5-6 astetta. Silloin alkaa näpit jäätyä vaikka kuinka olisi kahdetkin hanskat päällekäin. Harmi sinänsä kun tuo kotilolla työmatkailu käy niin pitkäksi Suomessa.

Pukeutumis kysymys, ei liikaa vaan sopivat.

Rukan nahka goret on hyvät. Vetelin viimetalvena -20 pakkasessa jäällä ilman sormien palelua.
1216 T -99