Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

Bandit bongattu

Aloittaja välläri, heinäkuu 30, 2007, 13:29

« edellinen - seuraava »

TeemuS

Eilen kuuden aikoihin kakkostiellä Tammelan puolella musta Bandu kolmen laukun kans... vesisateessa :-[ poriin päin.
1200s -04         
ex600n -99
SS1600k  SS1000

1200

Tänään 14.4 sininen 1200s Tuusmotorin pihalla, kävin kotilolla vilkaisemassa tarjontaa.
Lähtiessäni tämä sama mopo ajoi ohitse, kuskilla musta suupertin kypärä.
1200 SA. 2006  .
Ei kaatuminen satu, ylösnousu on se joka koskee.

ravennium

16.4. (Maanantai), Hämeentiellä Hilan K-Marketin paikkeilla vastaan ajeli sinivalkoinen Bandu, itse olin säälittävästi kotilolla liikkeellä. Mosh?
Kello käyskenteli jotain 17.10 paikkeilla...

Unlit

Lainaus käyttäjältä: ravennium - huhtikuu 16, 2012, 18:13
16.4. (Maanantai), Hämeentiellä Hilan K-Marketin paikkeilla vastaan ajeli sinivalkoinen Bandu, itse olin säälittävästi kotilolla liikkeellä. Mosh?
Kello käyskenteli jotain 17.10 paikkeilla...
No minäpä se 8) Töiden jälkeen piti pyörähtää Skanssiaisissa kenkiä ostamassa. pa***ja kenkiä olivat, en ostanut.

Bro

Lainaus käyttäjältä: 1200 - huhtikuu 14, 2012, 15:06
Tänään 14.4 sininen 1200s Tuusmotorin pihalla, kävin kotilolla vilkaisemassa tarjontaa.
Lähtiessäni tämä sama mopo ajoi ohitse, kuskilla musta suupertin kypärä.

Kävin shoppailemassa tarjousräkistä Sinisalon nahkatakin. :)
Tummansininen 1200 S '03

Ricoliina

Tänään ennen kahdeksaa illalla musta uudemman mallin bandiitti pyyhälsi Parolan keskustassa Hattulantietä kohti motaria kun olin kuntoilulenkillä. Liekö tullut Mierolan silta-cafélta? Kuskilla mustakypärä ja tumma ajoasu.
GSF 650 SA -08 musta
Elät vain kerran – mutta kerta riittää, jos hoidat homman hyvin. - Joe E. Lewis

tonttuj

Kävin pupeltamassa Mierolan Silta Cafella valkosipalipihvin ja sen aikana molemmin puolin mun pyörää oli tullut punainen ja vaaleansininen Bandu. Oli ne siistejä mun kura-ajeluihin uitetun pyörän ympärillä.

Violence

      Heinolassa torin kulmalla havaittiin musta  1200 Bandit hyvin vahattuna ja lankattuna liikenteessä ! Oma  " rosvo "   seisoi pizzan ajan näytteillä  siinä rillin edessä !   :D

Unlit

Sunnuntaina joskus ehkä puoli viiden maissa kakkoskoppanen S bongattu Turussa kääntymästä Raunistulan puistotieltä Vanhalle tampereentielle. Ei tarkempia havaintoja kuskista/pyörästä, ku piti ite ihmetellä kahta verrattain kovaäänistä Yammua siinä vieressä  :P Itselläni oli kevään ensimmäinen tarakka-harakan ulkoilutus menossa...

Klerva

Tänään tummansininen 1200 S Bandit Suolahden Likean pihassa parkissa noin klo 10.15. Näytti olevan foorumin tarrat runkoputkissa ja takalaukussa kiinni. Itse häpeällisesti starttasin autolla siitä vierestä kohti kotia.

Mykkman

^ Tunnustan olleeni tuolla
1200S -02
LS650 Savage

Bro

Vantaan Bike Worldin pihalla näytti olevan ilmeisesti myynnissä vihreä 1200S, jossa oli persposkessa foorumin ja waasamc.fi:n tarrat.
Tummansininen 1200 S '03

Grafrider

tänään 28.4 noin klo 13  Oulun Stormmotorin pihassa sininen naku bandit! Keskustassa forumin nurkilla parkis punanen 1200 s bandit!
1200n -02

Kutis

Tänään 29.4. rupateltiin hetki Vehoniemessä tap_sa :n kanssa rosvot rinnan ja matkalla sinne n. klo 17:45 taisi tulla tumman sininen 1200 S vastaan.

Unlit

Eilen (lauantaina 18.4.) bongattu tumman sininen takalaukullinen 1200 S vm. 2005 Turussa Leaf-areenan parkkiksella joskus puolen päivän jälkeen. Meinasin jo tulla viereen, mutta menin sit "mopoparkkiin" siihen ihan ulko-oven viereen. Toi on muuten vissiin ainoa malli, jonka tunnistan varmasti :D Uutta koppaa ja i/ö-kone. Eihän niitä tehty ku vuonna 2005?