Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

Bandit bongattu

Aloittaja välläri, heinäkuu 30, 2007, 13:29

« edellinen - seuraava »

akylas

Oliko se Antsan Bandiitti Hki pyörä ja Mopon edessä eilen?
Itse pistin viereen kun huoltoon jätin.
GSF 1250SA -08, AJS 18S -52

klasu71

Nähty Hallissa sininen 1200S joka paineli yli 260km/h lukemat nopeusmittauksessa, eipä ollut tarroja mutta kuski oli Fibanacci  ;)

Antsa

Lainaus käyttäjältä: akylas - heinäkuu  1, 2009, 03:01
Oliko se Antsan Bandiitti Hki pyörä ja Mopon edessä eilen?
Itse pistin viereen kun huoltoon jätin.
Joo olipa se.
Ostin eteen uuden Pilot Road 2 nakin.
Oletko saanut hyvää palvelua?  Itse olen erittäin tyytyväinen.
1250 SA ABS-14. EX 1250 SA  ABS-12.   EX 1250 SA  ABS-10,   EX 1200 SA -06

akylas

Joo palvelu on ollut kyllä hyvää... Aika kiireisiä kyllä ovat.
Nyt tosin kun huollatin reissun jälkeen pyörän oli kavereille tullut pikkanen virhe...
Kuitissa 4litraa öljyä maksoi 175€  :-\. Sillähän sais jo pari barrelia...
Siinä sitten vähän aikaa ihmettelin ennen kuin älähdin. sain sit 133€ takas.
Noh... näitä sattuu... On se paljon halvempi kuin edellinen huoltopaikka.
GSF 1250SA -08, AJS 18S -52

Antsa

Joo ja pyörän saa alle korjauksen tai huollon ajaksi ilman ruikutusta.
1250 SA ABS-14. EX 1250 SA  ABS-12.   EX 1250 SA  ABS-10,   EX 1200 SA -06

Hombre

Musta vesinaku, eilen Kotkan keskustassa.
Kotka with flavor,,,

Teme78

Keskiviikkona taisi tulla nähtyä Maurin Bandiitti parkissa hänen koti ovellaan Vuosaaressa.

Eilen Torstaina Postintaipaleella Raskoneen  pihalla musta iso Bandu sivulaukuilla.
1200S -05/06

Mauri

Lainaus käyttäjältä: Teme78 - heinäkuu  3, 2009, 23:33
Keskiviikkona taisi tulla nähtyä Maurin Bandiitti parkissa hänen koti ovellaan Vuosaaressa.

Eilen Torstaina Postintaipaleella Raskoneen  pihalla musta iso Bandu sivulaukuilla.

jaahas sitä ollaan kierretty kattelemas paikkoi mistä helpoimalla sais pyörän vietyy  ;D

Teme78

Joo pitäähän sitä katsoa mistä löytyis Rosvoja ;) No mut oikeesti oltiin duunissa siinä viereisellä kadulla ja kävin sit vekslailemassa kuorma-autoa siellä teitin kääntöpaikalla,kun haettiin asiakkaan loput irtaimistot varastosta.
Oli se siinä niin framilla ettei sitä voinut olla huomaamatta. Sit piti katsella foorumilta löytyiskö vastaavaa.
Ja kuinkas ollakkaan
1200S -05/06

Jukkath

Tänään vähän ennen puoli neljää menin Someron ABC:n ohi ja jollen väärin katsonut, niin pihassa seisoi varmaan pari Bandua toinen punainen ja toinen hopea. Oli kiires kotiin, niin en sitten kääntynyt ympäri ja käynyt katsomassa tarkemmin :(

Mauri

Tukholmassa olen ja hetki sitten törmäsin laivaan pääsyä Banditin jonossa, täällä kuulemma on muttei muista nyt mitäs sanoi käyttäjä nimekseen. Viikon reissu kuulemma oli ja norjasta ylhäältä alas ja stockikseen, helsingistä sitten nurmijärvelle. Tämä informatio tuli noin minuutin aikana kun toki piti mennä haastattelemaan kun Banditin näin, too bad tolla rouvalla menee hermot heti jos oma jono etenee ja piti kiivetä autoon taas.

numbie

Eilen Jyväskylän keskustassa Shell Veturin pihassa n. klo 12 vanhempi vihree 1200 Bandit nosteli pirtsakasti keulaa kaasulla.

Samoin tuolla Killerin lähistöllä asuvan kaverin rivitalon pihapiirissä asustelee vanhempi vihreä 600 S

(mallit siis KULT eli ennen 2001)
Bandit 1200 S vm. -04 2007-2012,  2013-2018 Suzuki RF 900 R -96, Kawasaki ZZR 1200 -04 2018 -2020 BMW K1200S -05 2020 ->

Esaba

Lainaus käyttäjältä: Mauri - heinäkuu  6, 2009, 16:59
Tukholmassa olen ja hetki sitten törmäsin laivaan pääsyä Banditin jonossa, täällä kuulemma on muttei muista nyt mitäs sanoi käyttäjä nimekseen. Viikon reissu kuulemma oli ja norjasta ylhäältä alas ja stockikseen, helsingistä sitten nurmijärvelle. Tämä informatio tuli noin minuutin aikana kun toki piti mennä haastattelemaan kun Banditin näin, too bad tolla rouvalla menee hermot heti jos oma jono etenee ja piti kiivetä autoon taas.
Tuli ajeltuu 3600 km lenkki suomen itärajaa ylös, pellosta rajan yli siitä sitten norjaan lofooteille, alas levangeriin ja tukholmaan, jossa Mauri kävi pikasesti moikkaa. Säät suosi koko matkan ajan, ja emännät pysy ruodussa.

Sveni

Sunnuntaina 5.7. illalla Haliskossa Vaskiontiellä Bandit kääntyi poispäin, mutta kuski moikkasi.

Maanantaina 6.7. olin kotterolla liikenteessä, kun Turun Motonetin pihasta lähti vanhemman mallinen, tummanharmaa Bandit.


1250SA -08

Pulpito

Jyväskylässä liikkeessä Ö:n exä??