Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

Bandit bongattu

Aloittaja välläri, heinäkuu 30, 2007, 13:29

« edellinen - seuraava »

Teme78

Tänään olin päivällä parkissa Kaivarissa siinä Tähtitorninmäen levikkeellä.
Kukas ajeli ohitse mustalla S-mallin rosvolla joka oli varustettu takalaukulla.

Sit himaan tullessa samoilla tuntomerkeillä oleva laskeutui Yliskylän rampista Herttoniemeen päin.
1200S -05/06

Suikkanen

Lainaus käyttäjältä: Teme78 - toukokuu  6, 2008, 21:28
Tänään olin päivällä parkissa Kaivarissa siinä Tähtitorninmäen levikkeellä.
Kukas ajeli ohitse mustalla S-mallin rosvolla joka oli varustettu takalaukulla.

Sit himaan tullessa samoilla tuntomerkeillä oleva laskeutui Yliskylän rampista Herttoniemeen päin.
Ettei vaan ollut s24:n HD-mies 8)

Teme78

Kenenkäs Rosvo oli tänään Vantaalla Manttaalitie 5-7 pihassa.
1200S -05/06

MiJoh

Tänään oli aika hiljaista Lahden satamassa puol seiskan aikoihin mutta tuli sinne kolmanneksi pyöräksi yks uudempi iso musta bandiitti. Takalaukku oli kiinni siinä pyörässä. Mä lähdin kohta siitä sillä pienellä sinisellä banditilla ajoja jatkamaan.

purpeli

Tänään bongattu 1 punainen 1200 bandiitti tietoenatorin vieraspaikalla treellä. Löytyykö hemmo kenties täältä?

välläri

Vammalan Neste,musta iso S rosteri yoshimuralla ja kolmen laukun telineellä.
Kyllä oli kerrassaan kaunis näky.Ihan meinasin liikuttua.

Aksu|

Sinivalkoinen -04 bandiitti bongattu Hämeenlinnassa matkalla kohti hätilää Paasikiventien ja Aulangontien risteyksessä. Itse torkuin aulangontiellä valoissa  ;D

tmk

Eilen Padasjoen ABC:llä samaan aikaan tankilla punainen 1200. Jotain se kuski siinä mulle jutusteli mutta oli niin tiiviit tulpat korvissa etten juuri mitään kuullu  ;D. Tampereen suuntaan ajeltiin hetken matkaa peräkkäin. Olikohan voorumin porukkaa?
1200S -02
ex 600S -04

purpeli

Yksi onnellinen bandit 1200S:n omistaja taitaa asustella hallituskadulla tampereella, kun niin usein siinä sellainen pyörä on kolmen laukun kera. Onnea ja menestystä omistajalle!

harmaahukka

Noin 10-vuotias punainen 600 S Koskenkylän ST1:llä. Äijä oli aloittamassa 30 v tauon jälkeen taas mopoilua. Suzukissa oli halunnut pitäytyä edelleen. Unohdin pakana mainostaa forumia, toivottavasti hoksasi tarrat.

-hh-
1200S -05

MiJoh

Punainen iso naku rosmo bongattu tänään noin kello seitsemän illalla Keragrillin pihalta valtatie 25 varrella. Oli laitettu alakatetta ja laukkutelineet. Mietin että olenkohan nähnyt kyseisen pyörän kuvan mahdollisesti jossain tällä foorumilla?

Mc Nikke

Lainaus käyttäjältä: MiJoh - kesäkuu  5, 2008, 21:14
Punainen iso naku rosmo bongattu tänään noin kello seitsemän illalla Keragrillin pihalta valtatie 25 varrella. Oli laitettu alakatetta ja laukkutelineet. Mietin että olenkohan nähnyt kyseisen pyörän kuvan mahdollisesti jossain tällä foorumilla?
Olet juu, minähän se sinne Keragrillille kahveelle pysähdyin.. Höpöttelit siinä jonku kotilokuskin kanssa, ni en sit tullu jutteleen.. Kahveet tuli juotua vanhemman pariskunnan kanssa, jotka oli liikkeellä vanhalla Yammun 900:lla.
1200 N -96 R.I.P.
1200 tuunattu N -03

Miki

Kokkolassa ABC Heinolankaaressa punainen iso Rosvo. "Puhekaverina" Joku Kawasakin vanhempi custom.  Bandit lähti kohti pohjoista... oliskohan ollut Sautinkari ja Kokko Treffenit kohteena? Molemmissa pyörissä kyytiläiset mukana. Tämä siis nähtynä 7.6. siinä ilta kahdeksan aikaan.
650S-07

Jukkath

Eilen 18.6 bongattu  vanhanmallinen iso punainen S Forssassa autokeitaan risteyksessä menossa Turun suuntaan toisen pyörän perässä.
Oliskohan aika ollut jotain 5 paikkeilla iltapäivällä.

Korrre

Tänään tuli Riku Motorin pihassa bongattua musta uus runkonen iso banditti asiallisiaan kuuluvilla tarroilla varustettuna :) heti pisti silmään kun .org tarrat oli liimattuna.