Uusi Suzuki GSX1250FA - katettu Bandit

Aloittaja prankster, syyskuu 14, 2009, 15:41

« edellinen - seuraava »

geeäsäf

mitä iloa vaihtaa?? 10R tai B-King olisivat itselle nopeiten mieleen tulevat realistiset vaihtoehdot. Takapyöräteho on suoraan verrannollinen itseaiheutetun ilon määrään..  ;D

Mauri

B-kingii itte en banduun vaihtais kyl kirveelläkään, sellasenkin seljäs piti Lahessa istua, not for me. Tankki ihan karmea kuin myös se takapää pakoputkineen eikä se istuminen kivalta tuntunnu. Sinänsä Gikserin nimellä kulkeva katettu bandu kuullostaa hieman huijaukselta

numbie

Eihän tuo ole vaihtoehto bandulle, vaan esim. Yamahan FJR tms.  ??? Itse voisin vaihtaa nykyisen vanhempaan viritettyyn nakumalliin, mutta taidan tyytyä vielä nykyiseen, kunnes on vara ostaa joku ihan toisenlainen pyörä  8)

Tunnustaudun jääräksi, en koe minkäänlaista intohimoa nestejäähdytteistä 1250 Banditia kohtaan. Kyllä moottoripyörän koneen pitää kalkattaa, murista, täristä ja haista, se on olennainen osa ajonautintoa  ;D ;D
Bandit 1200 S vm. -04 2007-2012,  2013-2018 Suzuki RF 900 R -96, Kawasaki ZZR 1200 -04 2018 -2020 BMW K1200S -05 2020 ->

Jukkath

Lainaus käyttäjältä: numbie - syyskuu 15, 2009, 16:23

Tunnustaudun jääräksi, en koe minkäänlaista intohimoa nestejäähdytteistä 1250 Banditia kohtaan. Kyllä moottoripyörän koneen pitää kalkattaa, murista, täristä ja haista, se on olennainen osa ajonautintoa  ;D ;D
Olen täysin samaa mieltä. Vaikkakaan ei se nestejäähy, vaan ruisku, mikä ei innosta.

-TS-

Lainaus käyttäjältä: numbie - syyskuu 15, 2009, 16:23
Eihän tuo ole vaihtoehto bandulle, vaan esim. Yamahan FJR tms.  ??? Itse voisin vaihtaa nykyisen vanhempaan viritettyyn nakumalliin, mutta taidan tyytyä vielä nykyiseen, kunnes on vara ostaa joku ihan toisenlainen pyörä  8)

Tunnustaudun jääräksi, en koe minkäänlaista intohimoa nestejäähdytteistä 1250 Banditia kohtaan. Kyllä moottoripyörän koneen pitää kalkattaa, murista, täristä ja haista, se on olennainen osa ajonautintoa  ;D ;D

Pitäisi varmaan joskus lähteä varta vasten kuuntelemaan I/Ö-banditin konetta. Meinaan kyllä tuo meikäläisen rosmon vesikone tuntuu pitävän välillä semmosta krohinaa ja kalinaa että vois luulla kivien pyörivän koneistossa :)

Seuraava mopo on sitten jotain aivan muuta (tonninen giksu viimein?)
Oli Bandit 1250 SA '07, nyt BMW K1200 R Sport '07
-Kauden '11 aloituskilsat 33358, Kauden '12 aloituskilsat 36633, Kauden 14 aloituskilsat 38140, kauden '15 aloituskm: 39303

tsumia

Lainaus käyttäjältä: numbie - syyskuu 15, 2009, 16:23
Kyllä moottoripyörän koneen pitää kalkattaa, murista, täristä ja haista, se on olennainen osa ajonautintoa  ;D ;D

Mitäs ihmettä varten sitä sitten Suzukeilla ajellaan. Eikös se olisi sitten HD:n paikka ;) ;D
1250SA -07

Ukkonen

Lainaus käyttäjältä: tsumia - syyskuu 17, 2009, 16:15
Lainaus käyttäjältä: numbie - syyskuu 15, 2009, 16:23
Kyllä moottoripyörän koneen pitää kalkattaa, murista, täristä ja haista, se on olennainen osa ajonautintoa  ;D ;D

Mitäs ihmettä varten sitä sitten Suzukeilla ajellaan. Eikös se olisi sitten HD:n paikka ;) ;D

Listaan kun lisätään myös sana toimia, niin jää tuo hd pois.  :D
Old Suzuki never dies, it just looks that way.
1200s -96

numbie

Lainaus käyttäjältä: Ukkonen - syyskuu 17, 2009, 17:45
Lainaus käyttäjältä: tsumia - syyskuu 17, 2009, 16:15
Lainaus käyttäjältä: numbie - syyskuu 15, 2009, 16:23
Kyllä moottoripyörän koneen pitää kalkattaa, murista, täristä ja haista, se on olennainen osa ajonautintoa  ;D ;D

Mitäs ihmettä varten sitä sitten Suzukeilla ajellaan. Eikös se olisi sitten HD:n paikka ;) ;D

Listaan kun lisätään myös sana toimia, niin jää tuo hd pois.  :D

juu ja hinta-laatu -suhde. Niin uuteen HD:n ei ole (vielä?) varaa, että sillä pääsisi varmasti etenemään. Onhan ne äänet makeat, mutta ei vielä tuo custom-pyörä innosta.  8) 8)
Bandit 1200 S vm. -04 2007-2012,  2013-2018 Suzuki RF 900 R -96, Kawasaki ZZR 1200 -04 2018 -2020 BMW K1200S -05 2020 ->

petska

niinpä niin suotta ostaa mitään mutterin varistimia ;D
Suzuki gsf  1200s vm03...tyttöjen malli (vapari) 1216cc... akran race ränni..RS-36...dyna 2000... Suzuki gsxr 1100
ex suzuki gsf 1200s vm98 mut kuitenkin tallissa, ex suzuki gsx750es vm86 ja tietysti 57vm pappatunturi...

harmaahukka

Jostain 400 kilosta sekalaatuista metallia pitääkin jo olla varaa vähän tiputella mutterivanaa ajolinjan taakse ;D

-hh-

(Voi vinde, tarttee varmaanni alkaa jo hillitä tätä H-D -vinoilua, kun alkaa kohta olla ikää ja kaasukäden pakkoliikkeitä niin paljon, että paree ajokortin ja hengen säilymisen kannalta vaihtaa jonnekin hitaiden customien suuntaan)  >:(
1200S -05

Mauri

Kaverilla sellainen 1300 kuutioinen harrikka on ja kerran käytiin mutkallisia teitä ajelemassa, mutta vain pieni pätkä kun kaveri ei Bandun perääs pysynny. Bandu taas olisi rakastanut tietä ja ei edes osannut ajaa niin hiljaa.

PjA

#26
Tuossa tarkemmin uudesta mallista.

Nopsasti kun kävin läpi muutokset niin yllätys yllätys, useat ovat tuttuja parannuksia foorumilta:

- Alakate
- Vaihdenäyttö
- Korkeampi pleksi
- Mukavampi satula + säätövara 20mm (805 - 825mm)
- +3Kg painoa lisää (vrt 1250SA)

Hombre

Huomasitko lopusta maagiset sanat?

NOTE: Specs. are not final
Kotka with flavor,,,

Kolmone

Vielä kun olisi tehoa +130 hp... niin avot!
GSF 1250 S 2008 ja muutama 50 cc, GSF 400 1992, CBR1000RR 2008YZF-R6 2008,
GSX-R 600 K9, GSX-R 1000 K6, GSX-R 1000 K2, 1200 S->N -04, 600 S -98, NX 250 Dominator -90, PV 50 -88, 2 x PV50 -81

kake

Lainaus käyttäjältä: Hombre - syyskuu 18, 2009, 20:22
Lainaus käyttäjältä: Kolmone - syyskuu 18, 2009, 20:16
Vielä kun olisi tehoa +130 hp... niin avot!

Niinpä,,
Älkää höpsikö kaverit, mihin ihmeeseen niitä tehoja tarvit.... ai just nyt tuleekin lääkkeet, palaan pian asiaan.