Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

Bandit bongattu

Aloittaja välläri, heinäkuu 30, 2007, 13:29

« edellinen - seuraava »

numbie

Norjassa Haldenissa bongasin vanhemman mallin vihreän Banditin paikallisen mc-liikkeen pihalla. Ruotsissa bongasin 750 GSX nakun Södertäljessä, tuli viereeni kun olin Macissa miestä tankkaamassa. Liekö tuo 750 laskettavissa Banditiksi?
Bandit 1200 S vm. -04 2007-2012,  2013-2018 Suzuki RF 900 R -96, Kawasaki ZZR 1200 -04 2018 -2020 BMW K1200S -05 2020 ->

-SM-

Piipahdin myös kaffetuvalla pikimmiten

waterboy_

Meikäläisen hopeisen pikku-Rosmon (varustettu foorumin tarroilla) voipi bongailla tällä viikolla ja ensi viikon alkupuolella akselilla Vaasa-Oulu-Ruka-Lappeenranta. Isäukko lainasi pyörää ja reissailevat vaimonsa kanssa ympäri Suomea. Jos satutte näkemään kyseisen parivaljakon jossakin, käykäähän moikkaamassa. Oon kovasti foorumia mainostanu isukille, mutta vastaanotto on ollut vielä kohtuullisen nihkeää. Mukavien foorumilaisten tapaaminen saattaisi innostaa parivaljakon pyörimään tännekin... :)

tt1000

Rovaniemen Tarvikekeskuksessa myynnissä ahdettu pikku Bandit. Hakekaa pois.
http://www.motopalsta.com/vaihto/?uusi=0&id=94265
1000 GSX-R K1 Turbo 267 rwhp<br />1200(S) -97 ex<br />Fude San Remo 50 cc -o4 ex<br />No licence team (22.7.-21.8.2008).

KAKE-71

Eilen Vaasan moottoritiellä iltapäivällä hopeinen bandiitti ja kakspäällä olivat liikentees, en huomannu oliko foorumin tarroja, kun tulivat justiin rampilta motarille, niin ja itse olin kotilolla matkas.
SUZUKI HAYABUSA -09
EX.SUZUKI HAYABUSA -06
EX. SUZUKI SV 1000 -03
EX. SUZUKI BANDIT 1200s  -99

BTmies87

#410
JKL kuvan moottoripalvelun pihassa oli tänään sininen bandit noin 10-20min sitten, s malli oli. Kuutioista ei tietoa.
Oletko foorumilaisia? Jos olet niin oletko silminnäkijä sellaiselle idiootille, mahdollisesti intruder kuski. Joka väänsi banduni vasenta peiliä ilmeisesti kostoksi siitä että että kun hänen kaverinsa oli parkkeerannut pyöränsä taakseni ja ilmeisesti hänen mielestään jätin liian pienen raon hänen pyörällensä vaikka hän olisi sen siihen varmasti saanut pärränsä laitettua.  Jos näit tilanteen niin näitköhän hänen rekisterikilpeänsä? olisi kiva tietää saada tietoa tekijästä.

Korjaus: hd>intruder. Sori paha moka.

Black Bandit

Tänään Turussa Tall Ships' Races tapahtuman yhteydessä bongattu kaksi viininpunaista vesirosvoa. Toinen kokokatettu, kolmen laukun setillä, toinen puol nakuna, takalaukun kanssa. Kummassakaan ei ollut kerhon teippejä, mutta hienoja olivat silti.  8)

suba10

Jep, sillä kokokatetulla olin katsomassa purjelaivoja ja samalla hain Stormmilta vaihteennäyttäjän. Oli kyllä tosi simppeli kytkeä paikoilleen.

suba10

Niin ja teipit tulee huomenna postista.

Hombre

Kovasti Halen hybridin näköinen mopeti ajeli vastaan janakkala - lammi välillä  ;D
Kotka with flavor,,,

Hale63

Lainaus käyttäjältä: Hombre - heinäkuu 23, 2009, 21:19
Kovasti Halen hybridin näköinen mopeti ajeli vastaan janakkala - lammi välillä  ;D

Näinpä tapahtui ja omasta puolestani havaitsin varsin hienoon t-paitaan sonnustautuneen veli Hombren.  ;)
Hayabusa 2003
ex Bandit 1200S -99

tsumia

Musta iso vesirosmo bongattu Porin lentokentän parkissa tuossa kymmenen jälkeen iltasella.
1250SA -07

Pake

Tänään Iistä ajeltua tuli pohjantielllä punainen bandu vastaan ::)

duratech

#418
Olin polkupyörällä pojan kanssa Turussa uittamon rannassa ja 10min. sisällä tuli 2 Bandittia vastaan,ens punainen, Bemarin perässä (naiskuski?),ja sit heti perään metallihopea?
Kai niitä vaan sit näkee eri silmällä kun on ittekkin hommannut  :)

Hombre

Komian värinen Isorosvo tuli vastaan tänään Janakkala - Lammi välissä   ::)
Kotka with flavor,,,