Paljonko Rosmo kulkee ?

Aloittaja Unhola, heinäkuu 29, 2007, 19:21

« edellinen - seuraava »

harmaahukka

Näyttäisi olevan aika monen mittaamaa todellinen huippu juurikin tuo 245 (paitsi viritetyt siis). Kaipa joku +-10 tulee mökäputkesta, kuskin asennosta ja painosta, tuulesta jne. Itsellä kun ei sigmaa tms., niin vaan mittarin asennosta olen omani arvannut, ja muiden kokemuksista ynnäilty lopputulos.

-hh-
1200S -05

Hippendale

Meikäläisen rosmolla ajettu huippu on 204 km/h (GPS:n mukaan kalibroitu sigma mittarina), pyörä olis kuulema vielä menny, mutta kuskilta loppu kantti ja toppatakki alkoi lepattamaan, eikä ajo-ominaisuudetkaan ole enää tuollaisella leveätankoisella nakulla noissa vauhdeissa kovin miellyttävät. Testi suoritettiin tietenkin suljetulla alueella, enkä ollut itse puikoissa.
1200N -97
Speed kills, but who wanna live forever       Anatomia

Mauri

kylhän toi nakuna kulkee ihan riittävästi

busai

Nyt vakio nokilla sain 260km/h mittariin ja kiekat oli 9000rpm,saappa nähdä jaksaako gikserin nokilla kiertää korkeemmalle,huhuja olen kuullut neulan vaipumisesta sinne diginäytön päälle asti,putki+dyno+nokka virityksellä.

petska

Lainaus käyttäjältä: busai - kesäkuu 14, 2009, 09:56
Nyt vakio nokilla sain 260km/h mittariin ja kiekat oli 9000rpm,saappa nähdä jaksaako gikserin nokilla kiertää korkeemmalle,huhuja olen kuullut neulan vaipumisesta sinne diginäytön päälle asti,putki+dyno+nokka virityksellä.

no tuokin riippuu kuskin painosta...miten jaksaa vitosella kulkea.... :) oma mopo kulkee niin etten ole etes ajanut kunnolla kaasu pohjassa.... :D tullut tieten vanhuus.... mut nätisti nappaa 250 tauluun
Suzuki gsf  1200s vm03...tyttöjen malli (vapari) 1216cc... akran race ränni..RS-36...dyna 2000... Suzuki gsxr 1100
ex suzuki gsf 1200s vm98 mut kuitenkin tallissa, ex suzuki gsx750es vm86 ja tietysti 57vm pappatunturi...

Hippendale

Lainaus käyttäjältä: Hippendale - kesäkuu 12, 2009, 13:56
Meikäläisen rosmolla ajettu huippu on 204 km/h (GPS:n mukaan kalibroitu sigma mittarina), pyörä olis kuulema vielä menny, mutta kuskilta loppu kantti ja toppatakki alkoi lepattamaan, eikä ajo-ominaisuudetkaan ole enää tuollaisella leveätankoisella nakulla noissa vauhdeissa kovin miellyttävät. Testi suoritettiin tietenkin suljetulla alueella, enkä ollut itse puikoissa.

Olihan tuo 204 aika nolo, nyt kokeiltu samoissa olosuhteissa 229 km/h nelosella, ei tarvinnu enää viidettä vaihdetta vaihtaa... ;D
1200N -97
Speed kills, but who wanna live forever       Anatomia

Fibanacci

No mulla mitattiin siellä Hallin nopeusmittauksessa tutkalla 262 jota on itsekin vaikea uskoa mutta pakko kai se on kun niin väittivät. Sattui varmaan olosuhteet ihan nappiin ja onhan siellä 5% alamäkikin apuna. Oli kyllä ajoasentokin sellainen, että kadulla en ikinä uskaltais ajaa siinä asennossa ::) On siis nokat, koko putki yms. härpäkkeet.
1200S -03
ex 600s -97 (bomberoitu)

Hippendale

Lainaus käyttäjältä: Fibanacci - heinäkuu 17, 2009, 13:07
No mulla mitattiin siellä Hallin nopeusmittauksessa tutkalla 262 jota on itsekin vaikea uskoa mutta pakko kai se on kun niin väittivät. Sattui varmaan olosuhteet ihan nappiin ja onhan siellä 5% alamäkikin apuna. Oli kyllä ajoasentokin sellainen, että kadulla en ikinä uskaltais ajaa siinä asennossa ::) On siis nokat, koko putki yms. härpäkkeet.

Mutta sulla on katteet... ;)  En usko, että käyn koskaan kokeilemassa paljon tuo oikeasti kulkisi, alkaa tuntumaan nakulla ilmavirta aika ilkeältä jo kahdensadan jälkeen...selityksen makua, mutta hyvä selitys on kuitenkin aina parempi, kun ei selitystä olleenkaan... ::)
1200N -97
Speed kills, but who wanna live forever       Anatomia

Black Bandit

* 0-100 km/h = 3.4s
* 0-200km/h 14s
* Riittää minulle...

mikke85

Eilen kokeilin mitä rosmo kulkee, 240km/h nelosella meni helposti (mittarin mukaan) mut sitt loppui tie samalla kun pää sanoi ett nyt riittää.
ja ei ollut vielä tarve vitoselle.
Bandit 1200N -01

arv1

150 olen takalaukun kanssa kokeillut. Olisi kai se mennyt vielä vaikka ja kuinka mutta tuossa vauhdissa alkaa takalaukku keventämään etupäätä ja koko pyörä muuttuu leijaksi. Ilmankos boksin sisällä onkin varoitus max 120km/h..

busai

Lainaus käyttäjältä: Fibanacci - heinäkuu 17, 2009, 13:07
No mulla mitattiin siellä Hallin nopeusmittauksessa tutkalla 262 jota on itsekin vaikea uskoa mutta pakko kai se on kun niin väittivät. Sattui varmaan olosuhteet ihan nappiin ja onhan siellä 5% alamäkikin apuna. Oli kyllä ajoasentokin sellainen, että kadulla en ikinä uskaltais ajaa siinä asennossa ::) On siis nokat, koko putki yms. härpäkkeet.

Et satu muistamaan paljonko oli jenkaa tuossa vauhdissa?

Fibanacci

Ei oo ihan tarkkaa muistikuvaa  ::) mutta jossain 10000 kieppeillä mentiin.
1200S -03
ex 600s -97 (bomberoitu)

bandit1157

Eilen meni 240 mittarin mukaan,joten alkuperäisestä tehosta ei oo kovin paljon hävinnyt.Olis ehkä menny kovempaakin,mutta alkoi ylämäki.
Veikkaan,että todellinen jotain 215-220kmh.
Tuulee jo aikalailla tuossakin vauhdissa.Bomber-lehdessä oli juttu,että joku oli vetänyt nakulla ZX12 turbokawalla 338 todellista.
Hurja nopeus nakupyörälle.
Bandit1200N(exS) -04
Yamaha TT350 -86

KAKE-71

Jos ei noin 240km/h riitä nii tarvii si ostaa varmaan Busa tai jotain.
(kaikkihan osaa lujaa ajaa suoralla)
SUZUKI HAYABUSA -09
EX.SUZUKI HAYABUSA -06
EX. SUZUKI SV 1000 -03
EX. SUZUKI BANDIT 1200s  -99