Bandit foorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Kirjoittaja Aihe: Tässä sitä ollaan!  (Luettu 9880 kertaa)

annepii

• Vieras
Vs: Tässä sitä ollaan!
« Vastaus #15 : Marraskuu 18, 2009, 14:53 »

Kyllä nainen aina miehen saa jos sitä haluaa, no poikkeus tietenkin joka asiassa on mutta luulisin moottoripyörän asiaan vaikuttavan vain myönteisesti, ajaa luuserit pois. Miehillä sen sijaan, meet kapakassa kertoon naiselle, että mulla on Bandiitti niin se sanoo, ettei paljon kiinnosta. No  mustasukkainen jokainen on tahdon ja mielenlaadun mukaan mille tahansa,kait.

Pakko kommentoida, että ei se näytä olevan naisellekaan  helppoa  löytää kumppania vaikka kuinka haluaisi oli moottoripyörää tahi ei. On tullut pakit muutaman kerran ihan mopon takia tai sitten se on vaan ollut tekosyy  :-[

Ihanne olisi jos miesystävä myös mopoilisi mutta kaikkeahan ei voi vaatia. Yhteiset ajoretket auringonlaskuun haaveena....  :D
Kirjattu

bandu 12

• Vieras
« Vastaus #16 : Marraskuu 18, 2009, 17:56 »

Olen itse joskus huomannut että nainen on vain päättänyt, ettei mopo eikä siihen liittyvät asiat kiinnosta.
Sitten tuhahdellaan kun tulee esille harrasteen hinta- ja muita kysymyksiä. Ja niitähän on ihan turha yrittää selittää.
Sitten taas jos homma vähänkin kiinnostaa, on tilanne aivan toinen. Liikkeitä kierrellään,nettiä selataan jne..

Viimeisin tuttavuus kertoi heti alussa, ettei mopot kiinnosta. Siihen minä varsin pian että tämä oli sitten tässä..
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 18, 2009, 19:26 kirjoittanut bandu 12 »
Kirjattu

poku

• Sr. Member
« Vastaus #17 : Marraskuu 18, 2009, 20:38 »

Yritin kääntää linkkiä WMPK:n foorumilta, vanhatmoottoripyörät Csepel. En onnistunut, kurkkaa.  ;D
Kirjattu
650GT-07

tsumia

• Moderaattori
  • Hero member
« Vastaus #18 : Marraskuu 18, 2009, 21:24 »

Yritin kääntää linkkiä WMPK:n foorumilta, vanhatmoottoripyörät Csepel. En onnistunut, kurkkaa.  ;D

Sama kuva jonka veli Hombre tässä hiljan linkkasi foorumille?

Löytyy tuolta huumoritopikista -> http://www.suzukibandit.org/index.php?topic=15.msg38617#msg38617
Kirjattu
1250SA -07

kukka

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #19 : Marraskuu 19, 2009, 01:07 »

jos nyt naisellinen näkökulma kiinnostaa... meillä molemmat vuorotöissä, kolme lasta, minulla bandit ja isännällä jekki autot. miestä ei moottoripyörät kiinnosta ja saan tuuletella ihan vapaaasti yksikseni, mutta autotapahtumiin mennään koko perheen voimin, yhteisymmärryksessä. summasummaarum: kun on perusjutut parisuhteessa kunnossa niin ei harrastukset eroa tee. enkä muuten allekirjota sitä, että naismotoristi helpommin miehiä kaataa  :-*
Kirjattu
1250SA -08
600S -00

Hippendale

• Full Member
  • Keikalta...
« Vastaus #20 : Marraskuu 19, 2009, 11:37 »

On kai tähänkin keskusteluun osallistuttava, vaikkei mitään aiheesta tiedäkään, ja taitaa mennä osittain myös OT:ksi... ;D

Meilläkään ei vaimoketta hirveesti kaksipyöräiset kiinnosta, mutta kyytiin lähtee kyllä pyydettäessä ja on tainnut muutaman kerran jopa ehdottaa, josko suoritettaisiin siirtymä mopolla, kun ollaan jonnekkin menossa. Mutta koskaan myöskään ei ole tullut minkäänlaista vastalausetta, kun olen ilmoittanut lähteväni ajelulle! Ilmeisesti on ollut helppo päätellä, että se on eräänlainen terapiamuoto, johon ei toisen todellakaan kuulu puuttua.
Ja toinen vastaava harrastus meikäläiselle on musiikki, siinä on ihan samat kuviot, eli välillä tyttöystävä lähtee keikalle, välillä ei! Ja koskaan hän ei ole myöskään tähän liittyen yrittänyt estää tai kyseenalaistaa lähtemistä, oli kyse sitten treeneistä, keikasta tai useamman päivän studioreissusta.

Ja toisellahan meistä on säännölliset työajat, toinen on "kaksivuorotyössä", jossa työajat vaihtelee lähes päivittäin. Homma toimii hienosti, kun molemmat ymmärtää toisen harrastusten tärkeyden ja sillon kun on yhteistä aikaa, käytetään se "tehokkaasti"! Ja tietysti muistetaan näyttää ja kertoa puolisolle, että omista harrastuksista ja menoista huolimatta välitetään ja rakastetaan.

Ja koska raha on ehkä kaikkein typerin riidanaihe parisuhteessa ja koko elämässä, niin meillä kumpikaan ei ole tilitysvelvollinen toiselle omasta rahankäytöstä, eikä kumpaakaan edes kiinnosta, mihin toinen rahojansa käyttää, kunhan yhteiset kulut (asuminen, ruoka yms) hoidetaan niin kun kuuluukin.

Ei mulla muuta... ;) Ja tämä ei taaskaan ole provo, vaan pieni ote omasta elämästäni, enkä todellakaan väitä, että nuo olisivat absoluuttisia totuuksia toimivasta parisuhteesta...toivottavasti joku voisi saada jopa pieniä vinkkejä kirjoituksestani...ja yhteenvetona voi todeta, että miksi tehdä parisuhteessa asiat vaikeasti/vaikeaksi, jos ne voi tehdä helpommin/helpommiksikin... 8)
Kirjattu
1200N -97
Speed kills, but who wanna live forever       Anatomia

Siili

• Vakiokalustoa
  • Full Member
  • En minä sitä tehnyt ja sitäpaitsi se oli vahinko..
« Vastaus #21 : Marraskuu 19, 2009, 15:16 »

Ja koska raha on ehkä kaikkein typerin riidanaihe parisuhteessa ja koko elämässä, niin meillä kumpikaan ei ole tilitysvelvollinen toiselle omasta rahankäytöstä, eikä kumpaakaan edes kiinnosta, mihin toinen rahojansa käyttää, kunhan yhteiset kulut (asuminen, ruoka yms) hoidetaan niin kun kuuluukin.

Juu sama tilanne täällä myös, vaimon mielestä on hänen rahat ja meidän rahat eli perinteinen 80/20% sääntö. Miehen tuloista 80% kattaa vaimon menoista 20%... Tästä taitaa muuten tulla pyyhkeitä, ei niinkään ylläpidolta mutta kotona ;)
Kirjattu
1250 SA -08
EX 650 SA -07

Mauri

• Vieras
« Vastaus #22 : Marraskuu 19, 2009, 20:14 »

Juu sama tilanne täällä myös, vaimon mielestä on hänen rahat ja meidän rahat eli perinteinen 80/20% sääntö. Miehen tuloista 80% kattaa vaimon menoista 20%... Tästä taitaa muuten tulla pyyhkeitä, ei niinkään ylläpidolta mutta kotona ;)

piiskaa vaan, nojoo, rouva kun kasvattaa noita koiria niin yllättäin kun kävi ruotsissa astuttamassa kasvattinsa lentokoneella ees taas. Parin viikon kuluttua sitten kasvatilta leikattiin kohtu pois, kun sai märkäkohdun. Seikkailun kokonais hinta 1500e. No nyt kun tullut normi laskuja ja kumpikin omansa maksaa, tosin minä netin ja telkkarin kun enemmän niitä käytä. Ihmettelin kun pino oli kasvanut ja siellä olikin rouvan laskuja, todettiin vaan, että se keikka oli niin kallis ja voisinko nyt maksaa ne laskut. Minä siis olen selkeä sponssi ja seuraavasta pentueesta puolet rahoista joita saa, on minun sponssi palkkio. Edellyttää tietty että tässä yhdessä ollaan vielä silloin, päivä kerrallaan tässä mennään, katsotaan kun kausi taas alkaa ja olen jokusen illan poissa...
Kirjattu

poku

• Sr. Member
« Vastaus #23 : Marraskuu 19, 2009, 20:21 »

Faija vainaa aikoinaan neuvoi, vaimo vie puolet ja tyttöystävä vain lupauksia.  ;D
Kirjattu
650GT-07

Pulpito

• Vieras
« Vastaus #24 : Marraskuu 19, 2009, 20:49 »

Mulla on aika samanlainen parisuhde kuin Hippendalella,paitsi vaimon mielestä perheessä täytyy olla moottoripyörä.Heitin hieman juttua harrastuksen lopettamisesta,mutta
hän vastusti ajatusta.Tykkää heitellä muutaman yhdenpäivänreissun kesässä.
Nuoteista on ymmärrä mitään.
Kirjattu

karppa

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #25 : Marraskuu 22, 2009, 23:56 »

Kyllä nainen aina miehen saa jos sitä haluaa, no poikkeus tietenkin joka asiassa on mutta luulisin moottoripyörän asiaan vaikuttavan vain myönteisesti, ajaa luuserit pois. Miehillä sen sijaan, meet kapakassa kertoon naiselle, että mulla on Bandiitti niin se sanoo, ettei paljon kiinnosta. No  mustasukkainen jokainen on tahdon ja mielenlaadun mukaan mille tahansa,kait.

Pakko kommentoida, että ei se näytä olevan naisellekaan  helppoa  löytää kumppania vaikka kuinka haluaisi oli moottoripyörää tahi ei. On tullut pakit muutaman kerran ihan mopon takia tai sitten se on vaan ollut tekosyy  :-[

Ihanne olisi jos miesystävä myös mopoilisi mutta kaikkeahan ei voi vaatia. Yhteiset ajoretket auringonlaskuun haaveena....  :D
Tervetuloa ajeleen hämeenhärkätietä mökille ja siitä pieni siirtymä Keppanaan eikä veli Antsan mökki ole kuin n.3 kilsan päässä meidän mökiltä.

edit: korjattu lainausta
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 23, 2009, 09:11 kirjoittanut Hale63 »
Kirjattu
1200S vm-99 punarosvo