Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

Lapsi kyydissä

Aloittaja -JTH-, heinäkuu 2, 2009, 07:46

« edellinen - seuraava »

Mauri

Lainaus käyttäjältä: Hombre - heinäkuu 13, 2009, 17:08
Lainaus käyttäjältä: -JTH- - heinäkuu 13, 2009, 07:08
Paremmat kengät pitää vielä jostain etsiä.

Käy vilkaisemassa Henolan ABC:n yhteydessä oleva Hanx tehtaan myymälä,

hmm Henola on missä?

Pulpito


Varmaan kirjoitusvirhe,koska H ja G ovat näppäimistössä vierekkäin.
Siis oikea paikka alla.

Genola is a town in Utah County, Utah, United States.


Hombre

Lainaus käyttäjältä: Pulpito - heinäkuu 13, 2009, 17:54

Varmaan kirjoitusvirhe,koska H ja G ovat näppäimistössä vierekkäin.
Siis oikea paikka alla.

Genola is a town in Utah County, Utah, United States.



Jep Jep,,,,

Täytyy varmaan asentaa oikoluku ohjelma, ihan vaan herrojen vuoksi,
Kotka with flavor,,,

Miki

Älä luulekkaan että innostus on hetkellistä! Jos pikkusormen antaa... paholainen on pikkupoika sen jälkeen mitä lapset saa kun vauhtiin pääsee. Mun mukerot nyt 13, 12 ja 8. Nuo nuorimmainen on ollut tarha-iästä lähtien kyytiläisenä, tosin ensivuodet turvallisimman skootterilla edessä istuen, mutta tosi nopsaan hoiti vilkut päälle ja pois tutuissa risteyksissä :) Nytkin joudun melkein karkaamaan iltalenkille jos tarkoitus "ajaa" siinä nopeusrajoitusten rajoilla. Olen ostanut muksuille IXSn vehkeet, Tosin toi 13 vuotiaan takki on jo yhteinen äidin kanssa, nykynuoriso kasvaaaaaaaaaaaaaaa nopsaa.

Mukavia kilometrejä jälkikasvun parissa. Itse lähden isukin kanssa viikolla 32 Turun saaristoa valloittamaan. Poikani jää kotiin, tarkoitus ajelle kuitenkin se 5-6 timmaa päivässä, niin en viitsi vielä ottaa kyytiläistä tälle taipaleelle. Käydään kuitenkin vielä pojan kanssa joku "yö-reissu" silleen että kolmesta-neljään tuntiin mopoilua mukavilla tauoilla... jää mukava maku moottoripyöräilystä. Mutta siis, harrastus voi olla useamman sukupolven yhteinen juttu, tosi nastaa!
650S-07

numbie

Käytiin torstaina kummipojan (syksyllä 11 vee) Jyväskylästä Suvirannassa käymässä, 210 km siivu eli 420 km yhteensä. Tiistaina käytiin hakemassa ajovarusteet: HJC:n kypärä, Jofaman ajoasu (no, housut tulee ensi viikolla) ja Biltemasta selkäsuoja. Klo 12 maissa lähdettiin ajelemaan Jyväskylästä reittiä Korpilahti-Luhanka-Sysmä-Vääksy-Lammi-Turenki. Ruokatauko ja 3 muuta taukoa pidettiin ja Suvirannassa oltiin n. 16.20. Takaisin lähdettiin klo 18 jälkeen ja kotona oltiin 21.40. Takaisin tultiin Padasjoki-Jämsän kautta ja nähtiin ennen Jämsää hirviäkin  :o :o. Jarrutuksia tereenattiin hieman lähtiessä ja oli tarpeen, vaikka ei noista hirvistä mitään häiriötä ollut, matkaa jäi ainakin 100 m, kun jarrutin.  :)

Olen joskus aikasemmin kummipoikaa kyyditellyt, ekan kerran ehkä joskus 2005 (eli oli silloin 6 vee) ja nyt vasta alkaa hallitsemaan itsensä niin, että voi pitempäänkin ajella. Ja on myös asianmukaiset varusteet. Tuo Bilteman suoja maksoi 29,90 e ja on fiksumpi kiinnitysratkaisultaan kun minun BMW:n 160 euron selkäsuoja. Tuon Bilteman saa kiristettyä molemmmilta puolilta kiinni.  8)

Bandit 1200 S vm. -04 2007-2012,  2013-2018 Suzuki RF 900 R -96, Kawasaki ZZR 1200 -04 2018 -2020 BMW K1200S -05 2020 ->