Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

Bandit bongattu

Aloittaja välläri, heinäkuu 30, 2007, 13:29

« edellinen - seuraava »

numbie

Tänään musta uudempi katettu (2006-> etuvaloista päätellen) tuli vastaan Jyväskylän Seppälässä vähän klo 19 jälkeen. Minä olin matkalla tyttöystävän (mopo)autolla hakemaan siihen tulppia.  ;D
Bandit 1200 S vm. -04 2007-2012,  2013-2018 Suzuki RF 900 R -96, Kawasaki ZZR 1200 -04 2018 -2020 BMW K1200S -05 2020 ->

Jukkath

Tänään noin puol 8 jälkeen meni musta vesirosvo syökerin tuvan ohi, kun olimme kaffella.
Marttilassa tumma (sininen tai musta) välimallin S meni letkan viimeisenä. Letka tuli Forssan suunnasta ja kääntyi Pusulaan päin. Istuimme tauolla linja-autopysäkillä.

Unlit

Tänään tuossa puolen päivän maissa ajeli musta gsx-fa 2-tietä Hki suuntaan. Itse odottelin Härkätiellä parin muun pyörän kanssa vuoroani päästä yli Hml suuntaan. Hyvän näkönen peli sekin on, mut jotenkin toi uusikoppasen gsf:n ulkonäkö miellyttää enemmän...

muumu

Norjan kaikalla pongasimme usemmankin Banditin. Pohjoisin Bongaus Trömsössä Skandikin parkissa josta oli jo hävinnyt aamulla kun itse lähdimme liikkelle (jonne btw en suosittele varaamaan huonetta koska: A) Hotelli on korvessa B) Vieressä kuitenkin lentokenttä C) Ravintolan buffet koostuu ylikypsistä vihanneksista ja jostain muusta mätöstä mutta hinta kuitenkin tasoa ravintola D) Huoneet melko huonossa hapessa E) Näkymät lentokentällä  F) Aamiaisella saa kuunnella lattianvahaajien työskentelyä G) ei jaksa enää listata jättäkää vaan väliin)

Toiset kaksi myörää bongattiin Karessuvannossa Nesteen pihalla (vinkki: kannattaa käydä Ruotsissa tankilla&ostoksilla kun ajelee tuota joen vartta)
BAT1200S -01

Isorosmo

Kaks bongattu Hyvinkään ABC:llä, toinen iso -07 ja toinen pikkunen vanha, tosi nätti ,koppanen. Pikkusessa edellisen omistajan jäljiltä tarrat. Forumia mainostettu
1200S -06

Unlit

Ja tänään siinä 10:45 tietämillä Härkätietä Hml suuntaan harmaa uuskoppanen S. Itte ajelin just punasella Bläkkärillä kaverin perässä, joka taasen tyyräs mun Bandua.

numbie

Tänään noin klo 14 tiellä 431 Hirvensalmen jälkeen ajoin tummansinisen vanhemman 1200 S (3 laukkua) edelle. Kotimatka Ponusta ja vähän raskaampi kaasukäsi... ::) ::)
Bandit 1200 S vm. -04 2007-2012,  2013-2018 Suzuki RF 900 R -96, Kawasaki ZZR 1200 -04 2018 -2020 BMW K1200S -05 2020 ->

tonttuj

Luulen että bongasimme emännän kanssa Antsan ja Akin Klaukkalan Metsäkyläntiellä tänään sunnuntaina yhden korvilla ennen vanhan Hämeenlinnantien ylitystä.

Jos eivät olleet he, morotus oli kuitenkin yksi reippaimmista ja iloisimmista tämän kesän morotuksista.

track08

Eilen n. 16:15 Perniössä välimallin musta S-Bandit, eilen n. 17:00 Paimion hujakoilla ykköstiellä uusi kirkkaansininen S-Bandit ja tänään jossain Rauman eteläpuolella 8-tiellä joskus (arviolta) klo 19 paikkeilla uusi viininpunainen S-Bandit.
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

G-man

Tänään iso S-Rosmo Palokan ABC:llä, aikuinen miesi, moikattiin.
Mikä ihaninta, nuori nainen sen jälkeen 1200S:llä Kuopion moottoritien kohdalla ABC:llä. ;)

petsku

Tänään tiellä 25 Lohjan liittymän kohdalla tummansininen ässä  ja kehä 3:lla sinivalkoinen ässä Hämeenlinnan tien kohdalla.. :)
1200N-01
Ex-pyörät: 1200N-00  1200N-99  1200N-02

Mauri

http://dy.fi/zn3 taisi olla tuo parkki jossa parkissa saman näköinenja väritykseltään samanlainen kuin oma eli


Miki

Menkööt Bandiitista tämäkin, sama pyörähän se on, muovia vain lisätty ja vähän mittaristoa uudistettu; Harmaa GSX 1250 FA Kokkolassa Pohjoisväylällä tiistaina 03.08. joskus kello 17:30 aikaan. Kääntyi Kaanaanmaantielle valoristeyksessä... pitääkin "pyöräillä" kaupungin sillä alueella jos vaikka pääsisi jututtaan pyörän omistajaa, nätti oli peli.
650S-07

Jusa

Lainaus käyttäjältä: Miki - elokuu  4, 2010, 15:49
Menkööt Bandiitista tämäkin, sama pyörähän se on, muovia vain lisätty ja vähän mittaristoa uudistettu; Harmaa GSX 1250 FA Kokkolassa Pohjoisväylällä tiistaina 03.08. joskus kello 17:30 aikaan. Kääntyi Kaanaanmaantielle valoristeyksessä... pitääkin "pyöräillä" kaupungin sillä alueella jos vaikka pääsisi jututtaan pyörän omistajaa, nätti oli peli.

OT:
Eikös ne jossain testissä sanoneet suzukin puolelta, että "tätä uutta GSX 1250 FA:ta ei saa missään nimessä kutsua katetuksi bandiitiksi. Se on ihan eri pyörä.... Tai jotain sinne päin... ;D

tonttuj

Lainaus käyttäjältä: Jusa - elokuu  6, 2010, 21:20


OT:
Eikös ne jossain testissä sanoneet suzukin puolelta, että "tätä uutta GSX 1250 FA:ta ei saa missään nimessä kutsua katetuksi bandiitiksi. Se on ihan eri pyörä.... Tai jotain sinne päin... ;D

Banduksi mää sitä haukun päivittäin.