Bandit foorumi
Syyskuu 5, 2010, 06:15 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Onko Sinulla jo suzukibandit.org tarrat.

Etusivu   Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 7 8 [9]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi Suzuki GSX1250FA - katettu Bandit  (Luettu 12762 kertaa)
prankster
Jr. Member
**

« Vastaus #120 : Toukokuu 27, 2010, 08:51 »

Mitä tulee noihin katteisiin - MP-maailmassa kehuttiin että kate ohjaa tuulen nätisti pois jaloilta. Ei taida olla katteella paljon tekemistä kun varttikatetullakaan ajaessa ei ajoviima ota jalkoihin kovassakaan vauhdissa. Tai jos ottaa niin en sitä huomaa. Saman voi päätellä myös siitä että sääret eivät rapaannu vesikelillä ajellessa.

Joillain keleillä täyskatetullakin huomaa viiman jaloissa. Polvet jää kuitenkin hiukan ulos, paitsi jos puristaa koko ajan runkoa vasten, mutta tekeekö joku niin. Maanantaina iski reipas sade niskaan ja kotona katselin, että säären puolivälistä alaspäin oli lahkeet kurassa.

Tuossa juuri sateesta sisään päässeenä, tein myös havainnon, että sadeasun lahkeet olivat aivan kurassa. Viima ei ole koskaan haitannut mun menoa varttikatteellisella Banditilla. Aika kallis muovinpalanen tuo FA:n kokokate, jos sen ainut funktio on pitää jalat kurattomina...

Tähän kenkien kasteluun oma viis senttinen...

Itse asensin heti omaan banduuni etulokasuojan jatkeen ja eo ole pahemmin sotkenut kamppeita sateella, samointein käyrästökin pysyy puhtaampana, suosittelen.
tallennettu

1200S -02
-ex: gsx750f -91
lada-v8
Jr. Member
**

« Vastaus #121 : Toukokuu 27, 2010, 09:09 »

Itse asensin heti omaan banduuni etulokasuojan jatkeen ja eo ole pahemmin sotkenut kamppeita sateella, samointein käyrästökin pysyy puhtaampana, suosittelen.

Ostitko jonkun valmiin "kitin" vai värkkäilitkö itse?
tallennettu

600 S -99
PV 50 -97
prankster
Jr. Member
**

« Vastaus #122 : Toukokuu 27, 2010, 10:58 »

Ostitko jonkun valmiin "kitin" vai värkkäilitkö itse?

Stormilta hain valmiin kitin: http://www.storm-motor.fi/osat/moottoripyorat/suzuki/gsf1200-bandit/2002/gsf61200-01-05-etulokasuojan-jatke/

tallennettu

1200S -02
-ex: gsx750f -91
Antti
Jr. Member
**

« Vastaus #123 : Heinäkuu 2, 2010, 20:16 »

Oli näemmä uudessa TM:ssä juttua tästä kapineesta
tallennettu

600N Bandit -96
Sivuja: 1 ... 7 8 [9]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!