Mitä värkkäsit tänään off topic ?

Aloittaja Leon, maaliskuu 9, 2010, 21:16

« edellinen - seuraava »

reka

#45
Minulla oli suuri kunnia vetää Helsingin kaupungin virkamiesten, mp-kerhojen porukka Hyvinkäältä Räyskälään.
 Menimme ns mutkateitä mm Kytäjän kautta.  Pieni sadekuurokin virkisti matkalla. ;D   Räyskälässä kerroin omat juttuni ko paikasta,sitten,sen jälkeen "meidät"toivotettiin tervetulleeksi Räyskälään.   Ei muutaku syömään,noutopöytä odotti meitä!    Juttua oli/tuli lounastelun aikana,kahvit nautittiin,turistiin mp-aiheisia asioita.
     Minä kiitin miellyttävästä tapaamisesta,toivotin hyvää kesää,välittömästi annoin hanaa, suorinta tietä Hyvinkäälle.  Syynä nopeuteen,ripeyteen oli suuri sateen uhka?
       Loppuselvitykseksi,tein tämän "kimppavedon"Veli Maurin pyynnöstä!  Hän oli estynyt.

petsku

Kävin reippaana kaverina jeesaamassa ex-pomoa duuneissa.. Päivän päätteeksi nautin kotimatkalla(Lohjalta Keravalle) kaatosateesta... :) tarinan opetus on vissiin se että on hommattava jonkin asteiset sadevaatteet noihin ajopuuhiin(vinkkejä voi antaa minkälaiset olis hyvät)...  ??? näin aloittelevana motoristina tuli sit suoritettua se kunnon sateessa ajelu,kun sitä on tähän asti vältellyt... ;D
1200N-01
Ex-pyörät: 1200N-00  1200N-99  1200N-02

reka

Lainaus käyttäjältä: petsku - toukokuu 22, 2010, 20:42
Kävin reippaana kaverina jeesaamassa ex-pomoa duuneissa.. Päivän päätteeksi nautin kotimatkalla(Lohjalta Keravalle) kaatosateesta... :) tarinan opetus on vissiin se että on hommattava jonkin asteiset sadevaatteet noihin ajopuuhiin(vinkkejä voi antaa minkälaiset olis hyvät)...  ??? näin aloittelevana motoristina tuli sit suoritettua se kunnon sateessa ajelu,kun sitä on tähän asti vältellyt... ;D
Joopa,joo.  Olen kastunut/kostunut monta kertaa mp-historiassa.   Yksi halpa ratkaisu,hanki kon,,,ei kun ajoasun päälle vedettävä sadehaalari.  Mutta se pitää olla aina mukana!   Aurinkoista ajokautta! ;D

Mauri

Kiitokset Veli Reka kun olit veturina, ei prkl tätä päätä joka ei osaa lukea kalenteria ja merkata siihen juttuja. Kännykän kalenteriin kyllä merkkaan kaikki mutta se siitä. Lounaan tarjoan reissusta kyllä.

kloppi

Lainaus käyttäjältä: Reka - toukokuu 22, 2010, 21:07
Lainaus käyttäjältä: petsku - toukokuu 22, 2010, 20:42
Kävin reippaana kaverina jeesaamassa ex-pomoa duuneissa.. Päivän päätteeksi nautin kotimatkalla(Lohjalta Keravalle) kaatosateesta... :) tarinan opetus on vissiin se että on hommattava jonkin asteiset sadevaatteet noihin ajopuuhiin(vinkkejä voi antaa minkälaiset olis hyvät)...  ??? näin aloittelevana motoristina tuli sit suoritettua se kunnon sateessa ajelu,kun sitä on tähän asti vältellyt... ;D
Joopa,joo.  Olen kastunut/kostunut monta kertaa mp-historiassa.   Yksi halpa ratkaisu,hanki kon,,,ei kun ajoasun päälle vedettävä sadehaalari.  Mutta se pitää olla aina mukana!   Aurinkoista ajokautta! ;D
eikös se pikku sade (50km) pese vaan itikat ryysyistä ;)
1200T -99 , 1200N -97

KAKE-71

Päivä tuli vietettyä botniaringillä mahtavassa säässä ja jokiskisa (YCC) meni mahtavasti, Waasa mc:n pojat otti kaksoisvoiton ;D. Muutama kaatokin mahtui kyllä joukkoon ja ambulanssi kävi hakemassa yhden kuskin radalta tarkasteltavaksi (en muista mikä luokka oli kysees) >:(.
SUZUKI HAYABUSA -09
EX.SUZUKI HAYABUSA -06
EX. SUZUKI SV 1000 -03
EX. SUZUKI BANDIT 1200s  -99

Unlit

Lainaus käyttäjältä: petsku - toukokuu 22, 2010, 20:42
tarinan opetus on vissiin se että on hommattava jonkin asteiset sadevaatteet noihin ajopuuhiin(vinkkejä voi antaa minkälaiset olis hyvät)...  ???
Itse testasin juuri tänään sadevarustustani, ja ihan normi sadetakki nahkatakin päällä+tixtexhousut tuntuivat toimivan hyvin! Kts. tämä kirjoitus

Täytyy kans hehkuttaa et parhaat tuoksut, mitä pyöräillessä oon kokenu, löytys tänään. Nuori koivumetsikkö, jota oli rankkasade juuri piiskannut, ja johon sitten paistoi aurinko: raikas vihdan tuoksu  8) Se oli hyvä!

bandit1157

Lainaus käyttäjältä: Peltsi - toukokuu 22, 2010, 19:28
Töysän mikroautoradalla oltiin moottoripyöräajovalmennuksessa.Excelsior ajovalmennus piti harjoituksen,
oli huippu hyvä valmennuskurssi ja mielenkiintonen ajaa radalla.Työnantaja järjesti 12hengen porukalle. 8)

Olen siellä joskus iltaisin käynyt "salaa" kiertämässä.Hyvää harjoitusta,eikä tule nii kovia nopeuksia.
Bandit1200N(exS) -04
Yamaha TT350 -86

petska

 Lyhentelin AMW prässäämää painekoteloa 40mm ja heppailin nippuun ja huomenna toiseen puoliskaan viisi reikää ja imusarjan tekeleeseen kiinni :D
Suzuki gsf  1200s vm03...tyttöjen malli (vapari) 1216cc... akran race ränni..RS-36...dyna 2000... Suzuki gsxr 1100
ex suzuki gsf 1200s vm98 mut kuitenkin tallissa, ex suzuki gsx750es vm86 ja tietysti 57vm pappatunturi...

Mauri

Heräsin liian aikaisin jalan puutumiseen, liian myöhään kuitenkin, että olisi väsyttänyt.  >:(

Unlit

(eilen...) Firman toimintopäivän seurauksena olin tiukassa kännissä, josta jo ehdin veli Maurille avautua irkissä. Tänään sitten nautitaan krapulasta töissä  ;D

KAKE-71

Hetken päästä Bandun keula kohti Alahärmää ja hymyilevän motoristin kevätpäiville kattelemaan mikä on meininki ;D.
SUZUKI HAYABUSA -09
EX.SUZUKI HAYABUSA -06
EX. SUZUKI SV 1000 -03
EX. SUZUKI BANDIT 1200s  -99

Isorosmo

viikonloppu meni vaihtoehtoharrastekisan parissa, sijat 3, 1, 1 ja 1 ekan ranking-sarjan  kisan lähdöissä.
1200S -06

Unlit

Asensin peilivisiiriin pinlockin (nastoineen), kun tuli epähuomiossa tilattua pinlockiton malli. Hyvinhän se näinkin onnistu.

Aamulla oliski sitten tiedossa kaverin polttarit  ;D

Siili

Kohta suunta kohti Apparaa ja kesän ensimmäistä Hämpyn kokopäivän ratavuoroa ;) pääseen taas toteamaan oma osaamattomuutensa  :P
1250 SA -08
EX 650 SA -07