Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

Minne menossa 2010 ?

Aloittaja peks, maaliskuu 27, 2010, 19:23

« edellinen - seuraava »

peks

Avataanpas tämäkin tälle vuodelle.
ex.1250 SA -09, KTM 990 Adventure -10

kake

Ihan kotimaassa pääasiassa, saattaa tulla extempore reissu RuÅtsin pohjoisosia ja ehkä siivu Norjaa, mutta saa nyt nähä. Ensi suvena olisi suunnitelmissa kiikuttaa pyörä pohjois-Italiaan, ja ajella sieltä ajan kanssa kotia.
http://www.motologistica.fi/

bandu 12

   Norja! Aiemmin jo pitänyt käydä mutta en ole päässyt sinne vielä pyörällä.

Siili

Eiköhän se Norjan kiertäminen jatku, tällä kertaa Lofoottien suunta. Sen lisäksi suunnitelmissa on yksin heitettävä pidempi lenkki jonnekkin pohjoiseen. Työt häiritsevät sen verran harrastusta että taitaa siirtyä seuraavaan kesään käynti paikalla jossa ratkaistiin varsin pitkälle euroopan tulevaisuutta noin 2k vuotta sitten.
1250 SA -08
EX 650 SA -07

rapi

Heinäkuun eka päivä Ruotti ja Norjan kierros.

peks

Touko-kesäkuun vaihteessa tarkoitus lähtee taas balticaa alas,kelien mukaan mennään.
Lyhyt versio jos kelit per..tä, pohjois Puolaa ja entistä itä-saksaa...??

Pitempi versio jos ajokeli kohdallaan.. nopeesti alas Itävallan alpeille ja pohjois italia.
Takas puolasta laivalla Suomeen.

Nämä versiot sillä et Puolasta jäi positiivinen kuva viime kesältä,edullinen siistiä. Liikenteestä ollaan montaa mieltä mut ei sieltä traumoja jäänyt,maassa maan tavalla.

Ei Saksassakaan mitää moittimista siellä paljon nähtävää pikkuteillä mut nyt ei aikaa kierrellä siellä.

Tanska Ruotsi ei minun mielestä muuta näkemistä kuin mahtavat sillat,niin ja tulihan siellä 4000 kruunun sakot  :D

Pari viikkoa aikaa kiertää,mitään ei edeltä lyödä lukkoon,fiiliksellä mennään.
Kelit pitkälti määrää suuntaa,alpit kyllä päälimmäisenä mielessä.

Matka on paras määräpää ei niinkää oleellinen,uutta maisemaa jaksaa aina katsoa.
ex.1250 SA -09, KTM 990 Adventure -10

Micoteus

Jäämerellä olisi parin kaverin kanssa tarkotus käydä :)

Joikhu

Sama homma - Startti heinäkuun alussa Kyrönmaalta (joko 5.7 tai 12.7 riippuen lomista) ja Banditin nokka kohti pohjoista päämääränä Hammerfest. Pohjoista kohti mennään länsireunaa ja takaisin etelää kohti palaudutaan itäpuolta. Matkalla muutama etukäteen mietitty kohde johon olisi tarkoitus tutustua tarkemmin - yhtenä niistä mainittakoon Raatteentie. Tällä hetkellä lähdössä ihan itsekseni mutta saa nähdä innostuuko joku tutuista lyöttäytymään mukaan.

MJ

numbie

Kesäkuussa ennen juhannusta kummipojan kanssa (taas) Norjaan. Tuli luvattua viime kesänä, nyt olisi tarkoitus ajaa Bergeniin ja sieltä eteläistä reittiä takaisin. Myös kotimaata tullee ajeltua, ainakin Ponuun.  ;D ;D
Bandit 1200 S vm. -04 2007-2012,  2013-2018 Suzuki RF 900 R -96, Kawasaki ZZR 1200 -04 2018 -2020 BMW K1200S -05 2020 ->

Ricoliina

Antsan ja mun suunnitelmat Alpeille suuntautuvasta reissusta ovatkin muuttuneet aikataulujen paineessa. Niinpä mekin suuntaamme Etelä-Norjaan ja Peikkotielle ennen juhannusta. Tarkkaa reittiä ei ole vielä suunniteltu, mutta pian pitäisi varata laivaliput.
GSF 650 SA -08 musta
Elät vain kerran – mutta kerta riittää, jos hoidat homman hyvin. - Joe E. Lewis

peks

#10
Lainaus käyttäjältä: Ricoliina - huhtikuu 27, 2010, 12:05
Antsan ja mun suunnitelmat Alpeille suuntautuvasta reissusta ovatkin muuttuneet aikataulujen paineessa. Niinpä mekin suuntaamme Etelä-Norjaan ja Peikkotielle ennen juhannusta. Tarkkaa reittiä ei ole vielä suunniteltu, mutta pian pitäisi varata laivaliput.

Hienot on maisemat peikkotiellä ja sen ympäristössä jos vaan ilmat suosii. Jotunheimin jäätikön luona oli lunta tienlaidassa vielä heinäkuussa.
Pitäisi minun etsiä se tie jos teidän reitille osuu,yksityinen pieni pyörätien levyinen mutkapätkä joka talvet tukossa.
Vanha mumma ja pappa puolessavälissä puomin kanssa perii muutaman euron lipun.Hieno tie pitkästi pirun korkeella menee.
Geirangerintietä eli sitä peikkotietä piti vähän palata välillä takaisinkin oli niin hienoa mutkapätkää.

Me yritämme sinne alpeille päästä.
No tämä meni sit ohi kun piti alkaa kuskilta puppua virittää
ex.1250 SA -09, KTM 990 Adventure -10

Mauri

mun pitäis kyl vaihtaa nainen ja duunipaikka et pääsis reissuun

numbie

Lainaus käyttäjältä: Mauri - huhtikuu 27, 2010, 20:31
mun pitäis kyl vaihtaa nainen ja duunipaikka et pääsis reissuun

Mauri, jos vaan lähdet, niin ne voi vaihtua ihan itsekseen...  ;)

Koita ainakin Ponutaipaleeseen saada viikonloppuvapaata.  ;D
Bandit 1200 S vm. -04 2007-2012,  2013-2018 Suzuki RF 900 R -96, Kawasaki ZZR 1200 -04 2018 -2020 BMW K1200S -05 2020 ->

antkartt

Moikka
Ollaan menossa velipojan kanssa Belgian Spa:han 11-13.6. Siellä on hienot Classic racing tapahtumat. Homma yhtenä sieluna toimii
Yamaha Historic- Racing-team siis sama sakki joka on tulossa Imatran muistoajoihin heinäkuun lopulla. Porukkaan kuuluu mm Agostini, Phil Read ja Pena Korhonen.Span tapahtuma on kuulemma yksi parhaita historic tapahtumia mitä yleensä järjestetään.
Saksaa ja Tsekkiä kierrellään vielä viikko Span tapahtuman päälle ja sitten ehditään vielä Juhannukseksi mökkisaunaan
T AnttiK

Antsa

Lainaus käyttäjältä: peks - huhtikuu 27, 2010, 17:03
Lainaus käyttäjältä: Ricoliina - huhtikuu 27, 2010, 12:05
Antsan ja mun suunnitelmat Alpeille suuntautuvasta reissusta ovatkin muuttuneet aikataulujen paineessa. Niinpä mekin suuntaamme Etelä-Norjaan ja Peikkotielle ennen juhannusta. Tarkkaa reittiä ei ole vielä suunniteltu, mutta pian pitäisi varata laivaliput.

Hienot on maisemat peikkotiellä ja sen ympäristössä jos vaan ilmat suosii. Jotunheimin jäätikön luona oli lunta tienlaidassa vielä heinäkuussa.
Pitäisi minun etsiä se tie jos teidän reitille osuu,yksityinen pieni pyörätien levyinen mutkapätkä joka talvet tukossa.
Vanha mumma ja pappa puolessavälissä puomin kanssa perii muutaman euron lipun.Hieno tie pitkästi pirun korkeella menee.
Geirangerintietä eli sitä peikkotietä piti vähän palata välillä takaisinkin oli niin hienoa mutkapätkää.

Me yritämme sinne alpeille päästä.

Olis tosi kiva jos löydät sen tien sijainnin.
Palaatko asiaan?
T. Antsa
1250 SA ABS-14. EX 1250 SA  ABS-12.   EX 1250 SA  ABS-10,   EX 1200 SA -06