Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

Bandit bongattu

Aloittaja välläri, heinäkuu 30, 2007, 13:29

« edellinen - seuraava »

numbie

Eilen illalla klo 20.30 Jyväskylässä Sammonkadulla: pihassa parkissa 97-00 1200 N, väri sellainen tummanvihree. Hieman kuurassa... :o :o (liekö ollut jo talviteloilla?) ???
Bandit 1200 S vm. -04 2007-2012,  2013-2018 Suzuki RF 900 R -96, Kawasaki ZZR 1200 -04 2018 -2020 BMW K1200S -05 2020 ->

Topi

Tänään bongattu turkoosin sininen 650 s Bandit meidän taloyhtiön pommisuojassa. ;) T:Topi

Teme78

Tiistaina HD-centerin huollon puolella näytti olleen jonkun sininen ROSVO.
Saitin tarrat siinä ainakin oli kiinni.
1200S -05/06

track08

Lainaus käyttäjältä: Teme78 - maaliskuu  6, 2008, 19:28
Tiistaina HD-centerin huollon puolella näytti olleen jonkun sininen ROSVO.
Saitin tarrat siinä ainakin oli kiinni.

House of Bikesissa oli mun pikku-Bandit tosiaan huollossa. Eilen kävin hakemassa sen ajoon. Eilen siinä viiden ja kuuden välillä en nähnyt yhtään 2-pyöräistä, pari tuntia myöhemmin kun olin autolla liikenteessä, niin Herttoniemessä Megahertsin kohdalla näin hopean värisen Banditin. Pikku-Bandit se kai oli väristä päätellen.

Tänään Itäväylää itäänpäin Kehä I:sen risteyksen kohdalla ajoi kirkkaan sininen Bandit. Pikkunen kai sekin oli väristä päätellen. Ainakin se moikkasi, ties vaikka olis foorumilaisia.

Ja kun keskustaan päin kurvasin niin kahdenkymmenen moottoripyörän jälkeen sekosin laskuissa. Ainakin Triumphin pyöriä näkyi, Suzukin ilmeisesti kuussatanen gixeri ja jokunen nojatuolimallinen pyörä näkyi myös mitä nyt ajamiselta ehti niitä tunnistelemaan.

Mutterilla (siis siellä Kaivopuiston edessä) oli kolmikko joka ohitti mut aikasemmin jossain Kauppatorin hujakoilla. Aika hurjaa kaistojen ja autojen välissä puikkelehtimista oli, mutta sellaset mörinäpöntöt löytyi kaikista, että ainakin ne kuuli. Ajoin vielä samaan aikaan niiden kanssa Uudenmaankadun tunneliin ja melkoinen meteli niistä lähti. Nauratti kun yksi niistä sammutti pyöränsä liikennevaloissa vain kuullakseen mitä kaverillaan oli asiaa. :D

MP-kausi on nyt sitten virallisesti avattu. :)
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

raichuwood

No huh huh, muutama pyörä ollut liikenteessä. Mä olin ihan täpinöissä, kun näin pitäjänmäessä yhden uudehkon cebarin. Kyllä alkaa pikkasen kuumottaa että pääsisi ajamaan. Pari viikkoa menee jo ihan siinä, että saan busan iskarin jenkkilästä tänne ja sitten alle. Muuten alkaakin olla jo valmista.
1200 -04

Teme78

Lainaus käyttäjältä: track08 - maaliskuu 11, 2008, 19:29
Lainaus käyttäjältä: Teme78 - maaliskuu  6, 2008, 19:28
Tiistaina HD-centerin huollon puolella näytti olleen jonkun sininen ROSVO.
Saitin tarrat siinä ainakin oli kiinni.

House of Bikesissa oli mun pikku-Bandit tosiaan huollossa. Eilen kävin hakemassa sen ajoon.


No johan sattui.Olimme sit samaan aikaan notkumassa siinä huollon tiskillä :)
Joutuvat viel tekee sun pyörään aikasta pikaisen öljyn vaihdonkin kun olivat sen unohtaneet.
1200S -05/06

raato66

viininpunanen vanha "S" bongattu Halikon ja Marttilan välillä klo15 aikoihin, kuka tunnustaa? ;D

Teme78

Track08 ajelitko tänään Laajasalosta Herttoniemen suuntaan?
Ajelin kotilolla siinä sun perässä,kunnes käännyit Shelliltä Laivalahdenkadulle.
Sit hetken päästä mentiin minä edellä ja sinä perässä pitkin Laajasalontietä,kunnes käänsin Skodani pois
tieltäsi hidastamasta sinun vauhtia ;D
1200S -05/06

MiJoh

Bongattu tänään n. klo 15 viininpunainen uudempi bandit Lahden citymarketin luona menossa renkomäkeen päin. Ehdin nähdä vain vilaukselta etten tiedä oliko iso vai pienempi mutta naku kuitenkin oli. Risteyksessä oli myös kolmen muun pyörän ryhmä aloittemassa kesän ajoja.

tmk

Tänään tuossa tunti sitten Hervannan valtaväylällä Tampereella. Kaukaa katsottuna tais olla vähän vanhemman mallinen naku.
1200S -02
ex 600S -04

morris66

Lauantaina 29.3.2008 klo n.12.00 Vantaalla,  Uusi 2008 hopean värinen Bandu Peijaksentiellä josta kääntyi Rekolantielle ja meni tankille Rekolan Shellille.........

fantti

Tänään n.klo 16.00 kurvasi hopeanharmaa uudempi runkoinen pikkubandiitti  Espoon Lintuvaaran shellille.

petska

eilen tuli ylivieskassa tummansininen bandiitti vastaan...omaa en viitti lähteä sotkemaan ja loppuviikosta sataa lunta... ;)
Suzuki gsf  1200s vm03...tyttöjen malli (vapari) 1216cc... akran race ränni..RS-36...dyna 2000... Suzuki gsxr 1100
ex suzuki gsf 1200s vm98 mut kuitenkin tallissa, ex suzuki gsx750es vm86 ja tietysti 57vm pappatunturi...

Hale05

Haminassa uudempi hopea klo 17 aikoihin ja Karhulassa musta vanhempi naku klo 18 aikoihin. Liekö foorumilaisia? Ite olin liikkeellä sillä keltavanteisella ja he**etin pahaäänisellä :D
1200N -97

harmaahukka

Eilen Riku-Motorin pihamaalla hopeinen 1200 S Yoshin putkella, bellyllä, teräspunosletkuilla, ohjausiskarilla, "tomtomilla", merkkiketjunsuojalla, miniledivilkuilla yms.

-hh-
1200S -05