Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

Bandit bongattu

Aloittaja välläri, heinäkuu 30, 2007, 13:29

« edellinen - seuraava »

bandu 12

#525
Lainaus käyttäjältä: Jepa - huhtikuu  9, 2010, 10:12
8.4 Jyväskylässä rauhanlahden voimalaitoksen kohdalla kiihdytteli sinivalkoinen ässä viherlandiaan päin....
Minä ajoin siitä kertomasi värisellä tuotteella juuri eilen..
Jos takki oli sininen, se olin todennäköisesti minä.

Arppa75

Eilen 8.4 bongattu naku bandiitti Rovaniemellä alkuillasta Kemintien Viirinkankaantien valoista...

Juhastar

Lainaus käyttäjältä: Antsa - huhtikuu  9, 2010, 00:09
Terve tuloa joukkoon.
Oliko se sun peli tämän vuotinen kun oli rekkarissa numerot ylhäällä ja sit vasta kirjaimet?

Nyt sit vaan mukaan ajeleen esim. ens keskiviikkona Syökeriin ilta kahville ja tietty muuallekkin minne kerkii.

T. Antsa

Pyörä on viime vuoden mallia, mutta ostin sen tämän vuoden maaliskuussa.
Kiitti kutsusta, mutta keskiviikko illat on melko kiireisiä.
Tässä uutena kysyisin onko olemassa jotkut vakkari tapaamiset, vai sovitaanko niistä täällä?

T. Juhastar

Hale63

Lainaus käyttäjältä: Juhastar - huhtikuu  9, 2010, 22:47

Tässä uutena kysyisin onko olemassa jotkut vakkari tapaamiset, vai sovitaanko niistä täällä?

T. Juhastar

Vuoden 2010 tapaamisista löytyy tarinaa täältä
Hayabusa 2003
ex Bandit 1200S -99

-VMK-

Lainaus käyttäjältä: Arppa75 - huhtikuu  9, 2010, 21:58
Eilen 8.4 bongattu naku bandiitti Rovaniemellä alkuillasta Kemintien Viirinkankaantien valoista...



Ettei vain ollu väriltään sininen? Jos oli nii sit se olin mie.  8)

Hombre

Lahdessa Holma kymijärventiellä, uusikoppainen sininen  banditti,

noin niinkuin eka bongaus tälle vuodelle banduista.
Kotka with flavor,,,

Micoteus

Tänään aamupäivällä Porissa bongattu musta S-mallin rosvo,tais olla iso.Ajeli vanhankoiviston tietä väinölää kohti,itse olin seolla tankkaamassa kotiloa :)

ravennium

Tänään, Turuus, uudenmaankadun ja itäisen pitkäkadun risteyksessä bongasin hopeisen uudemman S-mallin, sen verran nopeasti tuli vastaan etten kuutioita erottanut. Liekö foorumilaisia?? Itse olin autolla (eli hukuin massaan) viemässä emäntää Turkkuseen... Pitänee käydä hakemassa sille äkkiä uus kypärä, jottei tarvii autolla ajella.

bandu 12

  Tänään bongattu 2kpl mustia. Jkl laukaantieltä kääntyi Palokkaan päin n.kl12.30 vanhempikorinen 600N.
Muuramessa ajoi vastaan uudempi S -malli Jämsään päin n.kl17.30. Kuutioita en ehtinyt katsomaan.

Arppa75

Lainaus käyttäjältä: -VMK- - huhtikuu 10, 2010, 17:18
Lainaus käyttäjältä: Arppa75 - huhtikuu  9, 2010, 21:58
Eilen 8.4 bongattu naku bandiitti Rovaniemellä alkuillasta Kemintien Viirinkankaantien valoista...



Ettei vain ollu väriltään sininen? Jos oli nii sit se olin mie.  8)


Joo, sininen oli

Ricoliina

Parolassa Myllytiellä 10.4. iltapäivällä ohi ajoi sinivalkoinen Bandiitti.
GSF 650 SA -08 musta
Elät vain kerran – mutta kerta riittää, jos hoidat homman hyvin. - Joe E. Lewis

numbie

Jyväskylässä eilen su n. klo 18 Kukkumäen Roilin (Teboil) alamäessä tuli vastaan sininen 2006 -> Bandit (valosta päättelin vuosimallin, eikös tuossa 2005-06 vaihtunut valo erilaiseksi).  ;D

Kotilolla olin liikenteessä, mutta meinasin melkein kääntyä takaisin ja käydä vaihtamassa kulkuneuvoksi Banditin... ;D ;D
Bandit 1200 S vm. -04 2007-2012,  2013-2018 Suzuki RF 900 R -96, Kawasaki ZZR 1200 -04 2018 -2020 BMW K1200S -05 2020 ->

wiki

Ei ole täälä päin vielä bandittejä näkynnyt noita enduroita kylläkin . :P

Hekku

Tänään klo 15.00 Klaukkalan keskustassa eteläänpäin ajossa hopeanvärinen S mallin bandu, musta takaboksi ja kuskilla heijastinliivi päällä.

ravennium

Lainaus käyttäjältä: ravennium - huhtikuu 11, 2010, 19:08
Tänään, Turuus, uudenmaankadun ja itäisen pitkäkadun risteyksessä bongasin hopeisen uudemman S-mallin, sen verran nopeasti tuli vastaan etten kuutioita erottanut. Liekö foorumilaisia?? Itse olin autolla (eli hukuin massaan) viemässä emäntää Turkkuseen... Pitänee käydä hakemassa sille äkkiä uus kypärä, jottei tarvii autolla ajella.

Jaha, sama risteys ja vastaan tuli N mallin musta Bandu. Oli veljelliset moikkaukset :) Oli niin samanlaiset mopotkin. Kello taisi olla jotain 19.00 paikkeilla.