Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

Bandit bongattu

Aloittaja välläri, heinäkuu 30, 2007, 13:29

« edellinen - seuraava »

tigger

Lainaus käyttäjältä: codeath - elokuu  2, 2011, 00:18
Banditteja on tullut bongailtua paljonkin mutten koneelle päästyä ole muistanut enää aikoja tai muutenvaan jaksanut kirjoitella. Mutta:

Eilen (maanantaina 1.8.) klo 15:40 tietämillä tulin Ruokolahden suunnasta ja käännyin Puumalan keskustaan, siinä info-parkkipaikalla oli ulkomaan kilvissä oleva asuntoauto (olisiko ollut saksalainen) jonka perässä oli taso jonka tapaisella normaalisti näkee polkupyöriä kuljetettavan mukana. Tällä kertaa auton perässä oli punainen vanhanmallinen naku-Bandu!  ;D
Kuvaa en kehdannut jäädä räpsimään mutta oli varsin erikoisen näköinen tapaus.

mä näin saman asuntoauton bandit perässä tänään raumalla, saksan kilvissä oleva mersun iso  ja tod.näk 4wd sprinter oli kyseessä.... Sellainen harmaapäinen herrasmies sitä autoa ajoi... Ajoin hetken perässä aikomuksena ottaa kuva, mut se parkkeerasi perä edellä ruutuun, en kehdannut jalkautua ottamaan kuvaa
Triumph Sprint 1050 St -07
Ex. Honda Cbr 1100 XX -07
Ex. Bandit 1200 S -99

tsumia

Vt-12 tänään jossain kohtaa Pälkäneestä itään ajellessa tuli vastaan hopean värinen vesirosvo (tai ainakin 06) kakspäällä. Itse ohitin rekan juuri hetkeä aiemmin minkä vastaantulijakin varmaan näki.
1250SA -07

Antsa

Eilen sunnuntaina Forssan Pick Nick tapahtumassa punainen 600 kahdella vaaleanpunaisella kypärällä varustettuna. !200 musta ja 1250 sininen rosmo radan varrella. Missään ei ollut kerhon tarroja?
1250 SA ABS-14. EX 1250 SA  ABS-12.   EX 1250 SA  ABS-10,   EX 1200 SA -06

Jaxxi

Eilen reisusta tullessa näkyi Kausalan ABC:llä sininen 1200s,kypärät roikkui molemmista peileissä.

pusteri


Tänään Vaasassa Kauppapuistikolla koiraa ulkoiluttaessa noin klo15.40 näin mustan 650s & sinisen 1250s laukuilla ja alakatteella, matkassa oli pariskunta&villakoira. Olihan siinä sitten pakko mennä katsomaan ja kysymään kuinka koiran matkustaminen oli järjestetty. Emännän kanssa juteltua selvisi että koira totteli nimeä Fani ja myönsi isännän ehkä joskus lukevan foorumia.Olivat lähteneet matkaan Vantaalta ja olivat matkalla Ruotsiin elikkä laivalla yli Uumajaan ja tarkoituksena ajaa sielä sitten etelän suuntaan.
ex-1250SA -07 & 1200S -01

Ricoliina

Tänään viiden maissa Vojakkalasta Portaaseen päin ohitin mustan tai ehkä tummanvihreän vanhemman mallin bandun. Kuskilla harmaa Schuupertti ja mustat ajovarusteet sekä takalaukku. Tarroja en kerinnyt bongata siinä vauhdissa.
GSF 650 SA -08 musta
Elät vain kerran – mutta kerta riittää, jos hoidat homman hyvin. - Joe E. Lewis

TeemuS

Lainaus käyttäjältä: Ricoliina - elokuu 10, 2011, 20:31
Tänään viiden maissa Vojakkalasta Portaaseen päin ohitin mustan tai ehkä tummanvihreän vanhemman mallin bandun. Kuskilla harmaa Schuupertti ja mustat ajovarusteet sekä takalaukku. Tarroja en kerinnyt bongata siinä vauhdissa.

Melkein sit " törmättiin " ajelin vähän ennen viittä kans just toiseen suuntaan, käväsin mutkateitten kautta syökerissä ja takaisin. Ei ollut kuin mersu kuskien miittinki ja pari Guzzia.
1200s -04         
ex600n -99
SS1600k  SS1000

Ricoliina

Tummansävyinen bandu bongattu tänään viiden aikaan ajamassa Parolan liittymän kohdalla Pälkäneentietä Hämeenlinnaan päin.
GSF 650 SA -08 musta
Elät vain kerran – mutta kerta riittää, jos hoidat homman hyvin. - Joe E. Lewis

numbie

#1058
Eilen pe klo 19.30 Jämsän Shellillä tummansininen, kokokatettu 1200 S (vm. 2003). Kuskina nainen. Kävin juttelemassakin. Itsellä oli siinä vaiheessa takana ko. päivälle noin 490 km ja 60 km jäljellä. Eipä tuntunut pahalta, kun neito kertoi tulleensa Rovaniemeltä ja olevansa matkalla Tampereelle (760 km!). Kertoi myös ajaneensa pyörällä kohta itse 100 tkm eli ostaessa oli ollut 2 tkm mittarissa ja nyt 101 tkm.  ;D

Eilen bongattu myös Alastarossa punainen 600 rakennettu naku (tuplavalot, takalamppu, paljon punaista väriä mm. vanteissa). Mainostin foorumia.  ;D

Tupla hymiöt postettu
Bandit 1200 S vm. -04 2007-2012,  2013-2018 Suzuki RF 900 R -96, Kawasaki ZZR 1200 -04 2018 -2020 BMW K1200S -05 2020 ->

motomimmi

Ja mie bongasin ton numbien siin Jämsän shellillä ja olen "se nainen" millä oli hieman hanuri kipeenä Rovaniemeltä tulon johdosta:)
Nyt klo 05.00 pitäs lähtä pyyhältämään takas kohti pohjoista ja tän päivän huruttamisen jälkeen mun ei tartte ajaa edes Rovaniemelle asti kun tuolla pyörällä tulee itseajettuna se 100 tuhatta kilsaa. On se vaa nii hyvä :D
1200S -03-

Ricoliina

Lauantaina puoli kymmenen aikaan illalla sinivalkoinen bandu hönki mun punaisen palloauton perässä kun pyrin kiihdyttään Hämeenlinnan keskustan ramppia kohti pohjoiseen motarille (ja tossa autossahan ei kiihdy muu kuin kuljettaja!). Yritettiin veli Antsan kanssa peukuttaa auton sisällä mut kuski tais luulla meidän näyttävän nyrkkiä. Heilutti kättä et veivaa ***kele lasi auki. No me avattiin ja peukutettiin lisää  :D
Bandu ajoi Hattulan rampista kohti Linna Cruising tapahtumaa.
GSF 650 SA -08 musta
Elät vain kerran – mutta kerta riittää, jos hoidat homman hyvin. - Joe E. Lewis

Olbe

Mä näytin että vauhtia lisää  ;D
1200S -05

Antsa

Lainaus käyttäjältä: Olbe - elokuu 17, 2011, 08:18
Mä näytin että vauhtia lisää  ;D
Huomasitko peukutukset? ;D
1250 SA ABS-14. EX 1250 SA  ABS-12.   EX 1250 SA  ABS-10,   EX 1200 SA -06

kerma

Monen monta Bandiittia tuli bongattua Räyskälässä sunnuntaina, olikos joukossa joku tästä porukasta?
GSX 1250 FA (-11)
GS 500 (-02), GSF 650 SA (-10)

Antsa

Lainaus käyttäjältä: kerma - elokuu 22, 2011, 14:52
Monen monta Bandiittia tuli bongattua Räyskälässä sunnuntaina, olikos joukossa joku tästä porukasta?

Ajoitko Tammela / Porras / Räyskälä linjaa. Koiraa ulkoiluttaessani näin tumman katetun bandun tuohon suuntaan.
1250 SA ABS-14. EX 1250 SA  ABS-12.   EX 1250 SA  ABS-10,   EX 1200 SA -06