Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

Iski MP-kuume

Aloittaja JiiÄm, heinäkuu 14, 2007, 17:06

« edellinen - seuraava »

JiiÄm

Niin mitäpä tehdä?? Armoton vaihtokuume tarrautui kainaloon
viimeisen reissun jälkeen...

kuinka saada itselle "järki" käteen ja ajella edelleen Bandiitilla??
Olen yrittänyt lähes kaikkea, paitsi päällä seisontaa että unohtais
moiset vaihtoajatukset. Oluttakin olen juonut normaalia enemmän, mutta
mitä enemmän juo sitä enemmän etsii netistä uutta pyörää...

Vaimo onneksi toppuuttelee tai siis sanoo suoraan "EI ONNISTU!!". Tuo on meidän huushollissa
enemmän kuin iso juttu. Bandiitissa ei ole mitään vikaa ja toinen kesä vasta menossa mutta mutta...

Ainoa miinus Bandussa on tuo ketju (taitaa olla vain selitys itselleni). Eli keppivetoista etsiskelen ja
Yamahan FJR olis siis tuo etsitty laite...

Tiedämme kaikki että Suzuki-miehet, ja varsinkin Bandiitilla kurvailevat ovat näitä järkimotoristeja!!
Antakaa järkeen käypiä neuvoja ja mielellään sellaisia että vaihtokuume laantuu...ja jopa häviää!!  ;)
Suzuki GSX 750F -04
ex Honda TransAlp 650XL -02, ex Suzuki Bandit 1200S -02, ex Yamaha Diversion 600 -93

välläri

Ei näitä asioita voi mitenkään järjellä perustella.

harmaahukka

Minäkin joskus FJR:ää tuumailin, mutta kun oli pari päivää koeajossa, en enää himoinnutkaan koko laitetta. Eli jos tykkää, niin ottaa - jo ei, niin ei. Ei kai nyt sentään millekään kulutusbrändille kannata uskollisuusvaloja tehdä.

-hh-

PS. Siis teoriassahan sitä pitäisi olla 4-5 erilaista mopoa käytössä, mutta kun on vaan Bandu, niin 1 piisaa. Vaikka se spoorissa onkin pikkuisen kömpelö   :P
1200S -05

Kolmone

Minulla kuume vähenee, mitä enemmän ajan nykyisellä pyörällä.... 8)
GSF 1250 S 2008 ja muutama 50 cc, GSF 400 1992, CBR1000RR 2008YZF-R6 2008,
GSX-R 600 K9, GSX-R 1000 K6, GSX-R 1000 K2, 1200 S->N -04, 600 S -98, NX 250 Dominator -90, PV 50 -88, 2 x PV50 -81

ISO ARSKA

Sinulla on vain menneet aamu ja iltalääkkeet sekaisin. eli tarkista lääkitys niin kaikki on taas ihan hyvin ;)

arde

Elä nyt hyvä mies meitä hylkää! Se fjr on aika lehmä... ::)

Suiza 1200

Kukin ajaa sillä pyörällä mikä itsestä milloinkin hyvältä tuntuu.

Sitä paremmalta se Bandit vaan minusta tuntuu mitä enemmän sillä ajelee.
Olen kylläkin ajanut 1200S Bandiiteilla vasta 38000km, mutta vain aika näyttää miltä se jatkossa tuntuu.
Ei Bandit ole mikään maailman paras pyörä, mutta minulle se on vaan hyvin mieleinen.

JiiÄm:
ehkä se lisääntynyt oluen nauttiminen on aiheuttanut sinulle aistiharhoja, kun jurrissa ei voi ajella ;)

Kawasaki Z H2 SE -23
Ex- pyörät: Honda VFR750F -96, Suzuki Bandit 1200S -00, Suzuki bandit 1200S -05, Yamaha FZ1-N -07, Suzuki bandit 1200S -99. Suzuki bandit 1200N -99 + monta muuta 1200 bandua. Bandit 1216T -99.

Hale63

Kiperä paikka, jota ei todellakaan voi järjellä käsitellä saatikka perustella - kyseessä tunne, jonka kanssa koittaa elää.

Mulle kun toi kuume iski olin voimaton, kertakaikkiaan voimaton - vaimo tosin 'antoi luvan', joten siinä mielessä tilanne oli helpompi ja sai tauteilla vapaasti -> Bandit tuli kotiin ja GR meni pois.....

JiiÄM: Vaihda olut astetta tai kahta väkevämpään josko helpottais  ;)

Hayabusa 2003
ex Bandit 1200S -99

tuutticb

Lainaus käyttäjältä: harmaahukka - heinäkuu 14, 2007, 18:24
Minäkin joskus FJR:ää tuumailin, mutta kun oli pari päivää koeajossa, en enää himoinnutkaan koko laitetta. Eli jos tykkää, niin ottaa - jo ei, niin ei. Ei kai nyt sentään millekään kulutusbrändille kannata uskollisuusvaloja tehdä.

Minullakin oli aikoinaan FJR-kuume, mutta meni onneksi koeajolla pois. Toki, jos hyvältä tuntuu niin vaihda pois. Ota kuitenkin emännän mielipide vakavasti.
1250SA -07

YKa

Lainaus käyttäjältä: JiiÄm - heinäkuu 14, 2007, 17:06

Tiedä tunteen  :). Varmaan tuttu tunne monelle muullekin foorumin lukijalle. Minulla tuo kuume sai alkunsa kun pari kertaa kokeilin kaverin uutta Yamaha FZ1 S:ää. Siinä vaiheessa kuumetta hillitsi hieman tuon Fazun hinta eli se on kai jossain 15k€ paikkeilla. Sitten innostuin mahdollisuudesta vaihtaa uuteen isoon Bandiittiin. Olen nyt yrittänyt ajatella "järkevästi" sitä välirahaa ja suurempia vakuutusmaksuja. Varsinkin kun oma pikku Bandit on vielä ihan uutta vastaavassa kunnossa ja pääosin sen ominaisuudet riittävät minun käytössä (vain alakierrosten vääntöä kaipailen). Olen tosin menossa Joensuuhun katsomaan uutta mustaa 1250 SA:ta tulevalla viikolla eli vaara ei ole täysin ohi.

ippo

Lainaus käyttäjältä: YKa - heinäkuu 15, 2007, 17:44
Lainaus käyttäjältä: JiiÄm - heinäkuu 14, 2007, 17:06

Tiedä tunteen  :). Varmaan tuttu tunne monelle muullekin foorumin lukijalle. Minulla tuo kuume sai alkunsa kun pari kertaa kokeilin kaverin uutta Yamaha FZ1 S:ää. Siinä vaiheessa kuumetta hillitsi hieman tuon Fazun hinta eli se on kai jossain 15k€ paikkeilla. Sitten innostuin mahdollisuudesta vaihtaa uuteen isoon Bandiittiin. Olen nyt yrittänyt ajatella "järkevästi" sitä välirahaa ja suurempia vakuutusmaksuja. Varsinkin kun oma pikku Bandit on vielä ihan uutta vastaavassa kunnossa ja pääosin sen ominaisuudet riittävät minun käytössä (vain alakierrosten vääntöä kaipailen). Olen tosin menossa Joensuuhun katsomaan uutta mustaa 1250 SA:ta tulevalla viikolla eli vaara ei ole täysin ohi.

Liikennevakuutus pikkuvarkaan ja isonrosvon välillä on vailla merkitystä.

track08

Oishan se kiva päästä kokeilemaan isoa Bandittia ja 2008 mallista Hayabusaa matka-ajossa, mutta kun on köyhä opiskelija, niin ei vaihto tule kysymykseenkään kuin aikaisintaan 2008-kauden jälkeen. :(
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

JiiÄm

Kyselin tuossa hieman puhelimitse. Välirahat nousevat tuonne
8500€ - 11000€ nurkille, riippuen pyörän vuosimallista / ajokilometreistä. Luultavasti
välirahat putoavat hiukan, kun päräyttää paikalle. Mutta tuntuu nuo rahasummat hirvittävältä...
Uutta en aikonut ostaa vaan katselin vm 2003-2005.

No, pitänee uskoa vaimoa...tai ainakin laitan nyt aluksi tuon tyhjän
lompsan tuohon otsalle ja katson laskeeko kuume... ;)
Suzuki GSX 750F -04
ex Honda TransAlp 650XL -02, ex Suzuki Bandit 1200S -02, ex Yamaha Diversion 600 -93

track08

Lainaus käyttäjältä: JiiÄm - heinäkuu 16, 2007, 14:33
Kyselin tuossa hieman puhelimitse. Välirahat nousevat tuonne
8500€ - 11000€ nurkille, riippuen pyörän vuosimallista / ajokilometreistä. Luultavasti
välirahat putoavat hiukan, kun päräyttää paikalle. Mutta tuntuu nuo rahasummat hirvittävältä...
Uutta en aikonut ostaa vaan katselin vm 2003-2005.

No, pitänee uskoa vaimoa...tai ainakin laitan nyt aluksi tuon tyhjän
lompsan tuohon otsalle ja katson laskeeko kuume... ;)

Ootkos päässyt kardaanivetoista kokeilemaan, vai miksikäs sellainen houkuttaa? Hinnallahan ne kaikki on pilattu.. :(
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

JiiÄm

Lainaus käyttäjältä: track08 - heinäkuu 16, 2007, 14:39

Ootkos päässyt kardaanivetoista kokeilemaan, vai miksikäs sellainen houkuttaa? Hinnallahan ne kaikki on pilattu.. :(

Olen kardaanivetoidella ajanut mutta en FJR:llä metriäkään. mutta tiedän että se on hieno laite.
Syy miksi keppiä on yksinkertainen: väsymys tuohon ketjun rasvaamiseen ja pyörän putsaamiseen...
Suzuki GSX 750F -04