Iltalehti: Suzuki Banditissa on voimaa

Aloittaja Matson, heinäkuu 12, 2007, 12:55

« edellinen - seuraava »

track08

Lainaus käyttäjältä: Hale63 - heinäkuu 13, 2007, 13:35
Iso punainen Bandit oli.
Kyllä mä sitä pällistelin, mutta en havainnut mitään erityistä silmille hyppimistä noista pulteista...

Sitä vaan ihmettelin jälkeenpäin siinä tepastellessani, jotta mitä hittoa sinne sitten tulee könyämään jollei ole ikäänkuin valmis vaihtamaan ajatuksia, mietteitä, kokemuksia tms.  ???

Punainen.. *näkee punaista* Joo, ei oo mun juttu. Olikos se kuinka vanha peli, noin arviolta, jos kerran epeli ei itse kertonut..

Kyllä sitä itsekin tuli katseltua sitä meininkiä vähän pakokauhun sekaisin tuntein, kun siihen kaltevaan mäkeen keskelle pyörän parkkeerasin. Helpotti kyllä kun sitä pyörärivistöä katseli ja olihan se tunnelma siellä alhaalla kahviossa jotain ehdottomasti kokemisen arvoista. Ja moottoripyöristä ja ajojutuista puhuminen on kanssa lystiä, kun ei noita motoristikavereita kuitenkaan niin montaa ole.

...sikäli suurin odotuksin Saaristolaisralliin. Toivottavasti myös siellä sää suosii.. ;)
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

Hale63

Lainaus käyttäjältä: track08 - heinäkuu 13, 2007, 14:41
Lainaus käyttäjältä: Hale63 - heinäkuu 13, 2007, 13:35
Iso punainen Bandit oli.
Kyllä mä sitä pällistelin, mutta en havainnut mitään erityistä silmille hyppimistä noista pulteista...

Sitä vaan ihmettelin jälkeenpäin siinä tepastellessani, jotta mitä hittoa sinne sitten tulee könyämään jollei ole ikäänkuin valmis vaihtamaan ajatuksia, mietteitä, kokemuksia tms.  ???

Punainen.. *näkee punaista* Joo, ei oo mun juttu. Olikos se kuinka vanha peli, noin arviolta, jos kerran epeli ei itse kertonut..

Kyllä sitä itsekin tuli katseltua sitä meininkiä vähän pakokauhun sekaisin tuntein, kun siihen kaltevaan mäkeen keskelle pyörän parkkeerasin. Helpotti kyllä kun sitä pyörärivistöä katseli ja olihan se tunnelma siellä alhaalla kahviossa jotain ehdottomasti kokemisen arvoista. Ja moottoripyöristä ja ajojutuista puhuminen on kanssa lystiä, kun ei noita motoristikavereita kuitenkaan niin montaa ole.

...sikäli suurin odotuksin Saaristolaisralliin. Toivottavasti myös siellä sää suosii.. ;)

Oli aikas tavalla uusi peli, jos ei jopa vm 2007.
Hayabusa 2003
ex Bandit 1200S -99

JiiÄm

Noista katteista yleensä vielä:

Itse olen lähinnä kaipaillut lisää katetta vesisateella ja kylmillä ilmoilla
ajaessani (siis kauden alussa/lopussa).

Parisen viikkoa sitten Lähdin ajelemaan tampereelta klo 22.15
kohti lapuaa armottomassa vesisateessa. Vettä vihmoi oikein kunnolla
matkan alusta loppuun (about 220km (koko reissu 700km)).

Silloin kun pimeässä ajelin, kiroilin mielessäni Bandun surkeita valoja, mutta
myöskin tätä katteiden puuttuminen käväisi mielessä. No, jos vielä joskus pyörä vaihtuu
niin pitää silloin miettiä tarkemmin tuota kateasiaa... joten pidetään Bandu Banduna!!
Suzuki GSX 750F -04
ex Honda TransAlp 650XL -02, ex Suzuki Bandit 1200S -02, ex Yamaha Diversion 600 -93

tsumia

Lainaus käyttäjältä: track08 - heinäkuu 12, 2007, 13:20
Onko noita kokokatteellisia Banditteja näkynyt vielä yhtään Suomessa? Mistähän voisi nähdä kuvan moisesta Banditista?

On niitä muutamia. Mulla olisi yksi. Piti ottaa kuva, mutta ei tuolla sateessa viitsinyt kameraa kastella :-\ Laitetaan kuvia, kunhan sää paranee.
1250SA -07

tsumia

Lainaus käyttäjältä: tsumia - heinäkuu 20, 2007, 21:25
Lainaus käyttäjältä: track08 - heinäkuu 12, 2007, 13:20
Onko noita kokokatteellisia Banditteja näkynyt vielä yhtään Suomessa? Mistähän voisi nähdä kuvan moisesta Banditista?
Mulla olisi yksi.

Kuva löytyy -> http://www.suzukibandit.org/index.php?topic=22.msg3852#msg3852
1250SA -07

track08

Lainaus käyttäjältä: tsumia - heinäkuu 21, 2007, 22:17
Lainaus käyttäjältä: tsumia - heinäkuu 20, 2007, 21:25
Lainaus käyttäjältä: track08 - heinäkuu 12, 2007, 13:20
Onko noita kokokatteellisia Banditteja näkynyt vielä yhtään Suomessa? Mistähän voisi nähdä kuvan moisesta Banditista?
Mulla olisi yksi.

Kuva löytyy -> http://www.suzukibandit.org/index.php?topic=22.msg3852#msg3852

Nyt olen nähnyt jo niin monta kuvaa tuosta kokokatteellisesta Banditista, että alkaa jo silmä tottua siihen. Huomaako ajossa selvästi tuon kokokatteen edut?
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

tsumia

Lainaus käyttäjältä: track08 - heinäkuu 22, 2007, 18:40
Nyt olen nähnyt jo niin monta kuvaa tuosta kokokatteellisesta Banditista, että alkaa jo silmä tottua siihen.

Onhan se vähän totutusta poikkeava, mutta piti se siihen ottaa, kun tuo varttikatekin näyttää jotensakin vähän vajaalta ::) :D

Lainaus käyttäjältä: track08
Huomaako ajossa selvästi tuon kokokatteen edut?

Vaikea sanoa, kun ei ole keväällä tehtyä lyhyehköä koeajoa enempää kokemusta varttikatteellisesta. Eilen illansuussa alkoi ilma viilenemään ja noilla IXS:n ajopöksyillä alkoi kyllä tulemaan jalkoihin kylmä, eli ei se ainakaan kaikkea ilmavirtaa taida ohjata jalkojen ohi. Kaupungin ruuhkissa madellessa flekti ainakin huutaa, mutta niin se varmaan huutaisi ilman katettakin?

Voisi tuota kokeilla ilman alakatettakin jossain vaiheessa, niin näkisi onko mitään vaikutusta.
1250SA -07