Älä luulekkaan että innostus on hetkellistä! Jos pikkusormen antaa... paholainen on pikkupoika sen jälkeen mitä lapset saa kun vauhtiin pääsee. Mun mukerot nyt 13, 12 ja 8. Nuo nuorimmainen on ollut tarha-iästä lähtien kyytiläisenä, tosin ensivuodet turvallisimman skootterilla edessä istuen, mutta tosi nopsaan hoiti vilkut päälle ja pois tutuissa risteyksissä

Nytkin joudun melkein karkaamaan iltalenkille jos tarkoitus "ajaa" siinä nopeusrajoitusten rajoilla. Olen ostanut muksuille IXSn vehkeet, Tosin toi 13 vuotiaan takki on jo yhteinen äidin kanssa, nykynuoriso kasvaaaaaaaaaaaaaaa nopsaa.
Mukavia kilometrejä jälkikasvun parissa. Itse lähden isukin kanssa viikolla 32 Turun saaristoa valloittamaan. Poikani jää kotiin, tarkoitus ajelle kuitenkin se 5-6 timmaa päivässä, niin en viitsi vielä ottaa kyytiläistä tälle taipaleelle. Käydään kuitenkin vielä pojan kanssa joku "yö-reissu" silleen että kolmesta-neljään tuntiin mopoilua mukavilla tauoilla... jää mukava maku moottoripyöräilystä. Mutta siis, harrastus voi olla useamman sukupolven yhteinen juttu, tosi nastaa!